بهترین رستوران‌های ژاپنی در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین رستوران‌های ژاپنی در تفلیس

چه چیزی شما را شیفته خوراکی‌ها و غذاهای رستوران‌های گرجستان می‌کند؟ واقعیت این است که غذاهای سنتی گرجستان، پر از تضادها و رنگ‌های جالب توجه هستند. در حالی که گوشت قرمز، لبنیات و کربوهیدرات‌ها به وفور در منوی غذایی مردمان این خطه به چشم می‌خورند، در عین حال استفاده آزادانه از ادویه‌ها، مواد معطر و گیاهان تازه نیز ستودنی است.

آشپزی گرجی محصول آب و هوای مدیترانه‌ای این کشور، توپوگرافی متنوع و تنوع قومی و منطقه‌ای شگفت انگیز این خطه است و هر گوشه و کنار گرجستان، غذاهای محلی قابل توجهی را ارائه می‌دهد. البته فرهنگ غذایی این منطقه از کرده زمین  قرن‌هاست که تحت تاثیر خاورمیانه، آسیا و اروپاست. بنابراین در کنار غذاهای بومی، می‌توانید انواع غذاهای بین المللی را باکیفیت و طعمی بی نظیر تجربه کنید. مقاله رستوران‌های تفلیس با منوهای بین المللی، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

و البته عاملی که این فرهنگ غذایی قابل توجه را غنا می‌بخشد، مهمان نوازی مردمان این کشور است که حس و حالی دوست داشتنی به طعم‌ها می‌بخشد و این صمیمیت را در اغلب غذاکده‌های گرجستان خواهید یافت. باید گفت پایتخت این کشور یعنی تفلیس نیز، از این قاعده مستثنی نیست. در این میان، اگر در سفر با تور تفلیس به دنبال غذاهای لذیذ ژاپنی و سوشی های شگفت انگیز هستید، درست آمده‌اید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین رستوران‌های تفلیس برای  صرف غذاهای ژاپنی بپردازیم.

 

Ukve

Ukve، یک فست فود مشهور است که غذاهای آسیایی از جمله غذاهای ژاپنی سرو می‌کند و جزو معدود هتل‌های گرجستان است که دارای امکان سفارش آنلاین، غذای آماده، تحویل و همزمان فضای غذاخوری است. این غذاکده دارای دوشعبه یکی در هاستل فابریکا و دیگری در منطقه واکه و در قلب شهر است.

در اینجا غذاهای ساده و در عین حال خوشمزه‌ای که از مواد اولیه مرغوب و توسط سرآشپزهای مجرب تهیه شده‌اند را خواهید یافت. بنابراین اگر در حال گشت و گذار حوالی کلیسای الکساندر نوسکی هستید، حتما برای خورد و خوراک و استراحت سری به این مکان بزنید و در البته از امتحان طعم لذیذ سوشی‌های اینجا نیز غافل نشوید. بعلاوه در اینجا، خدمات عالی بوده و فضا و پرسنل بسیار دوستانه و صمیمی هستند و قیمت‌ها نیز مناسبند.

آدرس: Ninoshvilis k. 8 Fabrika, Tbilisi 0102 Georgia

 

Mochi

موچی یک رستوران ژاپنی عالی است که انواع مختلفی از سوشی، وعده‌های غذایی نظیر ووک، سوپ، اسپرینگ رول و سوشی رول را ارائه می‌دهد. کیک برنج ژاپنی، غذای اصلی این غذاکده بوده و طعم این خوراکی در اینجا بسیار متمایز از نمونه‌های آن در سایر رستوران‌های تفلیس است که غذاهای آسیایی سرو می‌کنند. این کیک‌های برنج در طعم‌های مختلف از جمله شکلاتی، تمشک، چای سبز ماچا، چیزکیک توت فرنگی و وانیل ارائه می‌شوند. در ضمن خدمات باکیفیت بوده و قیمت‌ها نیز به نسبت غذاها و خدمات بسیار مناسبند. گفتنی است طراحی دکوراسیون جالب فضای این رستوران نیز، این ترکیب را کامل می‌کند.

 

غذایی ارزان در بهترین رستوران‌های باتومی

آدرس: 65Zakaria Paliashvili Street, Tbilisi 0162, Georgia

 

Wasabi

اینجا نیز یکی از رستوران‌های محبوب است که تمرکز خود را بر ارائه غذاهای باکیفیت و خوش طعم به گردشگران و مردم محلی گذاشته که مشتاق طعم غذاهای آسیایی هستند. در اینجا انواع غذاهای دریایی، سوپ‌ها، برنج و استیک سرو می‌شوند. بعلاوه برای حفظ اصالت سوشی و سایر غذاها، این رستوران تضمین می‌کند که تمامی خوراکی‌ها از مواد کاملا طبیعی و سالم تهیه شده‌اند. بنابراین توصیه می‌کنیم در سفر با تور تفلیس، حتما سری به این غذاکده بزنید و از غذاهای فیوژن آن نهایت لذت را ببرید. بعلاوه در اینجا وای فای رایگان، خدمات تحویل، صندلی‌های چیده شده در فضای باز و پارکینگ رایگان در اختیارتان هستند.

آدرس: 60Irakli Abashidze Street, Tbilisi, Georgia

 

Shio Ramen

این غذاکده نیز در فابریکا قرار دارد و اگر می‌خواهید نودل‌های ژاپنی دست ساز گرجستان را امتحان کنید، حتما سری به این رستوران بزنید. این مکان در نزدیکی کلیسای الکساندر نوسکی واقع شده و همچنین خوراک میگو و گیوزای خوشمزه این رستوران مثال زدنی است. پرسنل در تمام طول سال با خوشرویی پذیرای مشتریان هستند و قیمت‌ها نیز در سطحی متوسط قرار دارند.

آدرس: 8Egnate Ninoshvili St, Tbilisi, Georgia

 

PHO Asian Food

در اینجا غذاهای آسیایی باورنکردنی ارائه می‌شوند. این رستوران دارای سه شعبه است که شعبه اول در دیقومی، شعبه دیگر در کاوتارادزه و شعبه سوم در باختریونی واقع شده‌اند. دلیل محبوبیت و شهرت بالای این غذاکده را می توانید در ارائه انواع غذاهای لذیذ، سالادها و سوپ‌های هیجان انگیزی بدانید که بلافاصله خاطرات خانه و غذای خانگی را در شما بیدار می‌کنند.

در کنار غذاهای ژاپنی، می‌توانید از طعم بی نظیر خوراک‌های چینی و تایلندی لذت ببرید. در ضمن قیمت‌ها در این غذاکده ارزان هستند و به راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، از یک وعده غذای سالم و لذیذ بهره‌مند شوید. بعلاوه، دکوراسیون جالب توجه این مکان نیز به لذت صرف غذا می‌افزاید.

 

تجربه طعم لذیذ غذاها در گرجستان

آدرس: 11b Bakhtrioni St, Tbilisi 0194, Georgia

 

Xeme

Xeme به دو چیز معروف است: غذاهای تازه و خوشمزه ژاپنی و چشم اندازهای خیره کننده‌ای از کل شهر که لذتی بصری را به تجربه غذاخوری در این رستوران می‌افزایند. گفتنی است این رستوران، در طبقه ۳۱ هتل بیلتمور تفلیس واقع شده و خدماتی عالی در کنار نوشیدنی‌های گوارایی از جمله قهوه عالی ارائه می‌دهد. بنابراین اگر در حوالی مجسمه شوتا روستاولی مشغول گردش بودید، حتما از رستوران Xeme نیز دیدن کنید و به خصوص از طعم لذیذ مرغ بریانی و سوشی‌های بی نظیر این غذاکده غافل نشوید. در ضمن این مکان، وای فای رایگان و پارکینگ را نیز برای مشتریانش فراهم می‌کند.

آدرس: Rustaveli ave., 29, Tbilisi 0108 Georgia

 

Umami

این کافه رستوران مدرن، طیف گسترده‌ای از غذاهای فیوژن آسیایی را سرو می‌کند. این مکان دارای یک آشپزخانه اوپن است که به مهمانان اجازه می‌دهد نحوه تهیه غذای خود را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که می‌توانید غذاهای لذیذ مختلف، از جمله سوشی تازه و بسیاری دیگر از اقلام خوشمزه را از منو انتخاب کنید. حال وقت آن رسیده است که در سفر با تور تفلیس، نیگیری کاملا پخته شده، رول اژدها و تمپورای میگو را با بهترین طعم و کیفیت امتحان نمایید. بعلاوه این رستوران با بستنی چای سبز خوشمزه و چیزکیک‌های عالی حالتان را خوب می‌کند و نوشیدنی‌های سرد و گرم نظیر چای سبز سرد یا قهوه نیز عیش شما را کامل می‌کنند.  

فضای داخلی صمیمی و زیبای این مکان نیز، مورد علاقه بسیاری از مشتریان است و لحظاتی خوش و راحت را برایشان رقم می‌زند. در ضمن اکثر مشتریان بر این باورند که پرسنل بسیار مهربان و دلسوز بوده و اطلاعات کافی برای انتخاب غذایی مناسب ذائقه هر مشتری ارائه می‌کنند. در نهایت گفته می‌شود که قیمت‌ها نیز در سطحی متناسب با خدمات و کیفیت قرار دارند.

آدرس: Rose Revolution Sq., 1, Tbilisi 1080 Georgia

 

Oishi Sushi

شما همیشه می‌توانید از سوشی خوب پخته شده این رستوران لذت ببرید، به خصوص اگر هتل محل اقامتتان پیشنهادات جالب توجهی برای وعده‌های غذایی نداشته باشد. خدمات تحویل غذا، مزیت بزرگ Oishi Sushi است. هر چند که می‌توانید از فضای آرامش بخش و جذاب این رستوران نیز برخوردار شوید. بعلاوه کارکنان حرفه‌ای این غذاکده، سخت تلاش می‌کنند تا رضایت کامل مشتریان را جلب نمایند و با اینحال، قیمت‌ها به هیچ وجه گران نیستند.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Tbilisi 0167, Georgia

 

Fire Wok Dadiani

برای برخورداری از یک وعده غذاهای سریع، ارزان و خوشمزه آسیایی، Fire Wok را انتخاب نمایید. در اینجا یک منوی ساده از انواع نودل‌های دست ساز از جمله نودل با برنج، گوشت و یا سبزیجات را خواهید یافت که همراه با سس شیرین، ترش یا تند به انتخاب شما سرو می‌شوند. از این غذاکده، ۴ شعبه در تفلیس وجود دارد و اگر در اطراف موزه هنر مشغول گشت و گذار هستید، می‌توانید به یکی از این شعب بیایید و از طعم لذیذ غذاها همراه با قیمت‌های مناسب و خدمات پرسنل دقیق و حرفه‌ای بهره مند شوید. گفتنی است مزیت دیگر این غذاکده نسبت به بسیاری از رقبا، خدمات تحویل غذاست.

آدرس: 20Shalva Dadiani St, Tbilisi, Georgia

 

Sushi Room

وای فای رایگان، فضای پارکینگ و خدمات تحویل غذا، در بدو امر در این غذاکده ساده و تمیز به استقبالتان می‌آیند. و در ادامه اگر مایل به خوردن سوشی در تفلیس هستید، می‌توانید طیف وسیعی از سوشی‌های استثنایی را در اینجا بیابید. هر چند فوتوماکی و گونکان، طرفداران بیشتری در این رستوران دارند. در ضمن انواع سوپ، کاسه برنج، نودل ژاپنی و دسرهای لذیذ نیز در انتظارتان هستند.

آدرس: 10/12Irakli Abashidze Street, Tbilisi 0179, Georgia

 

Pepperboy

Pepperboy، یک غذاکده نسبتا جدید در شهر بوده و مکانی دنج و دوستانه را همراه با غذاهای لذیذ برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. در اینجا انواع غذاهای لذیذ کره‌ای و ژاپنی از جمله بال مرغ خوشمزه، تام یام، اسپرینگ رول و انواع سوپ سرو می‌شوند و در همان اولین مراجعه، شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. در ضمن پرسنل صمیمی، همیشه آماده خدمت رسانی و کمک به مشتریان بوده و در عین حال فضای زیبا همراه با دکوراسیون جالب توجه و تزئینات باشکوه غذاها، شما را به وجد خواهند آورد.

 

تجربه‌ای خوشمزه از بهترین غذاهای گیاهی گرجستان

آدرس: 2Ivane Tarkhnishvili St, Tbilisi, Georgia

 

Tuk Tuk

در نهایت اگر در حوالی موزه هنر هستید، می‌توانید سوپ‌های مختلف، انواع نودل و حتی سوشی را در این رستوران امتحان کنید. البته می‌توانید غذاهای تایلندی مختلفی نظیر پاد کرا پائو، اسپرینگ رول، مرغ تایلندی و میگوی کاملا پخته شده را نیز در این غذاکده بیابید و از قیمت‌هایی مقرون به صرفه و فضای داخلی مینیمالیستی و کاملا دنج بهره‌مند شوید.

خدمات تحویل غذا نیز، امتیاز بزرگ این مکان است. کارکنان خلاق در این رستوران، می‌توانند نشان دهند که چقدر برای مهمانان خود ارزش قائلند و خدمات استاندارد، پارامتری است که در این رستوران بسیار به آن اهمیت داده می‌شود. در آخر، ممکن است به شدت تحت تاثیر قیمت‌های پایین این غذاکده قرار گیرید.

آدرس: 7,Ivane Machabeli St, Tbilisi, Georgia

۰۲ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران