۷ تفریح که در سفر به بالی باید همراه کودکانتان انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری بالی
۷ تفریح که در سفر به بالی باید همراه کودکانتان انجام دهید

سفر با تور بالی می‌تواند برای تمامی اعضای خانواده، سفری دلچسب و عالی باشد، مخصوصا اینکه با وجود فرصت‌های عالی برای تفریحات خانوادگی و همچنین بازی‌ها و مکان‌های مختلفی که برای کودکان در نظر گرفته شده، به راحتی همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند روزهای مفرحی را کنار یکدیگر بگذرانند. اگر شما هم همراه کودکانتان به این جزیره‌ی رویایی سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از فرصت استفاده کرده و چند فعالیتی که در زیر برایتان لیست می‌کنیم را همراه کودکانتان انجام دهید.

 

پارک آبی واتربوم بالی

این پارک آبی بزرگ با ۳۸ هزار متر مربع وسعت، دارای چندین استخر و انواع بازی‌های مختلف و همچنین باغ‌های گرم‌سیری است و یکی از بهترین مراکز تفریحی بالی محسوب می‌شود که در سفری خانوادگی به این جزیره باید امتحان کنید. این مکان بازی‌های متنوعی برای کودکان داشته و با دارا بودن استخر مخصوص کودکان خردسال، برای سنین خیلی پایین نیز مناسب است. همچنین فعالیت‌های خانوادگی در پارک آبی واتربوم بالی باعث می‌شود بتوان از به صورت جمعی از بعضی از بخش‌های پارک لذت ببرید.

 

 ۱۳ ورزش هیجان‌انگیز آبی که باید در سفر به بالی تجربه کنید

 

 پارک آبی واتربوم بالی

 

 

آدرس: Jalan Kartika Plaza Tuban, Kuta

 

 

موج سواری در Rip Curl School of Surf

احتمالا بچه‌های شما هم از دیدن موج سوارهای مختلفی که در بالی می‌بینند به وجد بیایند. خوشبختانه آموزشگاه موج سواری خاصی در بالی است که با امکانات و مربیان مجرب، امکان موج سواری و بازی در آب برای بچه‌های زیر ۱۳ سال را هم فراهم نموده است. نگران نباشید، این فعالیت یک روز بیشتر طول نخواهد کشید و بچه به سرعت یاد می‌گیرد که روی تخته سواری کرده و برای ساعاتی، این فعالیت آبی لذت بخش را انجام دهد.

 

 بهترین هتل‌های بالی برای یک سفر لذت‌بخش به همراه کودکان

 

Rip Curl School of Surf


 

آدرس: Jalan Arjuna 66 Beach, Legian, Kuta, Badung

 

 

سافاری بالی و پارک دریایی

بالی مجموعه‌ای از پارک‌های حیوانات دارد که هر کدامشان حیوانات خاصی را در خود دارند و مطمئنا چیزهای کمی هستند که بتواند بچه‌ها را اندازه دیدن حیوانات عجیب و جالب به وجد بیاورد. بزرگ‌ترین تجربه در این زمینه می‌تواند سافاری بالی و پارک دریایی باشد که مهم‌ترین و پربازدیدترین پارک طبیعی جزیره نیز محسوب می‌شود. در این گردش حتما با خود حوله و لباس شنا ببرید، چون قرار است همه جوره به شما و کودکانتان خوش بگذرد.

 

 

 سافاری بالی

 

 

مراجعه برای شرکت در تور: Jalan Profesor Ida Bagus Mantra Km 19,8, Serongga, Gianyar

 

 

قایق سواری در رودخانه

باور اشتباه دیگری هم وجود دارد و آن این است که قایق سواری در رودخانه تنها برای بزرگسالان وجود دارد. اما نه! این فعالیت نیز برای کودکان ۷ سال به بالا در نظر گرفته شده و آن‌ها نیز می‌توانند در مسیرها و قایق‌های مخصوص خود، از این فعالیت جذاب استفاده کرده و لذت ببرند. این مسیرها در رودخانه آیوونگ در نظر گرفته می‌شود و همراه کودکان یک مربی مجرب نیز شرکت کرده و از نظر تجهیزات و ایمنی نیز همه چیز در بهترین حالت ممکن است.

 

بهترین رستوران‌های محلی در بالی برای خوردن غذاهای خوشمزه سنتی

 

 قایق سواری در رودخانه

 

 

پارک پروانه‌های کمنو

این پارک، دومین پارک پروانه‌ی بالی است و شما می‌توانید پارک پروانه‌ها در تابانان را نیز انتخاب کنید. در مجموع پارک پروانه‌های کمنو مکانی رویایی برای بچه‌هاست، جایی که می‌توانند هزاران هزار پروانه مختلف را مشاهده کرده که میان گل‌ها و درختان بهاین سو و آن سو می‌روند و خود را در میان آن‌ها ببنند.

 

۶ اقامتگاه جادویی و رویایی در جنگل‌های بالی

 

 پارک پروانه‌های کمنو

 

 

آدرس: Jalan Raya Kemenuh, Kemenuh, Sukawati, Gianyar

 

 

سواری بر روی قایق‌های موزی

سوار شدن بر روی این قایق‌های بادی تفریحی که به وسیله یک قایق دیگر کشیده می‌شوند برای هر سنی لذت بخش است، اما با توجه به این که می‌توان آن را به صورت خانوادگی سوار شد، فعالیتی دلچسب برای کودکان خواهد بود. این قایق‌های بسته به نوعشان بین ۵ تا ۶ نفر گنجایش دارند و هزینه سواری بر آن‌ها نیز خیلی زیاد نیست و تقریبا در همه‌ی سواحل معروف بالی می‌توانید این فعالیت را انجام دهید.

 

 

 سواری بر روی قایق‌های موزی

 

 

بانس بالی

پارک تراپولین "بانس بالی" نیز بدون هیچ تردیدی از جمله بهترین مراکز بازی برای کودکان است که برای همه‌ی سنین بخش‌های مختلفی دارد. از کودکان خردسال گفته تا نوجوانان و بزرگسالان بازی‌های مختلفی دارند که می‌توانند در این پارک تجربه کنند. امنیت این پارک بسیار عالی بوده و همچنین در خود مجموعه یک رستوران، کافه و چند محل دیگر برای استراحت نیز گنجانده شده است.

 

معرفی برترین بازارها و مراکز خرید بالی

 

 پارک تراپولین

 

 

آدرس: Jalan Pantai Brawa, Canggu, Badung

۲۰ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران