معرفی ۵ تفریح لاکچری در سفر به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی ۵ تفریح لاکچری در سفر به بالی

یکی از بی‌نظیرترین پیشنهادات برای سفر تور بالی است. بدون شک سفر به بالی به دلیل جاذبه‌های گردشگری بسیار خاص و طبیعت و سواحل فوق‌العاده‌ای که دارد از آرزوهای هر گردشگری محسوب می‌شود. به خصوص این مقصد گردشگری انتخابی عالی برای عاشقان و طرفداران تفریحات لاکچری خواهد بود. اگر شما نیز آرزوی سفر به این بهشت رویایی و انجام تفریحات خاص و به یادماندنی را در سر دارید همراه ما باشید. در این مقاله ۵ تفریح لاکچری که می‌توان در سفر به بالی انجام داد را معرفی خواهیم کرد.

 

یوگا در بالی

یکی از ورزش‌های اصلی که در بالی طرفداران زیادی دارد یوگا است. امروزه استودیوهای یوگای بالی با استقبال توریست‌ها نیز روبرو شده است. به طوری که در کل اندونزی و به خصوص بالی می‌توان بهترین تجربه یوگا را به دست آورد. پس اگر فکر می‌کنید این سرگرمی و ورزش می‌تواند برای شما جالب باشد، هیچ جایی بهتر از بالی نخواهد بود. یوگا در این سرزمین از استاندارد بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. به طوری که انواع یوگاها در آن انجام شده و از جمله یکی از ۵ تفریح لاکچری در بالی است. شما حتی این امکان را خواهید داشت تا در کلاس‌های آموزش یوگا ثبت نام کرده و مدرک معتبری از آن را به دست آورید. البته برای اینکار باید مدت زمان سفر خود را چند هفته در نظر بگیرید.

 

فیلمی که با تماشای آن عاشق بالی می‌شوید

اقامت در ویلاهای لوکس بالی

از جمله دیگر تفریح لاکچری در بالی اقامت در ویلاهای لوکس به همراه دوستان یا خانواده است. در این سرزمین ویلاهای خوش منظره و لوکس بسیاری وجود دارد که تجربه سفری خاطره‌انگیز را برای شما به دنبال خواهد داشت. تمامی این ویلاها دارای دربان بوده که تمامی خدمات لازم را به شما در طول اقامت ارائه خواهد داد. همچنین تمامی آن‌‌ها مجهز به استخر و محیطی دنج و آرام هستند. این انتخاب می‌تواند گزینه‌ای عالی برای لذت بردن از بهترین تفریحات لوکس در بالی به همراه دوستان یا خانواده باشد.

قایق‌سواری در دریا

اگر دوست دارید تا روزی به دور از شلوغی ساحل در سفر خود به بالی بگذرانید بهتر است یک قایق بادی کرایه کرده و دل به دریا بزنید. قایق‌سواری در دریا که یکی از تفریحات لاکچری بالی به شمار می‌رود طرفداران زیادی بین گردشگران نیز دارد. به خصوص اگر با همسر خود سفر کرده‌اید می‌توانید دقایق رمانتیک و به یادماندنی را در وسط آب‌های نیلگون اقیانوس برای خود ثبت کنید. برای این منظور به همراه داشتن یک بطری نوشیدنی مورد علاقه شما می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

 

راهنمای سفر انفرادی به بالی

هلیکوپتر سواری در بالی

هلیکوپتر سواری در بالی یک پیشنهاد هیجان انگیز و یک تفریح لاکچری در بالی به شمار می‌آید که می‌توانید تجربه کنید. تصور اینکه قرار است بر فراز آسمان‌های بالی بروید و جاذبه‌های طبیعی و سواحل طلایی آن را از آسمان ببینید نیز بسیار جذاب است. پس اگر به دنبال یک تفریح لاکچری در بالی هستید دل به دریا بزنید و برای کرایه هلیکوپتر خسیسی نکنید. چرا که قرار است با این کار بهترین لحظات سفر خود را ثبت کنید و مطمئن باشید که هرگز از این کار خود پشیمان نخواهید شد.

تجربه رفتن به اسپا در بالی

یکی از اصلی‌ترین دلایل برای انتخاب بالی به عنوان مقصد گردشگری گذراندن چند روز در آرامش کامل است. برای این منظور در کنار گردش‌های معمولی و روزمره خود تجربه رفتن به اسپا در بالی را نباید از دست بدهید. اسپاهای بالی می‌توانند با اسپاهایی که تا کنون دیده‌اید متفاوت به نظر بیایند. در این مکان‌ها از تلفیق تکنیک‌های باستانی بالی با تکنیک‌های مدرن برای رسیدن شما به آرامش بدنی و ذهنی استفاده می‌کنند. علاوه بر آن تمامی محصولات استفاده شده در اسپاهای بالی ساخته شده از مواد طبیعی بوده و نتایج بسیار خوب و رضایت‌بخشی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین می‌توانید از آبگرم‌های درمانی بالی استفاده کرده و روز فوق‌العاده‌ای را برای خود رقم بزنید. پس اگر به دنبال تفریح لاکچری در بالی هستید حتما رفتن به اسپاهای آن را در لیست برنامه سفر خود قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۶ استراحتگاه‌ لوکس اسپا در بالی را نیز مطالعه فرمایید.

اگر تا این بخش همراه ما بودید متوجه خواهید شد که بالی در کنار تفریحات معمولی مثل پیاده‌روی، گردش در مراکز خرید، رستوران گردی و ... یک سری تفریح لاکچری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. که با توجه به علاقه خود می‌توانید یکی از ان‌ها را انتخاب کرده و لذت این سفر خاص را برای خود دوچندان کنید. امیدواریم نهایت استفاده را از مطالب این مقاله کرده باشید.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران