بهترین رستوران‌های شهر قدیمی تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین رستوران‌های شهر قدیمی تفلیس

شهر قدیمی تفلیس نبض تپنده پایتخت گرجستان و مایه افتخار و غرور این شهر است. در حالی که ساختمان‌های جدید و سبک جهانی همه جای شهر ساخته شده‌اند، اما شهر قدیمی با حفظ اصالت و گذشته خود بخش‌های غنی و زیبایی‌ را برای گردشگران تور تفلیس حفظ کرده که باید در سفر به این شهر از آن‌ها دیدن کرد. گشت و گذار در این بخش شهر هرگز تمامی نداشته و هر کوچه و خیابانی داستانی برای روایت دارند. خوشبختانه با وجود کافه‌ها و رستوران‌های عالی در این بخش شهر نگران خستگی و گرسنگی نخواهید بود.

 

Chemi Qartuli Samzareulo

چمی رستورانی بزرگ و مدرن با طراحی مینیمالیستی است که در آن می‌توانید روی صندلی‌های مخملی طرح مدرن بنشینید و خوردن غذاهایی عالی لذت ببرید. منوی غذاها اینجا انحصارا در اختیار غذاهای گرجستان و قفقازی بوده و می‌توان آن‌ها را در طعم‌هایی عالی و ماهرانه امتحان کرد. اکثر این غذاها گوشتی و یا با فراورده‌های حیوانی هستند که خوشبختانه برای جلب رضایت همه بازدیدکنندگان گزینه‌های گیاهخواری و وگان نیز در آن گنجانده شده‌اند. گردشگران عاشق این رستوران هستند و کیفیت غذاها را در رسانه‌های جمعی تایید کرده‌اند.

آدرس: Ingorokva,10, Tbilisi Georgia

 

Karaoke Vinyl Tbilisi

این رستوران دارای دکوراسیونی کاملا مدرن با نورپردازی بسیار جذاب و رنگی است. نور سالن در کمترین حالت بوده و نورهای صورتی و آبی خودنمایی می‌کنند. هزینه خوردن غذا در اینجا نیز کمی بالاست. منوی غذا شامل غذاهای اروپایی معروف و حاشیه دریای مدیرانه می‌شود؛ بنابراین اگر از خوردن غذاهای گرجی خسته شده‌اید و یا می‌خواهید تنوع ایجاد کنید، کارائوکه انتخابی عالی برای شما خواهد بود. همانطور که از نام این رستوران پیداست شما می‌توانید در آن از خوردن غذا و گوش سپردن به آواز لذت ببرید. بنابراین اگر در سفری دوستانه هستید از رفتن به این رستوران جذاب غافل نشوید.

 

معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

آدرس: Rkinis Rigi St., 6, Tbilisi 0105 Georgia

 

Stella Artois beer restaurant

دکوراسیو داخلی این کافه ساده و شبیه به در و دیوارهای فیلم‌های وسترن است. منو غذا نیز از گزینه‌های اروپای شرقی معروف و تشکیل شده است. برای گیاه‌خواران و وگان‌ها نیز تعدادی غذا در نظر گرفته شده تا گروه‌های بزرگ توریستی با سلایق مختلف همگی در این رستوران احساس راحتی داشته باشند. دور میز و صندلی‌های چوبی و مینیمالیستی بنشینید و از خوردن غذاهای بسیار خوشمزه اینجا لذت ببرید. لازم به ذکر است که منوی رستوران استلا تقریبا گران بوده و از لحاظ هزینه متوسط رو به بالا و بالا است. خوشبختانه این رستوران برای صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند پس هر زمان شرایطش مهیا بود می‌توانید به آن بروید.

آدرس: K. Apkhazi St. 44 Shardeni St, Rkinis Rigi St, Tbilisi Georgia

 

El Centro

همانطور که از نام این رستوران پیداست می‌توانید در آن از خوردن انواع غذاهای اروپایی لذت ببرید. از فست فود گرفته تا انواع خوراک گوشت، ساندویچ‌های غول برگر، تا خوراک صدف همه چیز در اینجا ارائه داده می‌شود. اگر گیاه خوار هستید اصلا ناراحت نباشید اینجا سالادها و برخی غذاهای گیاهخواری نیز یافت می‌شود. اگر در جمعی دوستانه و جوان هستید با وجود موزیک و اجرای موسیقی از رفتن به اینجا پشیمان نخواهید شد.

 

رستوران‌های تفلیس با منوهای بین المللی

آدرس: Bambis rigi, Tbilisi 0105 Georgia

 

MacLaren's Irish Pub

مک لارنس یکی از بهترین رستوران‌های تفلیس است که در آن می‌توانید از خوردن انواع غذاهای معروف غربی لذت ببرید و در محیط جذاب و صمیمی‌اش لم بدهید و استراحت کنید. در کنار انواع استیک‌های عالی، همبرگرها و غذاهای گوشتی گزینه‌های گیاهی و وگان نیز یافت می‌شود. با وجود استیک‌های عالی و همبرگرهای سخاوتمندانه قیمت منو گران و متوسط رو به بالا است.

آدرس: Rkinis Rigi St., 5, Tbilisi 380102 Georgia

 

Matreshka Ukrainian Restaurant

حتما همانطور که از اسم این رستوران متوجه شده‌اید، در اینجا شما منویی با غذاهای فوق‌العاده لذیذ و دلخواه اوکراینی را برای سفارش در دسترس دارید. البته تمام غذاهای منو در رابطه با اوکراین نیستند بلکه طیفی از غذاهای اروپای شرقی، گرجستانی، و غذاهای فوق‌العاده تلفیقی را هم ارائه می‌دهد. منوی غذاها متوسط رو به بالا تا گران است اما کیفیت غذاها بسیار بالا و مزه آن‌ها بسیار لذیذ است. در کنار غذاها، نوشیدنی‌های متنوع و عالی و همچنین نوشیدنی‌های سنتی و اصیل نیز سرو می‌شود. برای شام برنامه بچینید تا بتوانید از تماشای برنامه‌های ساز و آواز و رقص‌های محلی با لباس‌های پر زرق و برق گرجستانی هم دیدن کنید. این رستوران مخصوصا برای شامی خانوادگی بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

 

۴ رستوران معروف تفلیس برای خوردن خوشمزه‌ترین خینکالی‌

آدرس: Bambis Rigi 7, Tbilisi 0105 Georgia

۲۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران