۷ مکان جادویی باکو که در آنها می‌توانید موسیقی زنده بشنوید و ببینید

جاذبه‌های گردشگری باکو
۷ مکان جادویی باکو که در آنها می‌توانید موسیقی زنده بشنوید و ببینید

باکو یکی از زیباترین و بهترین نقاط آذربایجان است که با رفتن به آن می‌توانید شبانه‌روز پرشکوهی را پشت سر بگذارید. شهری که هم ساحل و تفریحات آبی دارد و هم یک فضای شهری و تفریحات مدرن. در سفرتان به این شهر که بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای جهان در آن طبخ می‌شود اگر می‌خواهید به مکان‌هایی جادویی و رویایی برای شنیدن موسیقی زنده در سبک‌های مختلف بروید همراه ما باشید تا ۷ مکان جادویی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- O Malleys


در نزدیکی هتل باکو و در قلب این شهر مرکزی وجود دارد که در تمامی روزهای هفته گروه‌های مختلف محلی و متخصصان موسیقی در کشور آذربایجان به هنرنمایی می‌پردازند. مرکزی که همه روزه درهای آن از ساعت ۲ ظهر تا ۲ نیمه شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. مرکزی که بهترین بندهای موسیقی آذربایجان در آن می‌نوازند و شما را علاقه‌مند به موسیقی نواحی و سنتی این کشور می‌کنند. در روزهای آخر هفته اگر به این مرکز تشریف ببرید ممکن است جایی برای نشستن و حضور یافتن پیدا نکنید. چرا که در این روزها شلوغ‌ترین زمان خودش را این مرکز دارد.

 

 محبوب‌ترین و معروف‌ترین کافی‌شاپ‌های باکو برای لذت بردن از غروب زیبای شهر 

 

 

O Malleys

 


نشانی: خیابان تقی‌یو ۱۶، حاجی زین‌العابدین

 


۲- Hops Pub Baku


یک کافه‎ی شبانه به سبک کافه‌های انگلیسی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های باکو را نوش جان کنید و غیر از این مورد اگر در روزهای جمعه و شنبه به این کافه مراجعه کنید می‌توانید شاهد موسیقی زنده از سوی یکی از بهتربن بندهای جوان این شهر باشید. درهای این کافه‌ی شبانه همه روزه از ساعت ۴ عصر تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. اگر در یک سفر زمستانی به باکو رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از شب‌های سرد این شهر را در این کافه به گرما و هیجان بگذرانید.

 

 

 Hops Pub Baku

 


نشانی: خیابان ترلان علی یاربیو ۱۲

 


۳- Fairplay pub & cafe


یکی دیگر از کافه‌های شبانه و روزانه‌ی باکو همین کافه است که با رفتن به آن می‌توانید نوشیدنی‌های ارزان قیمت اما با کیفیت نوش جان کنید. همچنین در بیشتر روزهای هفته بندی جوان در این کافه موسیقی فولکلور و پاپ آذربایجانی می‌نوازند و حال و هوایی خاص برای این کافه می‌سازند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

بهترین رستوران‌های باکو برای خوردن غذاهایی به یاد ماندنی

 

 

 Fairplay pub

 


نشانی: خیابان یوسف ممد علی‌یف ۲۰

 


۴- Old school


در سفرتان به باکو اگر می‎خواهید نوشیدنی‌های ارزان قیمت نوش جان کنید و موسیقی زنده گوش کنید باید به این کافه تشریف ببرید. جاییکه بهترین نوشیدنی‌های غیر الکلی در آن یافت می‌شود و بهترین دسرها و خوراکی‌ها را در آن می‎توانید نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Old school

 


نشانی: علی مردان توپچوواشو

 


۵- Oxen


یک باشگاه شبانه پرشور و هیجان که با رفتن به آن می‌توانید یک شب ناآرام و جذاب را در سفر به باکو پشت سر بگذارید. باشگاهی که در بیشتر شب‌های آن دی‌جی‌های معروف شهر باکو به اجرای برنامه می‌پردازند و همچنین نیز برخی بندهای معروف در شب‌های آخر هفته در آن برنامه‌های شورانگیز زنده دارند. در سفرتان به باکو اگر علاقه‌مند به رقص و هیجان و دورهمی‌هستید حتما به این باشگاه تشریف ببرید. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۱ صبح تا ۵ صبح روز بعد به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Oxen

 


نشانی: خیابان عبدالکریم علیزاده

 


۶- Phoenix bar


در نزدیکی ایستگاه مترو ساهیل در شهر باکو یک کافه تاسیس شده است که با رفتن به آن می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که در روزهای جمعه و شنبه از غروب تا نیمه‌های شب بندی معروف موسیقی زنده می‌نوازد. درهای این کافه در روزهای آخر هفته تا ساعت ۳ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

۱۰ غذا و نوشیدنی محلی آذری که در سفر به باکو باید امتحان کنید

 

 

 Phoenix bar

 


۷- New jazz club


اگر به موسیقی جاز علاقه‌مند هستید و در سفر به باکو می‌خواهید شبی رویایی داشته باشید باید به این باشگاه تشریف ببرید. جاییکه در تاریکی‌ها و سیاهی‌ها بهترین نوازنده‌ها می‌نوازند و شبی باشکوه برای مهمانان به وجود می‌آورند. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۹ شب تا ۱۲ بامداد به روی علاقه‌مندان به جاز باز است.

 

 

 New jazz club

 


نشانی: نظامی ۹۶

۲۸ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران