۵ سینمای برتر ایروان که بهترین فیلم‌های روز دنیا را در آنها می‌توانید تماشا کنید

جاذبه‌های گردشگری ایروان
۵ سینمای برتر ایروان که بهترین فیلم‌های روز دنیا را در آنها می‌توانید تماشا کنید

ایروان شهر سفرهای زمستانی و تابستانی است. شهری که با خانواده و تنهایی می‌شود به آن سفر کرد. شهری که اگر با دوستانتان و دسته جمعی به آن بروید خاطره‌هایی فراموش ناشدنی برایتان می‌سازد. شهری ارزان قیمت با بهترین امکانات تفریحی و اقامتی. شهری که بهترین غذاها را برای مسافرانش سرو می‌کند. در سفرتان با تور ارمنستان به این شهر اگر به دنبال تفریح جمعی و یا فردی سینما رفتن و فیلم دیدن هستید. همراه ما باشید تا ۵ سینمای مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. سینماهایی که بهترین فیلم‌های روز دنیا با بهترین کیفیت‌ها را برای شما به نمایش می‌گذارند.


۱- Nairi Cinema


قدیمی‌ترین سینمای ایروان همین سینماست. جاییکه قدمتش بازمی‌گردد به سال ۱۹۲۰ و اولین فیلم موفق آن در دوران اتحاد جماهیر شوروی و سال ۱۹۲۶ اکران شده است. جایی که ساختمان قدیمش به نوعی یک موزه به حساب می‌آید. ساختمانی که در خیابان آمریان واقع شده است. مکان امروزی این سینما در خیابان ماشتوت است. ساختمانی که در سال ۱۹۵۰ ساخته شده است و نزدیک به ۷۰ سال قدت دارد. با رفتن به این سینما می‌توانید به روزترین فیلم‌های دنیا را در قدیمی‌ترین سینمای ایروان ببینید و احساسی پست مدرن از تلاقی سنت و مدرنیته را درک کنید. درهای این سینما همه روزه از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و در سفر به ایروان می‌توانید برنامه‌های روزانه نمایش آن را از طریق سایت و یا مراجعه‌ی حضوری دریافت کنید.

 

معرفی برترین موزه‌های ایروان برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ ارمنستان

 

 

Nairi Cinema

 


۲- Moscow Cinema


سینمایی که در سال ۱۹۶۰ در ایروان تاسیس شده است و امروزه یکی از مهمترین سینماهای ارمنستان به حساب می‌آید. چرا که از سال ۲۰۰۴ تاکنون میزبان مهمترین فستیوال فیلم‌های سینمایی ارمنستان بوده است. جاییکه در تمامی روزهای سال فیلم‌های درجه یک دنیا در سالن‌هایش به نمایش درمی‌آیند و گردشگران زیادی را به خودشان می‌کشانند. جاییکه چهار سالن مجلل با ظرفیت‌های مختلف از ۴۹۱ نفر تا ۳۵ نفر را دارد. جاییکه در میدان چارلز آزناور ایروان واقع شده است و شب‌ها یکی از مکان‌های باشکوه این شهر به حساب می‌آید. در سفرتان به ایروان می‌توانید از طریق مراجعه‌ی حضوری و یا سر زدن به سایت این سینما از برنامه‌های اکرانش مطلع شوید.

 

 

Moscow Cinema

 


۳- Dalma Garden mall cinema


دالما گاردن یکی از مرکزخریدهای معروف ایروان است که همه روزه مسافران زیادی را برای خرید به خودش می‌کشاند. جاییکه بهترین برندهای دنیا در زمینه‌های مختلف از جمله کیف و کفش و پوشاک و همین طور جواهرات در آن شعبه دارند و محصولات خود را به فروش می‌رسانند. این مرکزخرید همچنین ۶ سالن با کیفیت برای نمایش فیلم دارد و این سالن‌ها بهترین فیلم‌ها را با بهترین کیفیت‌های سمعی و بصری به نمایش می‌گذارند. همچنین در کنار این سالن‌ها، بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ایروان نیز واقع شده‌اند تا اگر به این مرکزخرید تشریف بردید و بهترین فیلم‌ها را دیدید، یک شب کامل و باشکوه برای شما ساخته شود.

 

گشت و گذار شبانه در ایروان؛ شهر پرشور و حال ارمنستان

 

 

Dalma Garden mall

 


۴- Yerevan Mall


۶ سالن بزرگ و عالی برای تماشای بهترین و جذاب‌ترین فیلم‌های روز دنیا و تاریخ سینما در سال ۲۰۱۵ میلادی در یکی از بهترین مرکزخریدهای ایروان پدید آمده‌اند تا مسافران زیادی از این شهر را به خودشان بکشانند. مرکزخریدی که در شب‌های زمستانی و سرد ایروان یکی از گرمترین مکان‌های این شهر به حساب می‌آید. با رفتن به این مرکزخرید و سالن‌های سینمایش جدای از آنکه می‌توانید بهترین فیلم‌ها را تماشا کنید می‌توانید بهترین خریدهای خودتان در سفر به ارمنستان را نیز انجام بدهید و دست آخر نیز بهترین غذاها را با قیمت‌های مناسب در فود ورتش نوش جان کنید. برای اطلاع یافتن از برنامه‌های روزانه‌ی سالن‌های این سینما می‌توانید به سایتش مراجعه کنید.

 

 

Yerevan Mall

 


۵- Hayastan Cinema


یک سینمای مجلل دیگر که سه چهار سالی از بازسازی آن می‌گذرد و امروزه یکی از مدرن‌ترین سینماهای ایروان به حساب می‌آید. جاییکه می‌توانید فیلم‎های ۳ بعدی را در آن تماشا بنشینید. جاییکه همه روزه از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی فیلم بین‌ها باز است و از آنها با بهترین فیلم‌ها پذیرایی می‌کند. این سینما در خیابان آندرانیک ۷۴ واقع شده است و شباهنگام هویت جدیدی به شهر ایروان می‌بخشد.

 

۱۲ تفریح هیجان‌انگیز و رایگانی که در سفر به ایروان می‌توانید انجام بدهید

 

 

Hayastan Cinema

۱۸ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران