۸ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ باکو که می‌توانید به آنها بروید

جاذبه‌های گردشگری باکو
۸ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ باکو که می‌توانید به آنها بروید

باکو یکی از بهترین شهرهای نزدیک به ایران است که در هر تعطیلات بلند مدت و کوتاه مدت می‌شود به آن سفر کرد. شهری پر از رویداد با چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای کاسپین. شهری البته سرد اما با کافه‌ها و رستوران‌های گرم. شهری امن که می‌شود به آن اعتماد کرد و شبانه‌روزی خوش را پشت سر گذاشت. در سفرتان با تور باکو به این شهر اگر به دنبال آرامش هستید . همراه ما باشید تا ۸ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Thai House baku


یک مرکز عالی برای اینکه در یکی از روزهای سرد زمستانی به آن بروید. مرکزی آرامش‌بخش که نورهای زرد رنگ و تخت‌های نرم با روکش‌های قرمز رنگ آن را پوشانده‌اند. مرکزی که بهترین ماساژورها را در اختیار دارد و در ازای هزینه‌ای نه چندان گران به مشتریانش از سراسر دنیا خدمات ارائه می‌کند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

۷ مکان جادویی باکو که در آنها می‌توانید موسیقی زنده بشنوید و ببینید

 

 

 Thai House baku

 


نشانی: خیابان آزادلیگ، ۴۷

 


۲- Spa at Fairmont


یک مرکز رویایی و جادویی در برج فلیم باکو. مرکزی که در ارتفاع قرار گرفته است و چشم‌انداز زیبایی به مسافران این شهر ارائه می‌دهد. مرکزی بی‌نظیر که بهترین ماساژورهای این شهر را به استخدام خود درآورده است. این مرکز جدای از اتاق‌های ماساژ، فضاهای زیادی نیز مانند استخر، حوضچه‌های جکوزی برای تفریح دارد.

 

 

 Spa at Fairmont

 


نشانی: مهدی حسین، ۱A

 


۳- Taze bey baths


یک حمام عالی که رفتن به آن ۲ تا ۳ ساعت از شما زمان می‌گیرد اما یک روز خاطره‌انگیز و شاد را برای شما می‌سازد. حمامی که در آن بهترین ماساژورها حضور دارند تا به تن بی‌رمق شما جانی تازه ببخشند. ماساژ گرفتن در این حمام نسبت به دیگر مراکز ماساژ باکو حال و هوای دیگری دارد. چرا که اینجا تنها یک مرکز ماساژ نیست. یک حمام جالب توجه است که خدمات ماساژ نیز به مشتریانشان ارائه می‌دهد.

 

 

 Taze bey baths

 


نشانی: خیابان شاملیا ۳۰

 


۴- Absheron spa


در طبقه‌ی سوم مرکز جی‌دابلیو ماریوت، یکی از هیجان‌انگیزترین امکانات باکو قرار دارد. جاییکه یک باشگاه ورزشی، یک استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و ۵ اتاق مربوط به ماساژ و سلامتی دارد. اتاق‌هایی که بهترین ماسازورها در آن انتظار تن‌های خسته را می‌کشند. با رفتن به این مرکز جدای از آنکه می‌توانید برای سلامتی‌تان ماساز بگیرید، می‌توانید تفریحات خاطره‌انگیز را درحالیکه چشم‌اندازی فوق‌العاده از دریای کاسپین پیش رو دارید انجام بدهید.

 

محبوب‌ترین و معروف‌ترین کافی‌شاپ‌های باکو برای لذت بردن از غروب زیبای شهر

 

 

 Absheron spa

 


نشانی: میدان آزادلیق ۶۷۴

 


۵- Atilla fitness & Hamam


یک مرکز عالی که نه تنها برای ماساژ مناسب است که حمام ترکی و روسی نیز در خود دارد. مرکزی که اتاق نمک و بارانش برای تفریحات خانوادگی خاطره‌انگیز بسیار مناسب است. مرکزی که انواع خدمات مربوط به ماساژ را به مشتریانش ارائه می‌دهد و هزینه‌ی مناسب؛ نه خیلی گران و نه خیلی ارزان از آنها می‌گیرد.

 

 

Atilla fitness

 


نشانی: خیابان سمیر جفارو ۱۹

 


۶- Talise spa & fitness


یک مرکز مدرن و شیک. مرکزی لوکس با ماساژورهایی حرفه‌ای. مرکزی واقع شده در یک هتل ساحلی. مرکزی که انواع متنوع خدمات ماساژ را به مشتریانش ارائه می‌دهد. مرکزی که دست ماساژورهایش می‌تواند بسیاری از دردهای عضلانی شما را برطرف کند و خستگی مدت‌های زیاد را از تن شما به در کند.

 

 

 Talise spa

 


نشانی: خیابان گلبه ۹۴، هتل ساحلی جمیرا بیلگاه

 


۷- Agha mikayli bath


یک حمام عالی برای آنهایی که تن‌شوری را استعاره‌ای از شستوشوی روحی می‌دانند. یک مرکز عالی برای آنهایی که تن‌شان کرخت و خسته شده است و حالا می‌خواهند در سفر به باکو تن‌شان را بسپارند به دست بهترین ماساژورها. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین خدمات استقبال می‌کند.

 

برجسته‌ترین موزه‌های باکو برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ این شهر زیبا

 

 

 Agha mikayli bath

 


نشانی: ایسری سحر، کیسیک‌قالا ۱۶

 


۸- Melisa fito & spa complex


یک مرکز شیک و عالی برای همه‌ی آنهایی که می‌خواهند در یک جای لاکچری خدمات مربوط به ماساژ را دریافت کنند. جاییکه هم باشگاه ورزشی است و هم یک مکان عالی برای بازیابی سلامتی و نشاط.

 

 

 Melisa fito

 


نشانی: نشانی میرالی گاشگاهی ۷۴۷

۰۳ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران