بهترین رستوران‌های دبی با منظره دریا

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های دبی با منظره دریا

دبی شهری در خط ساحلی شمالی امارات است که به عنوان قطب اقتصادی بسیار قدرتمند این کشور عمل می‌کند. دبی شهری زیبا و به شدت مدرن است که برعکس بقیه نقاط دنیا که زیبایی‌های طبیعت‌شان یا جلوتر و یا هم پای شهر حرکت می‌کنند، چهره شهری آن شهرت بیشتری نسبت به طبیعت آن دارد. تور دبی سفر به سرزمین لاکچری ترین‌هاست. شهر برترین بازرگانان و شرکت‌ها به همین دلیل فرصت فوق‌العاده‌ای خواهد بود که در رستوران‌های لوکس با منظره بی‌نظیر دریا از خوردن غذاهای عالی لذت ببرید. برای وعده غذایی لوکس با نمای خیره کننده خلیج همیشه فارس ما را در ادامه دنبال کنید.

 

Villa Beach

در شهرهای ساحلی که ساحل ماسه‌ای دارند و می‌توان در آن‌ها به قدم زدن و گشت زنی پرداخت، یکی از بهترین کارهایی که می‌توان کرد رفتن به رستوران‌های ساحلی و صرف وعده‌ای خانوادگی و یا قراری رمانتیک است. شما می‌توانید در ویلا بیچ در حالی که روی شن‌های ساحلی هستید و انگشتان‌تان دانه‌های ماسه را لمس می‌کند از خوردن شامی عالی و خوشمزه با نور شمع لذت ببرید. مخصوصا با وجود منظره برج هتل بزرگ العرب بی‌شک یکی از بهترین منظره‌های دبی برای صرف شام را خواهید داشت. به علاوه محل قرارگیری این رستوران به حد کافی دور از شلوغی شهر هست که شما خلوتی آرام و صمیمی داشته باشید.

آدرس: Jumeirah Street, Umm Suqeim 3, Umm Suqeim Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Barasti

باراستی از رستوران‌های معمولی با منویی بسیار قیمت مناسب است که تجربه غذا خوردنی رایج و تکراری را رقم می‌زند. با این تفاوت که رستوران در نزدیکی بندر و رو به نمای دریای آن واقع شده و محیطی به شدت طلح‌آمیز و روح نواز دارد. شما می‌توانید حین خوردن غذاهای عالی و خوشمزه از منظره پهلو گرفتن کشتی‌های کوچک و شخصی لذت ببرید. در این رستوران شما می‌توانید از خوردن غذاهایی مثل پیتزا، سالاد، کباب، همبرگر، ساندویچ و طیف وسیعی از کورس‌های اصلی غذا لذت ببرید که بیشتر سلیقه‌ها را در می‌گیرند. یعنی خیلی کم پیش می‌آید کسی به این رستوران برود که چیزی مطابق میلش پیدا نکند. نکته جذاب در مورد این رستوران این است که معمولا میزبان اجرای زنده، برنامه‌ها و پخش مسابقات ورزشی می‌شود.

 

زیباترین هتل‌‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰

آدرس: Dubai Marina, Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Sho Cho

اگر عاشق غذاهای ژاپنی هستید و همچنان با ماهی خام مشکل دارید ناراحت نباشید شو چو دقیقا جایی است که باید به آن بروید. آن دراین رستوران با در نظر گرفتن ذائقه عربی و خاورمیانه‌ای سعی می‌کنند غذاهای رنگی و اصیل ژاپنی، که تا حدی پخته شده‌اند سرو کنند. در حقیقت در این رستوران نسبت به خامی مواد نگرانی نخواهید داشت. شو چو با تراسی رو به نمای فوق‌العاده دریا دو فضای داخلی و روباز را فراهم آورده است. شما می‌توانید به تراس بروید و با نمای خیره کننده دریا از خوردن میگو و خرچنگ لذت ببرید و تجربه‌ای فرهنگی و جذاب با بارقه‌های عکس‌های اینستاگرامی کسب نمایید.

آدرس: جمیرا ١, جمیرا دبی, دبی, United Arab Emirates

 

Palm Grill

این رستورانی جذاب بر روی عرشه‌ای چوبی است که تعدادی میز با نمای فوق‌العاده رویایی خلیج فارس اراده داده است. پالم گریل از گزینه‌های محبوب بین دوست داران غذاهای دریایی محسوب می‌شود و کیفیت غذاهای آن‌ها همیشه بر سر زبان‌ها جاری است. در حالی که اینجا همه غذاها عالی هستند پیشنهاد می‌کنیم به سرآشپزتان اعتماد کنید و اجازه دهید برایتان غذای کبابی خوشمزه‌ای تدارک ببیند. در کنار تمامی ویژگی‌های سرگرم کننده این رستوران، برنامه‌های رقص و آواز هم برقرار است.

 

معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی

آدرس: The Walk, Jumeirah Beach Residence, Dubai

 

Amaseena

این رستوران منحصر به فرد در ساحل اختصاصی هتل ریتز-کارلتون دبی واقع شده و فضایی روستایی و چادرنشینی را فراهم آورده است. مخصوصا که اجرای موسیقی و رقص عربی کاملا حس و حال زندگی سنتی وادیه نشینی را تداعی می‌کند. در راستای دکوراسیون و فضای بومی این رستوران غذاهای اصیل و معتبر عربی نیز می‌شود که از مزه و کیفیت آن‌ها هر چقدر هم که بگوییم کم است. می‌توانید در فضای عمومی بنشینید یا آلاچیق خصوصی بگیرید و فضای شخصی خودتان را داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های اینجا توجه به تجربیات بومی همچون قلیان هم هست. مهمانان این رستوران می‌توانند بین بیش از ۲۰ طعم مختلف قلیان انتخاب کرده و سفارش دهند و شبی تمام و کمال عربی را تجربه کنند.

آدرس: The Walk, دبی مارینا, دبی, دبی, United Arab Emirates

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران