۸ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی که در سفر به ایروان می‌توانید به آنها مراجعه کنید

جاذبه‌های گردشگری ایروان
۸ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی که در سفر به ایروان می‌توانید به آنها مراجعه کنید

ایروان یکی از طلایی‌ترین نقاط دنیا، یکی از ارزان‌ترین و بهترین شهرهای دور و اطراف ایران، یکی از بهترین شهرهای جهان برای شب‌گردی، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان، شهر کلیساها و عبادتگاه‌ها، در تمامی روزهای سال، زمستان و تابستان مملو از مسافران است. شهری که بهترین غذاها و رستوران‌های ارمنستان را در اختیار دارد. در سفرتان با تور ارمنستان به این شهر اگر به دنبال مراکز درجه یک برای ماساژ هستید همراه ما باشید تا ۸ مرکز مهم و پرطرفدار این شهر برای مراقبت از سلامتی و زیبایی در نزد گردشگران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Wine & grapes spa


یک مرکز لوکس و شیک برای خانم‌ها و آقایان. مرکزی که نه تنها بهترین ماساژورها را در اختیار دارد بلکه بهترین استخرها و سوناهای ایروان را نیز در خود دارد. مرکزی مجلل که انواع خدمات مربوط به ماساژ و مراقبت از زیبایی را به مشتریانش ارائه می‌دهد و جدای از این خدمات یک مکان جذاب و هیجان‌انگیز برای حمام کردن نیز به حساب می‌آید. مرکزی که بوفه‌ای بسیار معروف دارد. بوفه‌ای که بهترین نوشیدنی‌های ایروان در آن سرو می‌شوند.

 

۶ استخر هیجان‌انگیز ایروان که در سفر به این شهر می‌توانید به درون آنها شیرجه بزنید

 

 

 Wine & grapes spa

 


نشانی: خیابان پروشیانا ۲/۳۶

 


۲- Thai home


در سفرتان به ایروان اگر می‌خواهید به یک محیط شرق آسیایی بروید و درحالیکه در بوی خوش عودها غرق می‌شوید ماساژ بگیرید به شما توصیه می‌کنیم به این مرکز تشریف ببرید. جایی آرامش‌بخش زیر نورهای قرمز رنگ که با دستان بهترین ماساژورهای زن و مرد خستگی را از تن‌تان بیرون می‌کند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱ ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Thai home

 


نشانی: خیابان پارونیانا ۲

 


۳- Yoga Ashram


یک مرکز یوگا که با رفتن به آن می‌توانید ابتدا آرامش روح بیابید و بعد آرامش روحتان را به تن منتقل کنید و دست آخر با روان و تنی شاد از این مرکز خارج شوید. مرکزی که وسایلش سبز رنگ هستند و تمامی اجزای آن به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که آسایش را برای مراجعه‌کنندگانش به وجود آورند. همچنین در این مرکز می‌توانید بهترین ماساژها را نیز از دستان توانمند ماساژورهای ارمنستانی با پرداخت هزینه‌های نه چندان گران دریافت کنید.

 

 

 Yoga Ashram

 


نشانی: خیابان تامانیان ۵

 


۴- Thai penthouse


یک مرکز شیک و تمیز که بهترین خدمات را به مشتریانشان ارائه می‌دهد. مرکزی که بیشتر ماساژورهای آن خانم‌ها هستند و همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. مرکزی آرامش‌بخش که رفتن به آن یک روز متفاوت از بودن در ایروان را برایتان می‌سازد.

 

راهنمای سفر ۲ روزه به ایروان؛ شهر بناهای تاریخی و صورتی

 

 

 Thai penthouse

 


نشانی: باغرانیان، کوچه بلایند ۳

 


۵- Estomed


یک مرکز مراقبت از زیبایی درجه یک که با رفتن به آن می‌توانید انواع تزریقات مربوط به بوتاکس را انجام بدهید و همینطور پروتزهای سبک روی صورت‌تان امتحان کنید. مرکزی که یک سالن عالی برای یوگا دارد و جای از این خدمات و امکاناتش، یک مرکز ماساژ مناسب دارد. مرکزی که رفتن به آن یک روز متفاوت برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Estomed

 


نشانی: خیابان پوشکینا ۳۶

 


۶- Shoonch yoga studio


این استودیو فقط به داشتن سالنی برای یوگا و شلوغ شدن با چند نفری از شهروندان و گردشگران برای ورزش کردن ختم نمی‌شود. این استودیو جایی است برای ساختن یک روز متفاوت از سفر به ایروان. روزی که در آن می‌شود تفریحات متنوع و نسبتا ارزان انجام داد. تفریحاتی سالم از یوگا گرفته تا ماساژ. با رفتن به این مرکز می‌توانید با خیال راحت خودتان را به دستان پرتوان ماساژورها بسپارید و برای لحظاتی در زندگی احساس سبکی و پرواز کنید.

 

 

Shoonch yoga studio

 


نشانی: خیابان آمریان ۲۸

 


۷- Seeing hands massage studio


اگر در بدن‌تان احساس خستگی و کوفتگی می‎‌کنید، اگر همواره خسته‌اید و انرژی کافی برای انجام دادن کارهای روزانه‌تان را ندارید، اگر احساس می‌کنیم خون در همه‌ی بافت‌های پوستتان درست جریان ندارد در سفرتان به ایروان حتما به این مرکز مراجعه کنید. جاییکه با ماساز درمانی جانی تازه به شما می‌بخشد.

 

 

Seeing hands massage

 


نشانی: خیابان موسکویان ۲۱

 


۸- Mandala spa & wellness center


یک مرکز لاکچری و شیک که برای رفتن به آن باید هزینه‌ی نسبتا زیادی بپردازید. مرکزی عالی که جدای از بهترین ماساژورها، یک فضای عالی و پر امکانات نیز در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. مرکزی هیجان‌انگیز که ادعا می‌کند برای به هم رساندن روح و جسم تاسیس شده است.

 

بهترین گالری‌های هنری ایروان، فرصتی ایده‌آل برای گشت‌زدن در هنر کلاسیک و مدرن

 

 

 Mandala spa & wellness

 


نشانی: خیابان شمالی ۱۱

۲۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران