سفری ارزان در تور نوروز دبی ۱۴۰۱

جاذبه‌های گردشگری دبی
سفری ارزان در تور نوروز دبی ۱۴۰۱

دبی یک مقصد لوکس و یکی از گران‌ترین شهرهای جهان با هتل‌های مجلل، مراکز خرید باشکوه و رستوران‌های درجه یک جهانی است. این مقصد گردشگری جایی که هر انسانی باید یک بار در زندگی خود به آن سفر کند، اما قیمت بالای آن مانع از این تصمیم می‌شود. البته با یک سری کارها و راهکارها می‌توانید هزینه سفر با تور دبی را تا حد زیادی کاهش دهید. اگر مشتاق هستید تا با راهکارهای سفری ارزان به دبی آشنا شده و از تعطیلات نوروزی خود نهایت استفاده را داشته باشید در این مقاله ما را دنبال کنید. در اینجا بهترین نکات برای بازدید از این شهر با بودجه کم را در تور نوروز دبی ۱۴۰۱ جمع‌آوری کرده‌ایم.

 

خرید بلیط هواپیما ارزان به دبی

اولین مرحله از سفر با خرید بلیط هواپیما به دبی آغاز می‌شود. بنابراین می‌توانید با کمی جست و جو ارزان‌ترین بلیط را برای سفر هوایی خود پیدا و خریداری کنید. فرودگاه بین‌المللی دبی پذیرای پرواز از اغلب شرکت‌های هوایی می‌باشد. بنابراین پیدا کردن بلیط ارزان کار دشواری نخواهد بود. البته با فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی نرخ پروازها به دلیل نزدیک شدن به فصل توریستی کمی گران‌تر می‌شوند. البته کسانی که زودتر تصمیم سفر خود را گرفته و برای خرید بلیط اقدام کنند نیاز به پرداخت هزینه زیاد بابت این موضوع نخواهند بود. بهترین زمان برای رزرو و خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت به دبی ۱ الی ۲ ماه قبل از تعطیلات نوروزی است.

 

داشتن بیمه مسافرتی در سفر به دبی

شاید از نظر بسیاری از افراد پرداخت مبلغی بابت بیمه مسافرتی کاری بیهوده و هزینه‌بر باشد. اما فراموش نکنید که حادثه هرگز خبر نمی‌کند. از طرفی مراقبت‌های بهداشتی و خدمات درمانی در دبی خصوصی هستند. بنابراین در صورت بروز هر گونه بیماری یا حادثه‌ای باید مبلغ کلانی را بابت درمان پرداخت کنید. پس حتما قبل از حرکت برای بیمه مسافرتی اقدام کنید. اگر این کار را نکنید و هر گونه حادثه یا شرایط اضطراری داشته باشید، احتمالا صورتحساب هنگفتی را دریافت خواهید کرد زیرا مراقبت‌های بهداشتی در دبی بسیار گران هستند. توجه داشته باشید که بیمه مسافرتی نه تنها در تور نوروز دبی ۱۴۰۱ بلکه در هر روز از سال برای سفر به این سرزمین توریستی توصیه می‌شود. 

 

۵ رستوران عالی در جمیرا لیکز تاورز دبی

 

انتخاب هتل قیمت مناسب برای اقامت در دبی

یافتن مکانی ارزان برای اقامت در دبی واقعا به شما کمک می‌کند تا هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید. چرا که مبلغ مورد نیاز برای اقامت در دبی یکی از بزرگترین هزینه‌های شما خواهد بود. در اینجا چند توصیه برای اقامت ارزان در تور نوروز دبی ۱۴۰۱ پیشنهاد می‌دهیم:

  • یک آپارتمان برای اقامت خود اجاره کنید. هزینه اجاره آپارتمان در دبی به نسبت هتل‌های لوکس خیلی ارزان‌تر خواهد بود. به خصوص اگر به صورت دسته‌جمعی سفر می‌کنید این کار تا حد بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های شما کمک خواهد کرد.
  • از تخفیف‌های ویژه در هتل‌ها و خطوط هوایی برخوردار شوید. گاهی اوقات برخی هتل‌ها تخفیف‌های خوبی را در بعضی از سایت‌ها ارائه می‌دهند. با کمی حوصله و جست و جو در این سایت‌ها می‌توانید هتل‌های تخفیف‌دار را برای اقامت خود پیدا کنید.
  • در صورتی که بودجه خیلی محدودی دارید بهتر است کمی توقع خود را پایین آورده و هتل‌های ۳ ستاره یا هاستل‌های دبی را به جای هتل‌های لوکس ۵ ستاره انتخاب کنید. At The Top Hostel یکی از ارزان‌ترین و بهترین هاستل‌ها برای گردشگران در دبی است. این هاستل نزدیک به دبی مارینا واقع شده است.
  • دیره سنتی‌ترین منطقه دبی است و چندین هتل ارزان قیمت در آن وجود دارد. بنابراین برای پیدا کردن اقامتگاهی ارزان می‌توانید به این منطقه از دبی نیز سر بزنید.

 

حمل و نقل ارزان در تور دبی

راه‌های زیادی برای حمل و نقل در دبی وجود دارد. توریست‌ها می‌توانند بسته به سلیقه و مسافتی که قصد پیمودن آن را دارند مناسب‌ترین وسیله حمل و نقل را انتخاب کنند. که در میان تمامی این موارد پیاده‌روی کاملا رایگان بوده و گزینه ایده‌آلی برای مسیرهای نزدیک است. در زیر به چند مورد از سیستم‌های حمل و نقل ارزان که در تور نوروز دبی ۱۴۰۱ می‌توانید استفاده کنید اشاره کرده‌ایم:

  • اجاره اتومبیل در دبی کمک می کند تا مستقل باشید و با ماشین خود در شهر حرکت کنید. البته این کار در سفرهای دسته‌جمعی مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا علاوه بر کرایه خودرو باید مبلغی را بابت بنزین نیز پرداخت کنید.
  • استفاده از مترو دبی برای رسیدن به مکان‌های توریستی مورد توجه گردشگران است. بلیط مترو فقط ۱۴درهم برای شما هزینه دارد.
  • به محض اینکه وارد دبی شدید، کارت NOL بخرید و در حمل و نقل مترو از آن استفاده کنید. شما می‌توانید از این کارت برای حمل و نقل با اتوبوس‌های محلی، تراموا و اتوبوس های آبی نیز بهره ببرید. این کارت در دو نوع قرمز و نقره‌ای موجود است اگر قصد اقامت کوتاه مدرت را در دبی دارید، بلیط قابل شارژ Nol Red را خریداری کنید. در صورتی که قصد اقامت طولانی مدت را دارید بهتر است Nol Silver را انتخاب کنید.
  • برای مسافت‌های کوتاه، از هر نقطه‌ای در جاده شیخ زاید دوچرخه کرایه کنید و در مسیرهای دوچرخه‌سواری مخصوص حرکت کنید.
  • سیستم اتوبوسرانی دبی ۱۹۳ مسیر در روزهای هفته دارد. این یک سیستم حمل و نقل عمومی بزرگ و بسیار پیشرفته است که از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب خواهد بود.

 

معرفی ۸ رستوران رمانتیک دبی

 

تفریحات رایگان در تور نوروز دبی ۱۴۰۱

آنچه تور نوروز دبی را برای گردشگران گران می‌کند تفریحات این سفر توریستی می‌باشد. خوشبختانه در تور دبی نیز تفریحات رایگان و کم‌ هزینه بسیاری وجود دارد که افراد می‌توانند از آن‌ها لذت برده و سفری ارزان قیمت در نوروز ۱۴۰۱ برای خود و خانواده رقم بزنند. در زیر چند مورد از بهترین کارهایی که می‌توانید در دبی انجام دهید و برای شما هزینه‌ای ندارند را معرفی کرده‌ایم:

  • تماشای فواره‌های دبی از پایین برج خلیفه
  • قدم زدن در امتداد سوق مدینه
  • گشت و گزار در سطح شهر دبی، دیره و محله تاریخی الفهیدی
  • رفتن به دبی مال کاوش و بازدید از آکواریوم بزرگ در لابی آن
  • شنا در استخر زیبای برج العرب رایگان است. این راهی برای لذت بردن از منظره‌های عالی نخل جمیرا است
  • استفاده از سواحل عمومی رایگان است و تمامی امکانات توریستی مورد نیاز را دارد
  • عبور از نهر دبی با یک کشتی سنتی به نام ابرا فقط یک درهم امارات هزینه دارد
  • پیاده روی در دبی مارینا، جمیرا بیچ واک و مارینا واک

 

انتخاب رستوران مناسب و باکیفیت در تور دبی

قیمت غذا‌ها و رستوران‌های دبی به شدت با یکدیگر متفاوت هستند. از آنجایی که رستوران‌های زیادی در دبی وجود دارند کسانی که می‌خواهند با قیمت ارزان غذا بخورند، بهتر است ازرستوران اختصاصی هتل‌های لوکس دوری کنند. همچنین رستوران‌هایی که منو سرو الکل دارند هزینه غذاها بسیار زیاد است. بنابراین توصیه می‌کنیم از این رستوران‌ها دوری کنید. هزینه خوردن غذا در چنین جاهایی بدون اغراق دو برابر دیگر رستوران‌ها خواهد بود. بهترین انتخاب برای داشتن سفری ارزان در تور نوروز دبی ۱۴۰۱ رفتن به فودکورت‌های مراکز خرید است. در این فودکورت‌ها تنوع غذایی بالا بوده و قیمت‌ها مناسب‌تر هستند.

علاوه بر آن در سمت مرکز شهر دبی و در منطقه جمیرا بیچ رزیدنس رستوران‌های مقرون به صرفه متعددی وجود دارند. در رستوران‌های این منطقه نمی‌توانید غذاهایی گران‌تر از ۵۰ یا ۶۰ درهم پیدا کنید. از همه مهم‌تر اگر سوئیتی را برای اقامت خود رزرو کرده‌اید و به آشپزخانه دسترسی دارید بهتر است خودتان دست به کار شوید. این گزینه ارزان‌ترین حالت ممکن خواهد بود. ارزان‌ترین مکان برای خرید مواد غذایی هایپر مارکت LULU دبی می‌باشد.

 

تفریحات شبانه ارزان در تور نوروز دبی ۱۴۰۱

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که در تور نوروز دبی ۱۴۰۱ می‌توان انجام داد، تفریحات شبانه هستند. چرا که در ایام تعطیلات نوروزی آب و هوای دبی نیز ملایم بوده و شبگردی و تفریح با موسیقی‌های هیجان‌انگیز و رقص لحظات بسیار خوشی را برای توریست‌ها رقم خواهد زد. اما چنین تفریحاتی می‌توانند کمی به بودجه محدود شما فشار وارد کنند. زیرا دین اصلی در دبی اسلام است و قوانین و مقررات در مقایسه با کشورهای غربی کاملا محافظه کارانه‌تر می‌باشد. لذا دریافت الکل در برخی مکان‌ها دشوار است و مالیات‌ها نسبتا بالا هستند. برای این منظور توصیه می‌کنیم نوشیدنی مورد نظر خود را از فری شاپ فرودگاه دبی که شامل مالیات نیستند، تهیه کنید.

همچنین مکان‌های ارزانی را برای لذت بردن از موسیقی و رقص انتخاب کنید. در پیدا کردن مکان‌های قیمت مناسب برنامه Guzzle که قابلیت نصب بر روی تلفن‌های همراه را دارد گزینه بسیار خوبی خواهد بود. روزهای یکشنبه تا پنجشنبه برخی از کافه‌های دبی برنامه‌های اجرای موسیقی و رقص دارند که علاقه‌مندان می‌توانند با هزینه کمتری به تفریح و شادی بپردازند.

 

بهترین رستوران‌های دبی با منظره دریا

 

کلام آخر

تا این بخش از مقاله سعی کردیم تا شما را با برخی راهکارهای کلیدی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها آشنا کنیم. در صورتی که تمامی این موارد را رعایت کنید این اطمینان را به شما می‌دهیم که سفری به یاد ماندنی و ارزان در تور نوروز دبی ۱۴۰۱ را تجربه خواهید کرد. با یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت که بودجه روزانه در سفر به دبی چیزی در حدود ۳۰ الی ۵۰ پوند به ازای هر یک گردشگر خواهد بود. پس همین حالا نسبت به رزرو تور دبی در ایام نوروزی اقدام کرده و خود را برای تجربه سفری رویایی آماده کنید. 

۱۸ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران