۶ استراحتگاه‌ لوکس اسپا در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۶ استراحتگاه‌ لوکس اسپا در بالی

افرادی که پس از مدتی کار یا مشغله زیاد قصد سفر می‌کنند و با تور بالی همراه می‌شوند تا یکی از زیباترین جزایر آسیا را ببینند، گاها در کلاس‌های یوگا شرکت می‌کنند و به مراکز ماساژ می‌روند. علاوه بر اینها بهترین گزینه برای رفع خستگی و ایجاد حس سرزندگی، اقامت در ریزورت‌های اسپا و یا رفتن به اتاق‌ها و مراکزی است که به شما خدمات ارائه می‌کنند. در اینجا ۶ اقامتگاهی که بهترین اسپا را دارند به شما معرفی می‌کنیم.


بهترین استراحتگاه‌های آبگرم در بالی از سراسر جزیره به عنوان مقصدی نهایی برای افرادی است که به دنبال آرامش و لذت بردن در آبگرم به دور از اتاق‌های لوکس و سوئیت‌هایشان هستند. این استراحتگاه‌ها از ویژگی‌های اختصاصی آبگرم برخوردار هستند که در آن شما می‌توانید با روش‌های الهام گرفته از ترکیبی از روغن‌های با کیفیت بالا و آروماتراپی تهیه شده توسط متخصصان ماهر لذت ببرید. همچنین بعضی از آنها دارای مجموعه گسترده‌ای از "تالاسو" (دریا) و درمان مخصوصی برای زوج‌ها هستند.

 


Viceroy Bali


Viceroy Bali اقامتگاه‌ ویلایی لوکس در منطقه خوش آب و هوای منطقه Ubud بالی است. این استراحتگاه پنج ستاره در یک محیط طبیعی، در یک دره سبز مشرف به یکی از رودخانه‌های افسانه‌ای بالی واقع شده است. این اقامتگاه حدود ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی نگواره که در جنوب بالی واقع شده است فاصله دارد. همچنین از مرکز اوباد، گالری‌های هنری، موزه‌ها و رستوران‌های خوب نیز فقط ۱۵ دقیقه است.

 

با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید

 

 

 Viceroy Bali

 


The St. Regis Bali Resort

این استراحتگاه ۵ ستاره در بالی دارای یک ساحل زرق و برق دار است که تا ساحل Geger واقع در جنوب شبه جزیره ناسا دووا گسترده شده است. مجموعه‌ای از سوئیت‌ها، ویلاها، رستوران‌های عالی و همچنین سالن‌ها و فضاهایی برای جلسات هنری، رفت و آمد مکرر و مناسب برای کسب و کار و اوقات فراغت. ویلاهایی عاشقانه به همراه میوه‌های شیرین و حمام گل مخصوص شما را به اقامت در آنجا ترغیب می‌کند. این اقامتگاه دارای سرویس فرودگاهی رایگان است و با تاکسی حدود ۱۵ دقیقه از فرودگاه فاصله دارد.

 

۶ پیشنهاد برای لذت بردن از سفر در روزهای بارانی بالی

 

 

The St. Regis Bali Resort

 


W Bali

اقامتگاه ۵ ستاره W واقع در Seminyak ، یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که می‌خواهند بدون طی کردن فاصله زیاد و پیاده روی طولانی، از بوتیک‌ها، رستوران‌ها و تفریحگاه‌های شبانه استفاده کنند. این اقامتگاه در فاصله ۳ دقیقه‌ای از ساحل و ۱۹ دقیقه از میدان Seminyak و فاصله‌ای کمتر از ۱۵ دقیقه تا Eat Street ، Masceti Temple و TAKSU Bali Gallery قرار گرفته است.

 

 

 W Bali

 

 

InterContinental Bali

ویلاهای InterContinental بالی یکی از برجسته‌ترین هتل‌های پنج ستاره بین المللی است که از خلیج جیمبانان در بالی برخوردار است. این استراحتگاه در مجاورت کافه‌هایی در امتداد خط ساحلی قرار گرفته که می‌توان از آنها غروب آفتاب زیبای بالی را تماشا کرد و غذاهای دریایی مشهور منطقه را میل کرد.
باند فرودگاه بین المللی نگواره فقط در ۲۵ دقیقه‌ای این استراحتگاه قرار دارد. همچنین اماکن دیدنی و برجسته نزدیک جیمباران و منطقه شبه جزیره بوکیت عبارتند از پارک فرهنگی گارودا ویسنو، تنها در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای و گشت و گذار در زمین بازی و معبد معبد دریا از Uluwatu در ۲۰ دقیقه‌ای در جنوب غربی است.

 

تجربه‌ی متفاوت کلاس‌های یوگا در سمینیاک، بالی

 

 

InterContinental Bali

 


AYANA Resort and Spa, Bali

با اقامت در استراحتگاه AYANA واقع در منطقه جیمباران بالی، شما در فاصله حدود ۱۰ دقیقه‌ای از ساحل Tegal Wangi و روستای Samasta Lifestyle قرار گرفته‌اید. امکانات هتل شامل مرکز تجاری ۲۴ ساعته، روزنامه‌های رایگان در لابی، خشکشویی.. شاتل فرودگاهی و پارکینگ رایگان در دسترس است. AYANA یکی از بهترین مراکز اسپا در این منطقه است که می‌توانید از آرامش و زیبایی آنجا لذت ببرید.

 

Hidden Hills Villas، اقامتگاهی لاکچری بر فراز تپه‌های بالی

 

 

AYANA Resort and Spa

 

 

Nusa Dua Beach Hotel & Spa

با اقامت در Nusa Dua Beach Hotel & Spa واقع در Nusa Dua، در فاصله حدودی ۱۰ دقیقه‌ای از Nusa Dua Beach و مرکز کنفرانس بین المللی بالی خواهید بود. امکانات رفاهی هتل شامل مرکز تجاری ۲۴ ساعته، خشکشویی، یک سالن کنفرانس و اتاق جلسه می باشد. برای رفت و آمد، اتوبوس هتل ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار می گیرد و پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. برای رسیدن به ساحل باید از این اقامتگاه به مدت حدود ۱۲ دقیقه پیاده روی کنید تا به Nusa Dua Beach برسید.

 

 

Nusa Dua Beach Hotel

۰۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران