۸ انتخاب که سفر با تور دبی را تبدیل به ارزان‌ترین سفر عمرتان می‌کند

جاذبه‌های گردشگری دبی
۸ انتخاب که سفر با تور دبی را تبدیل به ارزان‌ترین سفر عمرتان می‌کند

دبی یکی از زیباترین و پرامکانات‌ترین شهرهای حوزه‌ی خلیج فارس است که سالانه از سراسر دنیا مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. شهری با بلندترین آسمان‌خراش‌های دنیا که لوکس‌ترین تفریحات و برترین خریدها را در آن می‌توان انجام داد. چرا که پر از امکانات درجه یک برای تفریح است و پر از مرکزخریدهای بی‌نظیر و بزرگ برای خرید کردن. در سفرتان با تور دبی که معمولا سفری گران برای مسافرانش تمام می‌شود اگر به دنبال گشت و گذارهای ارزان هستید همراه ما باشید تا ۸ تصمیمی که سفر شما به این شهر را ارزان می‌کند خدمتتان بازگو کنیم.


۱- هاستل را جایگزین هتل کنید


دبی پر از هتل‌ است. هتل‌هایی که نه تنها در آسیا و کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس، بلکه در سراسر جهان به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردشان شهرت دارند. هتل‌هایی که بعضی‌هاشان جزو بلندترین آسمان‌ خراش‌های دنیا به حساب می‌آیند و به دلیل امکاناتی که دارند خودشان یک شهر محسوب می‌شوند. در سفرتان به این شهر اگر می‌خواهید به مقدار زیادی هزینه‌ی سفرتان را کاهش دهید به شما پشنهاد می‌کنیم برای اقامت، هاستل‌ها را جایگزین هتل‌ها کنید. این شهر هاستل‌های تمیزی دارد که می‌توانید با صرف هزینه‌هایی بسیار کمتر نسبت به هتل‌ها در آنها اقامت کنید.

 

  با چند برنامه‌ی ساده، در دبی ارزان تفریح کنید 

 

دبی

 


۲- از سایت Groupon استفاده کنید


این سایت یکی از سایت‌های مطرح در زمینه‌ی گردشگری و تجارت الکترونیکی به حساب می‌آید که با مراجعه به آن می‌توانید اطلاعات مفید و به روزی از تخفیفات و انجام کارهای ارزان به دست آورید. سایتی که جدای از دبی، دیگر شهرهای مطرح دنیا را نیز می‌توانید در آن مورد بررسی قرار دهید. با مراجعه به این سایت می‌توانید از تخفیفات، حراجی‌ها و فروش‌های ویژه مطلع شوید. آنهایی که زیاد به شهرهای مختلف دنیا سفر می‌کنند از این سایت زیاد بهره می‌برند.

 

  ۸ اپلیکیشن کاربردی که بهتر است پیش از سفر به دبی روی گوشی خود نصب کنید

 

 سایت Groupon

 


۳- خرید مجله Entertainer


آنهایی که زیاد مسافرت می‌کنند با این مجله آشنایند. مجله‌ای مطرح در سرتاسر جهان که با خرید آن می‌توانید از رویدادهای ارزان شهری که به آن سفر کرده‌اید مطلع شود. مجله‌ای که در آن رستوران‌های ارزان، تورهای ارزان، خریدهای ارزان و همینطور هتل‌ها و اقامتگاه‌های ارزان یک به یک به مسافران معرفی می‌شوند. مجله‌ای که با ورود به دبی می‌توانید به راحتی یک نسخه از آن را در سوپر مارکت‌های مختلف این شهر بیابید و بخرید.

 

 

 

دبی

 


۴- برانچ‌های ارزان و مقوی نوش جان کنید


اگر می‌خواهید یک روز گردشگرانه‌ی پر انرژی در دبی داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم حتما برانچ نوش جان کنید. اما اینکه کجا برای نوش جان کردن این وعده‌ی غذایی تشریف ببرید که هزینه‌اش برایتان گران تمام نشود بستگی به جستجوی خودتان دارد. برای این کار می‌توانید از Entertainer استفاده کنید. در مناطق وکسی اوکانر، راک باتوم و ویرهاوس می‌توانید برانچ‎های مقوی که زیر ۱۰۰ درهم هزینه‌شان است را تهیه و نوش جان کنید.

 

 ۵ کافه فوق‌العاده‌ی دبی برای گذراندن یک بعد از ظهر دل‌چسب

 

دبی

 


۵- برای نوش جان کردن پیتزا به دیبونرز بروید


اگر اهل پیتزا و غذاهای ایتالیایی ارزان قیمت هستید به شما توصیه می‌کنیم به محله دیبونرز بروید. جایی در نزدیکی ورودی دبی مال که با هزینه‌ای کمتر از ۲۰ درهم در آن می‌توانید پیتزاهای خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه منویش تنوع پیتزایی مناسبی دارد و برای یک سفر خانوادگی نیز بسیار مناسب است. در سفرتان به دبی هم برای وعده‌ی غذایی شام و هم برای وعده‌ی غذایی ناهار می‌توانید به این رستوران ارزان قیمت و با کیفیت مراجعه کنید.

 

 بهترین انتخاب‌ها برای خوردن پیتزایی خوشمزه و متفاوت در دبی

 

دبی

 


۶- برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی به منطقه قدیمی دبی بروید


غذا همواره یکی از مهمترین عواملی است که می‌تواند هزینه‌ی سفر شما را کاهش و یا افزایش دهد. در سفرتان به دبی اگر به دنبال غذاهای با کیفیت و در عین حال ارزن قیمت هستید به شما توصیه می‌کنیم از مناطق لوکس این شهر فاصله بگیرید و به مناطق قدیمی آن بروید. جاییکه رستوران‌های ارزان قیمت دارد. جاییکه با هزینه‌ای نزدیک به ۳۰ درهم می‌توانید یک پرس از بهترین غذاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. در ضمن در این بخش از دبی شما می‌توانید غذاها و رستوران‌های ایرانی نیز بیابید و وعده‌های غذایی‌تان در سفر را خاطره انگیز کنید.

 

 برترین رستوران‌های فضای باز دبی با دورنمایی بی‌نظیر از شهر و ساحل

 

 دبی

 


۷- برای جابه‌جایی‌هایتان از مترو استفاده کنید


در این شهر که چندان وسعتی ندارد می‌توانید به راحتی از مترو استفاده کنید تا هم هزینه‌ی سفر شما ارزان شود و هم به موقع و به راحتی به نقاط مختلف این شهر دسترسی داشته باشید. در دبی می‌توانید برای جابه‌جایی‌هایتان از تاکسی نیز استفاده کنید اما پیشنهاد ما به شما استفاده از خطوط متروی این شهر است.

 

در دبی چگونه با خودروی اجاره‌ای ارزان‌تر رفت‌وآمد کنید؟

 

 دبی

 


۸- فصل تابستان به دبی بروید


تابستان دبی یکی از گرمترین شهرهای جهان است و به همین دلیل یکی از ارزان‌ترین شهرهای جهان برای سفر به حساب می‌آید. در این فصل اگربا تور دبی سفر بروید هم می‌توانید در مرکزخریدهای خنک آن ارزان خرید کنید و هم تفریحات زمستانه‌ی لوکس را نه خیلی گران انجام دهید.

۲۹ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران

مهدی شرفی

سلام پیشنهاد های شما عالی بود...حتی برای من که مسافر کثیر السفر دبی هستم ???
لطفا از آفرها و تخفیفات فصلی تون با خبرمون کنین ??