۶ تفریح شبانه که در سفر به باکو می‌توانید تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری باکو
۶ تفریح شبانه که در سفر به باکو می‌توانید تجربه کنید

باکو پایتخت باشکوه آذربایجان، شهر شب‌های سرد زمستانی و روزهای دلپذیر تابستانی، شهر برترین رستوران‌های آذری، شهر جاذبه‌های مدرن و تاریخی، شهر فرهنگی و هنری، شهر طبیعت جاندار، یکی از زیباترین و ارزان‌ترین مقصدهایی است که می‌توانید به آن سفر کنید. شهری با امکانات لوکس و هزینه‌های مقرون به صرفه. در سفرتان با تور باکو اگر قصد دارید شب‌های این شهر را بگردید و تفریح کنید همراه ما باشید تا ۶ تفریح شبانه‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- خیابان گردی کنید

باکو پر از خیابان‌های لوکس است که گشت و گذار در هرکدام آنها جزو تفریحات این شهر به شمار می‌آید. خیابان‌هایی گاه تاریخی و قدیمی و گاه مدرن و امروزی. خیابان‌هایی که رویدادهای ویژه‌ای در هرکدامشان در جریان است. خیابان‌هایی پر از فروشگاه که می‌توانید در آنها خرید انجام بدهید. خیابان‌هایی با نورپردازی‌های ویژه که زیبایی‌شان حال و هوای آدم را عوض می‌کند و تصویر بی‌نظیری به شهر می‌بخشند. یکی از خیابان‌های معروف این شهر خیابان نظامی باکو نام دارد که هرشب میزبان تعداد وسیعی از گردشگران است. خیابانی جذاب و لوکس که سرتاسرش را بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها و همینطور فروشگاه‌های برندهای معتبر پوشاک و ساعت و لوازم آرایشی و بهداشتی پوشانده‌اند. در یکی از شب‌های حضورتان در باکو به شما پیشنهاد می‌کنیم چند ساعت خود را به گشت و گذار در این خیابان اختصاص بدهید.

 

 ۶ بنای مدرن و معروف در باکو

 سفر به باکو


۲- به سرزمین بازی Megafun بروید

اگر اهل شادی و هیجان هستید، اگر به همراه خانواده به باکو رفته‌اید و می‌خواهید تفریحاتی کنید که این سفر به خاطر فرزندان‌تان بماند، اگر می‌خواهید چند ساعتی از شهر و جاذبه‌هایش کنده شوید و به چیزهای دیگری روی بیاورید به شما توصیه می‌کنیم به سرزمین بازی Megafun بروید. سرزمینی در سه طبقه ساختمان Azure و در مساحتی به اندازه‌ی ۳۰ هزار متر مربع. سرزمینی که هم بازی‌هایی مخصوص کودکان و نوجوانان دارد و هم بازیی‌های مخصوص بزرگسالان. بازی‌هایی که اغلب کامپیوتری هستند. این مکان تفریحی همچنین در خود یک سینمای ۴ بعدی دارد که بسیار محبوب گردشگران است. اگر اهل پاتیناژ نیز هستید باید بدانید این سرزمینِ بازی یک زمین پاتیناژ در خود دارد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر به صورت خانوادگی به باکو رفته‌اید، حتما یکی از شب‌های حضورتان در این شهر را به تفریح در این مکان اختصاص بدهید.

 

  معرفی هیجان انگیزترین بازارهای خیابانی باکو 

سفر به باکو  


۳- تماشای فیلم در فضای باز

آنهایی که اهل فیلم هستند و می‌خواهند فیلم‌های روز دنیا و یا برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را روی پرده تماشا کنند باید بدانند در باکو سینماهایی وجود دارند که این امکان را برای این افراد فراهم می‌آورند. سینماهایی که شب‌ها زیر سقف آسمان آپاراتشان روشن می‌شود و تاحوالی صبح فیلم پخش می‌کند. تماشای فیلم در این سینماهای روباز می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد باشد. بنابراین در شب‌های تابستانی اگر به باکو رفتید به شما توصیه می‌کنیم این تفریح را تجربه کنید.

 

 سفر به باکو


۴- به کافه‌های مشهور شهر که موسیقی زنده در آنها نواخته می‌شود بروید

سرتاسر باکو پر از کافه است. از آنجا که این شهر جزو شهرهای سرد در جهان به حساب می‌آید و کافه‌ها جزو نقاط امن و گرم در شهرهای سرد، بنابراین عجیب نسیت که این شهر پر از کافه است و کافه‌هایش همیشه مملو از مشتری. در خیابان‌های مختلف این شهر می‌توانید کافه‌های زیادی را بیابید که بهترین قهوه‌ها، دسرها و شیک‌ها را برای مهمانان‌شان سرو می‌کنند. اما جدای از کافه‌های رایج و معمول، این شهر در خود کافه‌های منحصر به فرد که هرشب موسیقی زنده برای مهمانان‌شان می‌نوازند نیز دارد. کافه‌هایی که قیمت موارد موجود در منویشان گران است اما به دلیل فضایی که دارند ارزش هزینه کردن دارند. البته اگر در سفر با تور باکو با محدودیت بودجه مواجه نباشید.

 

 راهنمای گردش ۴۸ ساعته در باکو 

 سفر به باکو


۵- برای صرف شام به رستوران‌های سنتی بروید

رستوران‌های سنتی باکو یکی از بهترین نقاطی هستند که برای نوش جان کردن شام‌های اصیل و مقوی می‌توانید به آنها مراجعه کنید. ترک‌ها جزو بهترین آشپزها در جهان به شمار می‌آیند و غذاهای آذری نیز جزو لذیذترین‌ها. بنابراین برای نوش جان کردن شام به رستوران‌های سنتی بروید تا وقتی خدمتتان می‌گوییم لذیذترین غذا متوجه منظورمان بشوید. در این رستوران‌ها شما می‌توانید کباب لیولیا که به نوعی کباب کوبیده‌ی آذربایجانی است را سفارش بدهید و نوش جان کنید. البته اگر گوشتخوار هستید. اگر هم گیاهخوار هستید رستوران‌های سنتی این شهر غذاهای ویژه‌ای برای شما دارند.

 

 سفر به باکو


۶- به بلوار ساحلی بروید

بلوار ساحلی باکو یکی از زیباترین و رمانتیک‌ترین نقاط آن محسوب می‌شود که به نوعی میعادگاه عاشقان این شهر است. بلواری که در آن می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید و یا قدم بزنید و لذت ببرید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر در یک سفرعاشقانه به باکو رفته‌اید حتما یک شب خود را به این بلوار اختصاص بدهید.

 

  مرکزخرید پارک بلوار باکو، یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای آذربایجان 

سفر به باکو

۲۹ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران