Hidden Hills Villas، اقامتگاهی لاکچری بر فراز تپه‌های بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
Hidden Hills Villas، اقامتگاهی لاکچری بر فراز تپه‌های بالی

برای اقامت در محلی لوکس و زیبا، حتما نباید به سراغ هتل‌ها یا اقامتگاه‌های ساحلی بروید، بالی زیبایی‌های بسیاری دارد که به شما این فرصت را می‌دهد تا در مناطق مختلف اقامت کنید و از بودن در آن مکان لذت بسیار ببرید. یکی از این مکان‌ها بلندی‌های بالی است که منظره‌ای شگرف از دریا و محیط شهر را به شما هدیه می‌کند. Hidden Hills Villas یکی از نمونه‌های باشکوه اقامتگاه‌ها و مجموعه ویلاهای بالی است که تنها می‌توانید در این نقطه از دنیا آن‌ها را پیدا کنید. جایی که سازندگانش در کلیات و جزییات وسواس زیادی به خرج داده‌اند تا بهترین مکان ممکن را برای اقامتی لوکس در سفر با تور بالی برای شما تدارک ببنند.


کلیاتی در مورد Hidden Hills Villas


۶ ویلای اصلی در این اقامتگاه لوکس وجود دارد که هر کدامشان معماری منحصر به فردی دارند و هر کدام اختصاص به معماری کشور خاصی دارند. یک جمع جذاب از ویلاهای یونانی، چینی، مراکشی، اندونزیایی و ... . ترکیبی شگرفت که به بهترین شکل ممکن به هم چفت شده‌اند.

 

 با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید 

 

 

Hidden Hills Villas

 


محل قرار گیری این اقامتگاه به گونه‌ای است که از شلوغی مرکز شهر دور بوده اما به راحتی قابلیت دسترسی به مراکز اصلی را دارد. در نزدیکی بعضی از دیدنی‌های بالی از جمله معبد معروف اولواتو قرار گرفته است و به شما امکان کوه پیمایی و بسیاری فعالیت‌های مختلف در طبیعت این شهر را فراهم می‌سازد. اینها جدای این است که شما در محلی اقامت می‌کنید که از طلوع خورشید تصویری دیدنی پیش چشم شما به نمایش می‌گذارد و تا غروب خورشید این زیبایی ادامه دارد تا در قابی فوق‌العاده آفتاب در افق غروب می‌کند.
مادر و پسری که این اقامتگاه را پایه‌گذاری کرده‌اند به قدری در طراحی این مکان وسواس به خرج داده‌اند که از سنگ‌ها تا اجزای ریز داخلی هر ویلا را به صورت دستی خود انتخاب کرده‌اند و بعد از اتمام کار با اینکه امکانات بسیار عالی در مکانی بی‌نهایت زیبا را تدارک دیده‌اند، اما در عین حال با قیمت گذاری معقول حدود ۳۰۰ دلاری، هزینه‌ای به مراتب کم‌تر از بسیاری هتل‌های لوکس بالی را از مهمانان خود طلب می‌کنند.

 

 

Hidden Hills Villas

 


ویلاها


همانطور که پیش‌تر گفتیم، این اقامتگاه شامل ۶ ویلا است که از نظر ظاهری و معماری داخلی، بدون شک چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کنند.هر ویلا شامل دو اتاق خواب می‌شود که هر کدام یک تخت دو نفره مجزا، تلوزیون LCD بزرگ، نمای زیبا از شهر و دریا را دارا هستند.
هر ویلا به صورت مجزا یک استخر اختصاصی دارد و یک حمام درونی، و یک وان مرمرین بسیار زیبا که در مکانی داخلی قرار گرفته اما نمای بیرون را نیز پیش رو دارد!

 

بهترین هتل‌های بالی برای یک سفر لذت‌بخش به همراه کودکان

 

 

Hidden Hills Villas

 


ویلاها بزرگ و به شدت دلبازند و در طراحی آن‌ها از شلوغی بیش‌ از حد اجتناب شده، اما امکانات کاملی در هر کدام قرار دارد. همه چیز در بهترین حالت ممکن قرار دارد و راحتی در اولویت قرار گرفته است. وقتی برای اولین با بار به حیاط می‌روید و وارد استخرهای بدون لبه ویلا می‌شوید و از آنجا به منظره‌ی بالی نگاه می‌کنید، تازه معنای واقعی خاص بودن Hidden Hills Villas را درک خواهید کرد.

 


امکانات


به خاطر مکان قرار گیری و امکاناتی که برای هر ویلا در نظر گرفته شده، خیلی نیازی به امکانات اضافی در این هتل دیده نمی‌شد، به همین خاطر از امکانات Hidden Hills Villas تنها می‌شود به دو نکته اشاره کرد. یکی اسپای بسیار عالی با امکانات ماساژ در داخل مجموعه است و ارائه تورهای شخصی که خود می‌تواند بسیار به کار شما بیاید.

 

 

Hidden Hills Villas

 


غذا


وقتی این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنید، به شما گفته می‌شود که صبحانه بر عهده مجموعه خواهد بود. صبحانه‌های بسیار خوب این محل شامل انواع مدل‌های محلی، بین‌المللی و میوه‌ی تازه می‌شود. رستوران خود Hidden Hills Villas با منویی از بهترین غذاهای مالزیایی، غذاهای بسیار خوشمزه‌ای به همراه نوشیدنی و دسر سرو می‌کند که بسیار عالی و معرکه هستند اما متاسفانه از ایراداتی که به این محل وارد است، نداشتن غذاهای اروپایی در است.

 

هتل‌هایی خاص در بالی که شما را متعجب خواهند ساخت

 

 

Hidden Hills Villas

 


اما برای این مشکل هم راه حلی در نظر گرفته شده و اگر درخواست کنید برای شما امکانات و گوشت لازم برای کباب و باربیکیو فراهم شده و در حیاط ویلای شما قرار داده می‌شود. از دیگر امکانات خوب این ویلا امکان تدارک یک شام رمانتیک است که خدمه هتل آن را در غیاب شما آماده می‌کنند تا برای غروب خورشید یا حتی دیرتر، به همراه همسر خود شامی عاشقانه در سفر میل کنید.

 


نتیجه گیری


Hidden Hills Villas اقامتگاهی لوکس و بسیار عالی است اما در نهایت از نظر کلی جایی مجلل به حساب نمی‌آید. با این حال قیمت پایینی نسبت به هتل‌های لاکچری دارد، از نظر امکانات بسیار عالی‌ست، نمایی فوق العاده دارد و لایق ۵ ستاره‌ای است که به آن تعلق گرفته. اقامتگاهی بسیار عالی با قیمتی خوب.

 

۱۶ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران