تفریح با فیل‌ها در سفر به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
تفریح با فیل‌ها در سفر به بالی

این روزها اکثر افراد علاقه بسیار زیادی به حیوانات پیدا کرده‌اند. به طوری که گاهی اوقات در تفریحات خود آنها را نیز با خود سهیم می‌کنند. یکی از این حیوانات دوست‌داشتنی و مهربان که بتوان اوقات فراموش نشدنی‌ را با آن‌ها سپری کرد فیل‌ها هستند. به خصوص اگر تور بالی را برای سفر خود انتخاب کنید تفریح با فیل‌ها جذابیت بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت. اگر فکر می‌کنید گذراندن یک روز فوق‌العاده در بالی به همراه فیل‌ها برای شما نیز جذاب است پس بهتر است مطالب این مقاله را از دست ندهید و تا انتها ما را همراهی کنید.

 

تفریح با فیل‌ها در سفر به بالی

همانطور که گفته شد تفریح با فیل‌ها یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های تور بالی می‌باشد. به طوری که مسافران می‌توانند یک روز منحصر به فرد و فراموش نشدنی را با آن‌ها تجربه کنند. این تفریح برای کسانی که به صورت مجردی یا خانواده به بالی سفر کرده‌اند بسیار جذاب خواهد بود. چرا که یک روز شاد و سالمی را در محیطی دلنشین تجربه خواهید کرد. به خصوص اگر با کودکانتان سفر کرده‌اید لحظات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زنید. گذراندن روز به همراه فیل‌ها معمولا در قالب تورهای یک روزه یا نیم روزه به مسافران ارائه می‌شود. این حیوان‌ها بر خلاف جثه بسیار بزرگی که دارند بسیار دوست داشتنی و مهربان هستند. از جمله تفریحاتی که در این روز می‌توانید تجربه کنید عبارتند از:

 

  • خوردن وعده غذایی به همراه فیل‌ها

اگر از کارهای تکراری و روزمرگی خسته شده‌اید بهتر است تا تنوعی در زندگی خود ایجاد کنید. رفتن به مزرعه‌های نگه‌داری فیل‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با این موجودات دوست داشتنی یک وعده غذایی میل کنید. معمولا تورهای تفریح با فیل‌ها از صبح زود شروع می‌شوند. بنابراین صبحانه‌ای لذیذ به سبک بالی سرو شده و شما به همراه خانواده می‌توانید متفاوت‌ترین صبحانه زندگی خود را میل کنید.

 

بهترین کارهای غیرتوریستی در بالی

  • نقاشی با فیل‌ها

در این گشت قلم‌هایی به همراه رنگ‌های طبیعی به گردشگران و علاقه‌مندان به این موجودات دوست داشتنی داده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید نقاشی‌هایی را بر روی بدن آن‌ها رسم کرده و سپس عکس‌های یادگاری بگیرید. ناگفته نماند که این رنگ‌ها هیچ ضرری به فیل‌ها نداشته و آن‌ها از اینکه با فرچه پوست آن‌ها را نوازش می‌کنید بسیار لذت می‌برند.

  • استحمام با فیل‌ها

بعد از اینکه نقاشی‌های رنگی بر روی بدن این حیوان عظیم الجثه کشیدید نوبت به استحمام آن‌ها می‌رسد. در این بخش شما باید رنگ‌ها را از روی بدن آن‌ها با آب بشویید. مطمئن باشید که قرار است یکی از فراموش نشدنی‌ترین لحظات زندگی خود را تجربه کنید. برای اینکار شما به دریاچه‌ای در نزدیکی‌های مزرعه فیل‌ها برده‌ می‌شوید. در نتیجه می‌توانید به کمک آب این دریاچه فیل‌ها را شست و شو دهید.

 

در سفر به بالی چه لباس‌هایی بپوشیم

  • غذا دادن به فیل‌ها

از دیگر تفریحاتی که می‌توانید در کنار فیل‌ها داشته باشید غذا دادن به آن‌ها می‌باشد. حتما فیل‌ها بعد از نقاشی و حمام کردن گشنه شده‌اند. در این بخش میوه‌ها و غذاهای مورد علاقه فیل‌ها را در اختیار گردشگران می‌گذارند. شما می‌توانید لذت غذا دادن به این موجودات زیبا را به دست آورید و از تک تک لحظات خود لذت ببرید.

  • گرفتن عکس‌های یادگاری

ترک فیل‌ها بدون گرفتن عکس یادگاری خیلی ناراحت کننده خواهد بود. پس حتما دوربین عکاسی خود را در طول این روز به همراه داشته باشید. البته صاحبان آنجا نیز عکس‌هایی از شما خواهند گرفت. اما برای داشتن آن‌ها باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. پس توصیه می‌کنیم دوربین خود را به همراه داشته باشید تا از تک تک این لحظات فراموش نشدنی عکس بگیرید. شما بهترین عکس‌ها را در این گردش می‌توانید با دوستان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

معرفی جشن‌ها و فستیوال‌های بالی

اطلاع از نکات مهم قبل از گذراندن یک روز فوق‌العاده در بالی به همراه فیل‌ها

برای گذراندن یک روز فوق‌العاده در بالی به همراه فیل‌ها می‌توانید به پارک فیل‌های بالی بروید. در این پارک سعی شده است تا تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران فراهم شود. در نتیجه روزی بدون هیچ گونه اذیت و در رفاه کامل سپری کنید. از جمله امکانات این مکان می‌توان به رستوران با منو غذایی متنوع، کافه، دوچرخه سواری، فیل سواری، پیاده‌روی در محوطه اطراف مزرعه و .... اشاره کرد.

نکته مهمی که گفتن آن در این مقاله اهمیت بسیار زیادی دارد این است که برای استفاده از تفریحات پارک فیل‌های بالی حتما باید بالای ۸ سال سن داشته باشید. پس اگر کودک زیر ۸ سال دارید بهتر است تا بسیار مراقب او بوده و یا او را چند ساعتی در مکانی دیگر قرار دهید. همچنین شما در این روز شاهد نمایش‌های زیبایی از فیل‌ها خواهید بود.

۱۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران