۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ که در سفر به بالی باید به آنها سر بزنید

جاذبه‌های گردشگری بالی
۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ که در سفر به بالی باید به آنها سر بزنید

بالی مرکز تقاطع آب‌های اقیانوس آرام و هند، شبه جزیره‌ی بی‌مانند کشور اندونزی، جایی پر از خلوتگاه و زیبایی، بهشت گردشگران روز زمین به حساب می‌آید. چرا که محل تلاقی طبیعت و دریاست. شهری پر از گوشه و کنارهای دنج. در سفرتان با تور بالی اگر به دنبال مکان‌هایی جادویی برای ماساژ هستید همراه ما باشید تا ۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ ویژه‌ی این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Goutama


مرکزی که بسیاری از بک پکرها برای دور کردن خستگی‌ها از بدن‌شان به آن مراجعه می‌کنند و به نوعی محبوب بک پکرها به حساب می‌آید. مرکزی که در دل یک آبادی میان خشکی‌ها قرار گرفته است و ظاهر دلفریب و زیبایی دارد. مرکزی که جدای از اتاق‌های ماساژ، سالن‎هایی برای وکس کردن نیز دارد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی گردشگران و شهروندان بالی باز است.

 

راهنمای سفر به بالی؛ بهترین کشور برای سفر با کودک

 

 

Goutama

 


مودارلکمو

 


۲- Karsa spa


در فاصله‌ی ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز آبود، در میان سرسبزی‌ها و مزارع برنج، در پستی بلندی‌ها و پناه درختان سر به فلک کشیده، مرکزی برای ماساژ واقع شده است که یکی از مهمترین و زیباترین مراکز بالی به حساب می‌آید. جاییکه می‌شود ساعت‌ها به آن رفت و جدای از گرفتن خدمات ماساژ به یوگا نیز پرداخت. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب به روی گردشگران باز است. مرکزی که تمام موادی که برای ماساژ در آن به کار گرفته می‌شود گیاهی هستند.

 

 

Karsa spa

 


نشانی: آبود، مارکاندیا

 


۳- مرکز Kush ayurvedic rejuvenation


یک مرکز پنهان در دل سرسبزی‌ها. یک جای دنج که رخ نمی‌نماید مگر برای آنها که به دنبال آرامش و زیبایی‌ هستند. مرکزی که برای برقراری تعادل میان روح و جان تاسیس شده است و روزانه از بی‌شمار گردشگر پذیرایی می‌کند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب به روی مشتریانش باز است و به آنها خدمات متنوع و گوناگون ارائه می‌کند.

 

 

Kush ayurvedic

 


نشانی: جالان رایا پنگوسکان

 


۴- Jaens spa


مرکزی که به بهشت ماساژ در بالی معروف است. جاییکه انواع ماساژهای مربوط به شرق آسیا را از دستان پرتوان ماساژورهای حرفه‌ای می‌توانید طلب کنید. جاییکه پر از امکانات و لاکچری که نظر خیلی از گردشگران را به خودش جلب می‌کند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

 

 

Jaens spa

 


نشانی: جالان رایا پنگوسکان

 


۵- Cantika zest


در یک روستای کوچک و دنج، در یک جایی به دور از رفت‌وآمدهای پر شمار، یک مرکز عالی و سنتی از سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است تا گردشگران و شهروندان بالی را به آرامش گم کرده‌شان برساند. مرکزی که گیاهان دارویی در حیاطش پرورش می‌دهد و از همان گیاهان برای درمان و ماساژ مراجعه‌کنندگانش استفاده می‌کند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

 

 

Cantika zest

 


نشانی: پنستانان کلود

 


۶- Putri bali


این مرکز خانه‌ی آرامش بالی به حساب می‌آید. جاییکه در سکوت و آرامش می‌توانید گوش بسپارید به صدای پرندگان و در پس زمینه صدایی بشنوید از بهترین موسیقی‌های کلاسیک. این مرکز یکی از مراکز لاکچری و عالی بالی به حساب می‌آید که خدمات متنوعی به مشتریانش ارائه می‌کند. درهای خانه آرامش بالی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است. در سفر به بالی اگر به لحاظ مالی در مضیقه نیستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این مرکز تشریف ببرید.

 

 

 Putri bali

 


نشانی: رایا سانگین‌گان

 


۷- Starchild ubud


یک جای لوکس برای آنهایی که می‌خواهند یک تفریح و یک ماساژ متفاوت را در سفر به بالی تجربه کنند. چرا که این مرکز جدای از بهرین ماساژ دهندگان، حمام‌های سنتی نیز دارد تا برای مشتریانش خاطره‌ای ماندگار و خوش بسازد. درهای این مرکز که هزینه‌ی رفتن به آن ارازن نیست و بنابراین هرکسی نمی‌تواند به آن برود همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی گردشگران بالی باز است.

 

معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند

 

 

 Starchild ubud

 


نشانی: لوتوس لین

 


۸- Golden hands therapeutic massage


بهترین ماساژورهای مربوط به شرق آسیا در این مرکز جمع شده‌اند تا با دست‌های پر توان و جادویی‌شان سلامتی و لذت را به شما ارزانی دارند. مرکزی لوکس که طراوتی نو به پوست شما می‌بخشد و خستگی روزهای پرفشار زندگی را از شما دور می‌کند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Golden hands therapeutic

 


نشانی: کانجنگ

 


۹- Bali healing spa


با صرف یک هزینه‌ی مقرون به صرفه می‌توانید به این مرکز بروید و از انواع ماساژهای علمی و تخصصی بهره‌مند شوید. مرکزی که ادعا می‌کند بهترین ماساژدهنده‌ها را به استخدام خود درآورده است و مراجعه‌کنندگانش نیز به این ادعا صحه می‌گذارند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱ ظهر تا ۹ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

 Bali healing spa

 


نشانی: رایا پنگوسکان

 


۱۰- Taksu Healing haven


این مرکز تنها یک جایی برای گرفتن ماساژ نیست. بلکه با رفتن به آن می‌توانید انواع طب‌های مربوط به شرق آسیا را برای درمان انواع بیماری‌های پوستی و استخوانی نیز تجربه کنید.

 

 

 Taksu Healing

 


نشانی: جالان گوتاما

۰۷ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران