هتل و اسپا لاکچری پلاتاران (Plataran) در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
هتل و اسپا لاکچری پلاتاران (Plataran) در بالی

بالی این امکان را به شما می‌دهد تا در هتل‌هایی خاص و متفاوت اقامت داشته باشید. هتل‌هایی که در محیط سرسبز و بزرگ واقع شده‌اند و سفری آرامش بخش را برایتان رقم بزنند. مجموعه هتل و اسپا پلاتاران که امروز قصد معرفی آن به شما را داریم نیز دقیقا از چنین هتل‌هایی به شمار می‌رود. یک هتل ۵ ستاره لوکس و بزرگ، که امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما خواهد گذاشت. اگر برنامه دارید تا به تور بالی بروید، در ادامه همراه ما باشید تا از امکانات و ویژگی‌های این هتل جذاب برایتان بگوییم.

 

کوتاه درباره هتل ۵ ستاره پلاتاران

مجموعه اسپا و هتل پلاتاران در اوبود و خیابان جالان هانومان که یکی از پرطرفدارترین بخش‌های بالی به حساب می‌آید واقع شده است. در واقع شما از فضای آرامش‌بخش و زیبای هتل که پایتان را بیرون بگذارید، به مراکز تفریحی و زیبای بالی رسیده و از همان‌جا می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره همچون معبدی صد ساله دسترسی داشته باشید. جدای از این‌ها، محل قرارگیری هتل، منظره‌ای بسیار زیبا و فضایی فوق‌العاده را برایتان به همراه خواهد داشت.

این هتل دارای ۵۱ اتاق و ویلای زیبا و یک خانه‌ی بزرگ بوده و به طور حتم هر مسافری عاشق این جا خواهد شد. طراحی اقامتگاه‌ها به شکل‌های مختلف انجام شده و بعضی لوکس و کاملا مدرن هستند و بعضی در عین مجلل‌ بودن، حال و هوای کلاسیک بالی را در خود دارند و از المان‌های معماری تاریخی این کشور در بنا استفاده شده است. امکانات متنوعی در هتل تعبیه شده اما بیشتر از این که پلاتاران را اقامتگاهی مفرح بنامیم، باید آن را مجموعه‌ای مناسب برای بزرگسالان تصور کنیم. پس اگر همراه خانواده و بچه‌های کوچک با تور بالی سفر می‌کنید با این قیمت می‌توانید جاهای مناسب‌تری برای خودتان پیدا کنید.

 

هر آنچه برای سفر به بالی باید بدانید

اتاق‌ها و سوییت‌ها

همانطور که اشاره کردیم، ۵۱ اتاق، سوییت، ویلا و یک واحد بزرگ برای هتل در نظر گرفته شده که در ۷ دسته بندی می‌گنجند. در ادامه نگاهی به جزییات این اتاق‌ها خواهیم انداخت اما یک سری امکانات کلی برای تمامی این واحدها وجود دارد که شامل فضای شیک داخلی، تراس، اینترنت پر سرعت بی‌سیم، گاو صندوق دیجیتال شخصی، دستگاه قهوه و چای‌ساز و چیزهایی از این دست می‌شود.

اتاق‌های سوپریور: این اتاق‌ها ۱۹ متر مربع وسعت دارند و همگی دارای یک تراس با اندازه مناسب رو به استخر هستند. این اتاق‌ها را می‌توانید یا به صورت یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در اختیار بگیرید.

اتاق‌های دلوکس: این اتاق‌ها ۲۱ متری بوده و امکاناتی نظیر اتاق‌های سوپریور دارند، با این تفاوت که کمی در داخل شیک‌تر بوده و البته رو به منظره‌ی جنگل هستند.

اتاق‌های دلوکس پریمیر: دلوکس پریمیر، تقریبا همان اتاق‌های دلوکس است که ۲۳ متر مربع مساحت داشته و تراس‌های بزرگ‌تری هم دارند.

گاردن ویلا: همانطور که از نام این واحد پیداست، این اقامتگاه‌ها ویلاهایی هستند که در محیط باغ با فضایی خصوصی درست شده‌اند. ویلاهای ۳۸ متر مربعی که شمایلی سنتی دارند اما امکانات کامل رفاهی برایشان در نظر گرفته شده است. این ویلاها برای کسانی که دوست دارند در محیط باغ مجموعه باشند، عالی است.

 

بهترین موزه‌های بالی را بشناسیم

پول ویلا: این ویلاهای بسیار شیک ۳۸ متری، جدا از فضای باغ زیبای اختصاصی، یک استخر کوچک خصوصی نیز دارند که مسافران هتل می‌توانند از آن‌جا نیز استفاده کنند. فضای باغ کاملا با گیاهان بزرگ محصور شده و جدا از واحدهای دیگر است.

سوییت: سوییت‌های مجموعه‌ی پلاتاران، اقامتگاه‌هایی مدرن و بسیار شیک بوده که ۹۵ متر مربع وسعت دارند و فضای لاکچری و مجللی را در اختیار شما می‌گذارند. این واحدهای گران‌قیمت، هم منظره‌ی باغ و مزارع پلکانی را برایتان به نمایش خواهند گذاشت و هم به استخر مجموعه مشرف هستند. همچنین یک تراس بزرگ با مبلمان برایشان در نظر گرفته شده که همه چیز را برای این واحدهای اقامتی مهیا کند. همچنین سرویس بهداشتی و حمام سوییت‌ها طراحی کاملا متفاوتی دارد و بسیار زیباست.

 

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری بالی

فاندرز هوم: این ویلای ۳۰۰ متری که در مرکز باغ و در میان درختان گرمسیری قرار گرفته، یک تجربه کاملا متفاوت از تمام چیزهایی است که در این مجموعه می‌بینید. مبلمان مدرن، طراحی داخلی هنرمندانه، نورپردازی شیک و امکانات کامل به همراه استخر اختصاصی بزرگ، سه تلویزیون و آشپزخانه کامل تنها بخشی از امکاناتی است که در این محل تدارک دیده شده.

در نظر داشته باشید، به غیر از انتخاب آخر که گنجایش ۶ نفر (۴ بزرگسال و ۲ کودک) را دارد، باقی واحدها همگی تنها ۲ نفر را میزبانی می‌کنند.

غذا و نوشیدنی

هتل پلاتاران تنها یک رستوران و یک بار دارد که البته به خاطر تعداد محدود اتاق‌ها و ویلاهایش، کاملا طبیعی به نظر می‌آید. با این حال هر دو آن‌ها از معروف‌ترین‌ها در اوبود بالی بوده و مشتریان بسیاری دارند که خیلی‌هایشان مهمانان هتل نیستند. مخصوصا در مورد رستوران مجموعه که حتما باید از قبل برای شام خوردن در آن‌جا برای خود میز رزرو کنید.

The View Ubud: این رستوران بسیار معروف یکی از بهترین جاهای اوبود برای خوردن غذا است که همانطور که از اسمش پیداست، منظره‌ای فوق‌العاده از مزارع پلکانی را پیش روی خود دارد. محیط رستوران گرم و دلپذیر است و میزهای مختلف با دکور زیبا در آن‌جا تهیه دیده شده و حتی شب‌ها می‌توانید با تلسکوپی که در The View قرار گرفته، به تماشای ستارگان بپردازید. این رستوران هم برای صبحانه هم برای نهار و هم برای شام فعال بوده و یک منو متنوع و بسیار خوب دارد که غذاهای مختلف مرتبط با سلیقه‌های متفاوت را می‌توانید در آن جا سفارش دهید.

Teras Ubud: این مکان نیز از جاهای بسیار محبوب اوبود برای صرف انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد است. از انواع نوشیدنی‌های مختلف تا بستنی‌ها و دسرها در این مکان به فروش رسیده و شب‌ها نیز با نوای زنده‌ی موسیقی جاز، همه چیز در این محل حال و هوای بهتری پیدا می‌کند.

جالب این که هتل یک سری پکیج‌های ویژه در زمینه رستوران دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. مثل شام عاشقانه که در محیطی متفاوت از مکان اصلی هتل در دل مزرعه انجام شده و یک فضای رمانتیک و شاد را در تور بالی برایتان به ارمغان می‌آورد. پکیجی که به درد روزهای سالگرد ازدواج یا چیزهایی از این دست می‌خورد. کلاس‌های آشپزی یا پکیج نوشیدنی گروهی از این دست انتخاب‌ها در هتل پلاتاران هستند.

 

بهترین هتل‌های ساحلی بالی

مناسب برای عروسی و مراسمات مختلف

هتل پلاتاران برای انجام مراسم عروسی، امکانات ویژه‌ای داشته و می‌توانید تا ۵۰ نفر برای چنین مراسمی دعوت کنید. مراسم در باغ بزرگ مجموعه برگزار شده و دور تا دور شما محیطی جنگلی و زیبا خواهد بود. جدا از دکور و فضای بسیار زیبا، خدماتی از جمله موسیقی، غذا، نوشیدنی و ... را نیز از خود هتل می‌توانید درخواست کنید.

همچنین سالن همایش و جلسات نیز در این مکان در نظر گرفته شده که مثل دیگر بخش‌های هتل زیبا و چشم‌گیر است و برای نشست‌های مختلف می‌توانید آن‌جا را نیز رزرو کنید.

مرکز اسپا و سلامتی

مرکز اسپا و سلامتی پادما که در پلاتاران قرار گرفته، یک محیط کاملا خصوصی دارد و با امکانات خیلی خوب، فضایی به واقع زیبا و جو آرامش‌بخش، ساعاتی شما را از تمام شلوغی‌های زندگی آزاد می‌کند. در این مکان انواع ماساژ داده می‌‌شود و امکانات کامل به صورت شیک برای مشتریان آماده شده است. پکیج‌هایی همچون پکیج دو نفره، مانیکور و ... نیز در پادما ارائه می‌شود.

یک باشگاه ورزشی نیز در همان نزدیکی فراهم شده که اگر چه خیلی بزرگ نیست، اما امکانات کاملی دارد تا بتوانید ورزش خود را در طول اقامت در هتل پلاتاران بالی، پیش ببرید.

 

گشت و گذار در سواحل سانور بالی

دیگر بخش‌های هتل

این هتل دارای یک استخر نسبتا بزرگ است که در اطراف آن یک جایگاه چوبی برای استراحت در نظر گرفته شده. استخری تمیز که سایه درختان بر روی آن می‌افتد و مشتریان هتل می‌توانند در همان جا برای خود نوشیدنی سفارش دهند. البته باید در نظر بگیرید که استخر از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب قابل استفاده بوده و شب‌ها نمی‌توانید در آن‌جا شنا کنید.

یک فضای بازی هم برای کودکان در نظر گرفته شده که در واقع کلاب کودکان و نوجوانان است. نکته بسیار خوب در مورد این محل حیوانات مختلفی هستند که بچه‌ها می‌توانند بهشان غذا داده و از نزدیک نگاهشان کنند. همچنین کوچک‌ترها در آن‌جا می‌توانند به بازی‌های گروهی با دیگر بچه‌هایی که در هتل مهمان هستند، پرداخته، کارتن ببینند و کار دستی بسازند.

این هتل دارای مزارع اختصاصی، باغ‌های کوچک و بزرگ، محیط‌های مختلف برای قدم زدن و خیلی چیزهای دیگر است و از همین رو از بهترین هتل‌های اوبود در بالی به حساب می‌آید.

نکات پایانی درباره هتل پلاتاران

  • ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.
  • تخت اضافه برای کودکان ۱ تا ۵ سال رایگان است اما هیچ تخت اضافی برای افراد بالاتر از این سن ارائه نمی‌شود.
  • اتاق‌های هتل را ساعت ۲ ظهر تحویل می‌گیرید و ساعت ۱۲ ظهر باید تحویل دهید.
  • اینترنت در تمامی بخش‌های هتل به صورت رایگان و بی‌سیم در دسترس است.
  • استخرهای مجموعه و همچنین امکاناتی که برایشان در نظر گرفته شده، کاملا رایگان هستند.
  • استفاده از بعضی بخش‌های اسپا، هزینه‌ی اضافی برایتان به همراه خواهد داشت.
  • برنامه‌های تفریحی مختلف از خود هتل برنامه‌ریزی می‌شود که شامل تورهای گردشی در شهر، تور دوچرخه سواری و ... بوده و همچنین به صورت دوره‌ای در آن‌جا، گالری هنری نیز برگزار می‌شود.
  • امکانات مناسب برای افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند در هتل تهیه دیده شده است.

 

بازدید از آبشار گیتگیت در سفر به بالی

۱۲ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران