سرگرمی‌های لاکچری در نوسا دوآ بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
سرگرمی‌های لاکچری در نوسا دوآ بالی

بالی جزیره‌ای گرمسیری و فوق‌العاده زیبا است که به خاطر زیبایی‌های فراوان و معابد دیدنی بی‌شماری که دارد به جزیره خدایان شهرت دارد. سراسر این جزیره پر زیبایی‌های بهشتی و چشمگیر بوده و امکانات لوکس و هیجان انگیز در هرجای آن پراکنده شده است. با این همه در جزئیات بخش‌های آن باهم برابر نبوده و جایی مثل نوسا دوآ چندین لول تعطیلات لوکس را بالا برده است. از کافه‌های زیبا گرفته تا موزه‌های غنی‌کننده فرهنگی، فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز و جواهرات پنهان فرصت‌ها در اینجا بی‌پایان هستند! همچنین چه به دنبال غذاهای مقرون به صرفه باشید، چه به دنبال استراحتگاه‌های مجلل برای فرار از جمعیت هستید، نوسا دوآ منطقه‌ای نیست که در سفر به تور بالی نادیده گرفته شود.

 

رستوران زیر آب کورال

تصورش را بکنید که وارد رستورانی در اقیانوس آرام شده‌اید ماهی‌های رنگارنگی در اطراف شما شنا می‌کنند. این در حالی است درخشش آبی ملایمی اطراف شما را روشن و بوی خوش غذاهای دریایی اشتهایتان را تحریک می‌کند این همان دقیقا چیزی است که وقتی وارد اولین رستوران آکواریومی زیر آب بالی می شوید انتظار شما را می‌کشد. نه تنها رستوران بلکه معماری مدرن آن شما را شگفت زده خواهد کرد آرزو می‌کنید که در آنجا اقامت داشته باشید تا بتوانید در هر یک از استخرهای کریستالی متعدد اقامتگاه The Apurva Kempinski Bali که رستوران در آن قرار دارد لذت ببرید.

آدرس: Jalan Raya Nusa Dua Selatan, Sawangan, Nusa Dua, 80361, Bali Indonesia

 

به خلیج دزدان دریایی بروید

در اینجا می‌توانید در حالی که حس دزدان دریایی در جستجوی گنج را دارید از غذا خوردن در کشتی لذت ببرید. محیط بیرونی برای تماشای نسیم دریا عالی بوده و کشتی دزدان دریایی، یک خانه درختی، یک برج دیدبانی خلیج، یا حتی آشپزخانه دزدان دریایی از بخش‌های تشکیل دهنده این رستوران هستند. به علاوه در اطراف محوطه، مجموعه‌های متعددی با الهام از زندگی در انزوا مانند کلبه‌های ساحلی با سقف کاهگلی، آتشگاه‌ها، چادرها، و نرده‌های چوبی که نشانه‌هایی از رابینسون کروزوئه، جک اسپارو و هر چیز «دزدان دریایی» است پراکنده شده. به علاوه اگر واقعا به داستان دزدان دریایی علاقه دارید، می‌توانید در یکی از پکیج‌های آن‌ها ثبت‌نام کنید، جایی که می‌توانید لباس‌های دزدان دریایی را که برای اجاره در دسترس هستند بپوشید و واقعا اردو بزنید، بادبادک درست کنید و پرواز دهید، آشپزی کنید و موارد دیگر. در رستوران منو شامل ترکیبی از غذاهای اروپایی، اندونزیایی و غذاهای دریایی است.

 

مرکز خرید کوتا بیچ واک بالی

آدرس: The Bay Bali ITDC Area Lot C-0 Nusa Dua, Kuta Selatan, Bali 80361

 

از چای کلاسیک در رسزورت سنت رجیس لذت ببرید

باور کنید زمانی که گارسون‌ها با دستکش سفید و در حالی که به موسیقی کلاسیک پیانو گوش می‌دهید، از شما یک چای سنتی سرو می‌کنند، احساس یک ملکه یا پادشاه را خواهید داشت. برای چند ساعت از بالی فاصله بگیرید و در بار مجلل King Cole به اروپای دنیای قدیم بروید. این چای‌خوری کلاسیک و کلاس بالا اساسا بریتانیایی است و شیرینی‌های آن بخش غیرقابل چشم‌پوشی منوی آن هستند. اگر تا اوایل شب بمانید می‌توانید رقص سنتی و نمایش آتش و رقص سنتی کینگ کول را ببینید و حتی می‌توانید برای شام هم بمانید.

آدرس: Kawasan Pariwisata, Nusa Dua, Lot S6, PO Box 44 · Nusa Dua, Bali, 80363 Indonesia

 

از بهترین سواحل بالی در Nusa Dua Beach Hotel & Spa دیدن کنید

آسمان آبی صاف، اقیانوس‌های زمردی و دو استخر که می‌توانید تمام روز به آن‌ها دسترسی داشته باشید و هر چند بار که می‌خواهید بین دریاهای شور و استخرهای شنای تازه جابه جا شوید و به یاد داشته باشید که تک تک محیط زیبا را کاوش کنید. هتل و اسپای ساحلی Nusa Dua که در ساحل جنوبی بالی، جایی که جمعیت کم‌تر، سواحل سفیدتر، و خورشید گویی درخشان‌تر است مکان ایده‌آلی برای  یک روز استراحت و تنبلی در ساحل است. اگر با خانواده به سفر می‌روید، بچه‌های شما هرگز از اینجا خسته نخواهند شد، زیرا نه تنها به زمین بازی ساحلی است دسترسی دارند، بلکه می‌توانند از باشگاه ویژه کودکانی که هتل ارائه می‌کند نیز لذت ببرند.

 

۷ غذای خیابانی محلی در بالی

آدرس: Kawasan BTDC Pariwisata Nusa Dua Lot. North 4, Benoa, Kuta Selatan, Benoa, Kec. Kuta Sel., Kabupaten Badung, Bali 80363

 

به Roosterfish Beach Club بروید

چمن‌های سبز وسیع و یک استخر آبی روشن اولین چیزهایی هستند که می‌بینید و وقتی به سمت ساحل پایین می‌روید، گویی بهشتی پنهان را کشف کرده‌اید. کیسه‌های بادی رنگی در ساحل پراکنده شده و به آن جلوه‌ای دیدنی بخشیده است. اگر واقعا می‌خواهید از شلوغی بالی فرار کنید، به ساحل پانداوا بروید که زندگی کندتر حرکت می‌کند و جمعیت کم‌تری در آن حضور دارند. اینجا برای افرادی که به دنبال آرامش نسبی هستند مخصوصا خانواده‌های دارای فرزند که می‌خواهند بدون نگرانی بچه‌هایشان در ساحل بازی کنند بدون اینکه نگران گم شدن آن‌ها باشند انتخابی عالی است.

آدرس: JI. Pantai Pandawa, Kutuh, Kuta Selatan, Kabupaten Badung, Bali Indonesia

 

از فواره‌های خروشان نوسا دوآ دیدن کنید

آیا تا به حال از نزدیک برخورد موج‌های خروشان بر روی صخره‌ها و فوران زیاد آب‌های اقیانوسی به اطراف را دیده‌اید؟ در نوسا دوآ می‌توانید این منظره شگفت‌انگیز را در صخره پنهان این ساحل ببینید. این پدیده طبیعی زمانی اتفاق می‌افتد که امواج به فضای باریک صخره‌ای برخورد می‌کنند که در آن فشار ایجاد می‌شود و سپس باعث انفجار آب می‌شود. حتما فاصله‌تان را برای جلوگیری از هر خطری حفظ کنید و مراقب باشید که خیس هم نشوید.

 

معبد دیدنی غار فیل گوا گاجا بالی

در بهشت جلبک دریایی در ساحل گگر قدم بزنید

ساحل گگر واقع در نوسا دوآ، محله ویلایی لوکس بالی از یک طرف توسعه را تجربه کرده در حالی که طرف دیگر آن به طرز شگفت انگیزی دست نخورده باقی مانده است. در واقع، آنچه از این تکه کوچک بهشت باقی مانده مخفیگاهی برای مسافران پرشور است که به دنبال دوری از جمعیت هستند. به علاوه این مکان در بین مهاجران محلی نیز محبوب است. عصر را در ساحل به استراحت بپردازید و فراموش نکنید تا از مزارع جلبک دریایی آن بازدید کنید، جایی که گیاهان برای تولید لوازم آرایشی برداشت می‌شوند. حتی می‌توانید کشاورزان را در حال کار در ساحل ببینید.

برای روزی خانوادگی به Westin Resort Nusa Dua بروید

این ریزورت لوکس و تفریحی با داشتن اتاق‌های مجلل و بزرگ، فضای سبز وسیع و استخرهای باورنکردنی جایی است که قطعا دوست دارید برای روزی خانوادگی به آن بروید. در حالی که بزرگسالان می‌توانند دور استخر لم بدهند و استراحت کنند بچه‌ها می‌توانند از بازی‌های مختلف در کلوپ کودکان لذت ببریند. سعی کنید یکشنبه برای یک برانچ (عصرانه) خانوادگی به اینجا بروید و از نمایش جادوگران، دلقک‌ها و رقصندگان که همگی در این جشن خوشمزه ایتالیایی ظاهر می‌شوند لذت ببرید.

آدرس: Kawasan Pariwisata Nusa Dua, BTDC Lot N-3, Nusa Dua  80363 Indonesia

 

تجربه فلای‌برد در بالی آپولو و ورزش‌های آبی

فلای‌برد که دقیقا از دور شبیه به فیلم‌های ابرقهرمانی به نظر می‌رسد یکی از تفریحات به شدت هیجانی و مدرن دنیاست که در سواحل سواحل دنیا رایج شده است. این وسیله تفریحی آبی ترکیبی از یک تخته موج سواری و یک موتور جت اسکی است.چکمه‌ای می‌پوشید که به تخته موج‌سواری با شلنگی قدرتمند به قایق متصل است. با استفاده از فشار آبی که به زیر تخته هدایت می‌شود شما درست مثل یک ابرقهرمان به هوا پرواز خواهید کرد و بعد می‌توانید همچون دلفینی بازیگوش به عمق آب شیرجه بزنید و دوباره به بالا برگردید. با این که برای این ورزش تفریحی نیازبه هیچ پیش زمینه خاصی ندارید اما برای بار اول مربی مجرب حدود ۲۰ دقیقه شیوه استفاده و مهارت کنترل تخته را به شما آموزش می‌دهد. بنابراین اگر قبلا این کار را نکرده‌اید هرگز بدون آموزش اولیه وارد آب نشوید.

 

زیباترین نقاط بالی برای کمپ زدن

آدرس: Jl Pratama 70, Tanjung Benoa

 

تجربه قدم زدن کف اقیانوس با سی‌واکر

اگرچه روی راه آب رفتن شبیه به معجزه می‌ماند اما می‌توانید با تجهیزات پیشرفته و خلاقانه تجربه راه رفتن کف اقیانوس را کسب کنید. این تجربه‌ای عالی است که می‌توانید بدون این که حتی موهایتان خیس شود از نزدیک با انواع ماهی‌های زیبا و رنگی روبرو شوید. در این فعالیت واقعا بی‌نظیر شما کلاهی شبیه به کلاه فضانوردان به عمق دریا خواهید رفت و می‌توانید بهشت زیر آب را کشف کنید. می‌توانید با دست به ماهی‌ها غذا بدهید، یا فقط تماشا کنید که آن‌ها در اطراف تشکل‌های مرجانی زنده و باورنکردنی زیبا شنا می‌کنند.

آدرس: Puri Santrian Hotel, Jl.Cemara No.35 Semawang, Sanur, Bali 80228

 

در پوجا ماندالا هماهنگی و صلح بین ادیان را تماشا کنید

چیزی بسیار جادویی در مورد دیدن پوجا ماندالا وجود دارد. اگر نمی‌دانید باید بگوییم که این مکان برای ۵ دین مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک مسجد، یک معبد هندو، یک معبد بودایی، یک کلیسای کاتولیک و یک کلیسای پروتستان همگی در یکجا جمع شده‌اند. زندگی در دنیایی با نفرت و تنش بین نژادها، مذاهب و رنگ‌های مختلف، بازدید از پوجا ماندالا برای گردشگران یک یادآوری بسیار ضروری است که نشان می‌دهد جهان می‌تواند در صلح با یکدیگر جای بهتری برای زندگی باشد. از معماری باشکوه آن شگفت‌زده شوید و لذت ببرید.

آدرس: Jalan Kuruksetra, Benoa, South Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

به Devdan Show بروید

این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای کلاس جهانی فرهنگ بالی را در مدت کوتاهی منعکس می‌کند و به خارجی‌های مشتاق معرفی می‌کند. در این اجرا که توسط مجموعه‌ای از رقصندگان روی صحنه‌ای پیشرفته اجرا می‌شود، پر از هیجان و جلوه‌های صحنه بی‌شماری از باران سیل آسا تا انفجار شعله بوده و در قسمت بعدی، با اجراهای هوایی آکروباتیک مدرن انفرادی و دوتایی که به زیبایی طراحی و اجرا شده‌اند غافلگیر می‌شوید.

 

وسایل مورد نیاز برای سفر به بالی

آدرس: Bali Nusa Dua Theatre, Komplek ITDC, Nusa Dua Bali – Indonesia 80363

۱۵ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران