۶ تفریح رایگان در سفر به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۶ تفریح رایگان در سفر به بالی

بالی اگر دنج‌ترین نقطه‌ی جهان نباشد یکی از دنج‌ترین‌هاست. اگر برترین خلوتگاه عاشقان نباشد یکی از بهترین‌های آنهاست. اگر زیباترین بخش آسیا نباشد یکی از زیباترین‌هاست. جزیره‌ای که در تمام ساعات شبانه‌روز برای مهمانانش رویداد دارد و مکانی برای بازدید. در سفرتان با تور بالی اگر با محدودیت بودجه مواجه هستید و یا اینکه می‌خواهید بیشترین تفریحات را انجام بدهید و هزینه سفر برایتان ارزان تمام شود همراه ما باشید تا ۶ تفریح رایگانی که در این جزیره می‌توانید انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- شرکت در فستیوال‌ها و رویدادها

بالی یکی از بهترین نقاط دنیاست که در آن فستیوال‌های زیادی برگزار می‌شود. فستیوال‌هایی که بیشترشان به صورت پیاده‌روی‌های کارناوالی هستند. فستیوال‌هایی مردم نهاد که بخشی از آنها به دین و مذهب بازمی‌گردند. یکی از جذاب‌ترین اتفاق‌هایی که در سفر به بالی می‌تواند برایتان بیفتد آن است که حضورتان مقارن شود با یکی از فستیوال‌های بالی. در این صورت بدانید سفر به بالی یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان خواهد بود. اگر اهل دورهمی و باهم بودن هستید و اگر از دیدن رویدادهای اینچنینی لذت می‌برید به شما توصیه می‌کنیم در این فستیوال‌ها شرکت کنید. فستیوال‌هایی که با خوردن انواع شیرینی‌ها و خوراکی‎ها همراه است و با دیدن رقص‌ها و نمایش‌های خیابانی همراه می‌شود.

 

بالی، تفاوت واقعیت با عکس‌های اینستاگرامی

سفر به بالی 

۲- طبیعت‌گردی

یکی از بهترین تجربه‌هایی که در سفر به بالی می‌توانید به دست بیاورید قدم گذاشتن در طبیعتی بکر و جذاب است. طبیعتی که هم دریا و ساحل را شاملش می‌شود و هم جنگل و سرسبزی را. طبیعتی که سایت‌های متفاوتی برای کمپ‎زدن دارد. بنابراین اگر اهل کمپ‌زدن هستید و تجهیزات لازم برای این کار را در سفر به بالی همراه خود دارید حتما در طبیعت بکر این جزیره مانند قله آگونگ کمپ بزنید و شب زیر سقف آسمان پرستاره بمانید. نسیم جنگل‌های انبوه استوایی در این جزیره سهم کسانی است که در طبیعت آن پیاده روی می‌کنند و هیجانی برای کشف نقاط نادیده دارند.

 

۷ فعالیت آبی در بالی برای افرادیکه شنا بلد نیستند

سفر به بالی

۳- سر خوردن از آبشارهای طبیعی

در گشت و گذارهایتان در طبعیت این جزیره اگر اهل آب تنی هستید و در جایی غیر از دریا و ساحل می‌خواهید این کار را انجام بدهید می‌توانید به آبشار آلینگ آلینگ یا آبشار تگنونگان بروید. آبشارهایی واقع شده در دل سرسبزی‌ها که مسیر رسیدن به آنها خودش یکی از تفریحات خاطره‌انگیز است در سفر به بالی است. آبشارهایی که می‌توانید در برکه‌ی تشکیل شده در زیرشان آب تنی کنید و عکس‌های جذاب از خودتان بیندازید.

 

۷ آبشار زیبا برای آبتنی و تفریح در طبیعت زیبای بالی

سفر به بالی

۴- بازدید از مزارع برنج

دیدن شالیزارهای این جزیره بدون شک یکی از بازدیدهایی است که باید در برنامه‌ی سفر خود به این جزیره بگنجانید. شالیزارهایی که به صورت طبقاتی هستند و مناظر شگفت‌انگیزی پدید می‌آورند. شالیزارهایی سبز که کشاورزانی مهربان از آنها محافظت می‌کنند و در بازدیدتان از این مناطق با رویی گشاده از شما میزبانی می‌کنند. بازدید از شالیزارهای بالی یکی از تفریحات خانوادگی در این جزیره به شمار می‌آید. بازدیدی که با انداختن زیباترین عکس‌ها همراه است.

سفر به بالی

۵- گشت و گذار در اوبود

اوبود در اصل یک روستاست که ظاهر شهر دارد و یکی از دیدنی‌ترین نقاط نزدیک به بالی به شمار می‌آید. جاییکه در خیابان‌هایش می‌شود ساعت‌ها قدم زد و در کافه‌ها و رستوران‌هایش بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را نوش جان کرد. جاییکه در خود معبدهای جذابی برای بازدید دارد و در فروشگاه‌هایش به شما امکان خرید سوغاتی می‌دهد. جاییکه به عنوان پایتخت فرهنگی شناخته می‌شود و در خود گالری و موزه کم ندارد. یکی از بهترین تفریحاتی که در بازدید از اوبود می‌توانید انجام بدهید اجاره دوچرخه است. با اجاره کردن دوچرخه شما می‌توانید جای‌جای این شهر را رکاب بزنید و در بافت آن گردش کنید.

 

۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

سفر به بالی 

۶- رفتن به ساحل‌های درجه یک و شنا کردن

تعداد زیادی از سواحل بالی رایگان هستند و شما بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه باشد می‌توانید به آنها تشریف ببرید. سواحلی تمیز که انواع کافه‌ها و رستوران‌ها را در خود دارند. سواحلی که امکان انجام بازی‌های آبی در آنها فراهم آمده است. البته برای انجام این بازی‌ها باید پول بپردازید اما اگر قصد دارید در فضای ساحلی باشید، آفتاب بگیرید و حتی تنی به آب بزنید نیازی نیست پولی بپردازید. یکی از ویژه‌ترین تفریحاتی که مسافران بالی انجام می‌دهند گشت و گذار در سواحل آن است. سواحلی که البته برای ورود به برخی از آنها باید پول نیز بپردازید اما شما اگر می‌خواهید برای این کار هزینه‌ای پرداخت نکنید باید به ساحل رایگان بالی بروید. به شما توصیه می‌کنیم زیباترین غروب‌های آفتاب عمرتان را در این سواحل به نظاره بنشینید.

 

۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوبود بالی

سفر به بالی

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران