بهترین رستوران‌های تفلیس برای چشیدن طعم جدیدی از غذاهای بین‌المللی

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین رستوران‌های تفلیس برای چشیدن طعم جدیدی از غذاهای بین‌المللی

گرجستانی‌ها عاشق غذا هستند و غذا خوردن با عزیزان نیز به عنوان فعالیتی خانوادگی، دوستانه و فرهنگی مورد احترام قرار می‌گیرد. اصلا شاید به همین دلیل باشد که در سفر با تور گرجستان بیش از هر چیزی با انواع رستوران‌ها و کافه‌ها روبرو می‌شوید. شما می‌توانید در رستوران‌های تفلیس بهترین غذاهای گرجی را بخورید و با ذائقه مردم بیشتر آشنا شوید. اما غذاهای گرجی تنها گزینه پیش روی شما نیستند. رستوران‌های بین‌المللی زیادی هم هستند که غذاهای آسیایی و اروپایی سرو می‌کنند. در اینجا ما اشاره‌ای به بهترین رستوران‌های بین‌المللی تفلیس خواهیم داشت.

 

 

Sushi Room

خوردن غذاهای ژاپنی این روزها از مرزها فراتر رفته و عاشقان آن، در هر جای دنیا که باشند می‌توانند از انواع سوشی‌ها و نودل‌ها در رستوران‌های ژاپنی پیدا کنند. تفلیس هم به عنوان پایتخت گرجستان از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر در تفلیس هوس سوشی کردید حتما به رستوران ژاپنی سوشی روم و یا اتاق سوشی بروید. این رستوران بزرگ و زیبا با پیشخوان سراسری دارای دو محوطه نشستن فضای باز و داخلی است. شما می‌توانید انواع سوپ‌ها، پیش غذاها، کاسه‌های برنج، وعده‌های نودل ژاپنی، دسرها و صد البته طیفی از سوشی‌ها را در منوی این رستوران با قیمت‌های معقول و متناسب پیدا کنید. به علاوه مجموعه‌ای از رول‌ها، فوتماکی، گونکان، نیگیری، و سس‌های مخصوص نیز وجود دارند.

 

بهترین رستوران‌های بین‌المللی برای صرف یک غذای معرکه و متفاوت در تفلیس

 

 

 Sushi Room

 

 

آدرس: 3 Ilo Mosashvili Street, T'bilisi, 162, Georgia

تلفن: +995322606044

 

 

Hacker-Pschorr

آیا تا به حال پیش از این غذاهای آلمانی را امتحان کرده بودید؟ یا برای تجربه‌ای جدید آماده هستید؟ این رستوران تمرکز خود را بر روی غذاهای آلمانی گذاشته و با وارد کردن مواد اولیه مثل نوشیدنی و گوشت از مونیخ، غذاهایی اصیل با طعم واقعی آلمانی عرضه می‌کند. شما می‌توانید از انواع خوراک‌های گوشتی همراه با نوشیدنی‌های آلمانی سفارش دهید و تجربه‌ای جدید در زمینه غذا به دست بیاورید. با این همه در منو چند گزینه محدود گرجی چون کینخالی نیز یافت می‌شود.

 

 

 Hacker-Pschorr

 

 

آدرس: 4a Mikheil Tamarashvili Street, Vake-Saburtalo T'bilisi, Tbilisi, 162, Georgia

تلفن: +995322240405

 

 

Cantina By Bontempi

در شهری که غذاهای آلمانی در آن عرضه می‌شود، آیا ممکن است جایی برای غذاهای نامی ایتالیایی نباشد؟ بنابراین اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید و یا دوست دارید طعم واقعی پاستای ایتالیایی را بچشید رفتن به کانتینا را در برنامه‌های خود بگنجانید. در اینجا شما می‌توانید طعم خانگی غذاهای ایتالیایی را که سرآشپز بومی آن به سبک واقعی کشورش درست می‌کند بخورید. خیلی از مواد اولیه حتی از ایتالیا وارد می‌شود تا دقیقا همان چیزی آماده شود که در ایتالیا سرو می‌شود. این رستوران طیفی از پاستا، سوپ‌ها و سالادها را ارائه می‌دهد.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های تفلیس برای قرارهای مهم و رسمی

 

 

 Cantina By Bontempi

 

 

آدرس: 12, 12 Sulkhan Tsintsadze Street, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995577022525

 

 

Kyoto

کیوتو یکی دیگر از رستوران‌های ژاپنی تفلیس است که نام خود را از اسم قدیمی توکیو گرفته است. این رستوران یکی از گزینه‌های محبوب بین هر دو گروه مردم بومی و گردشگران است که منوی خود را با قیمتی متناسب با سرویس دهی ارائه داده است. شما در این رستوران غذاها را با ظروف ستنی ژاپنی به صورت منظم چیده شده و خیلی شیک دریافت خواهید کرد که خود حس بودن در ژاپن را به شما القا می‌کند. سرآشپز این رستوران تمرکز خود را بر روی غذاهای کهن و تاریخی گذاشته و به حق نیز آن‌ها را به بهترین نحو برای شما سرو می‌کند.

 

 

 Kyoto

 

 

آدرس: 16 Shota Rustaveli Avenue, Dzveli Tbilisi T'bilisi, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995322920011

 

 

Amira

البته در کشور ما رستوران‌های خاورمیانه‌ای و عربی کم نیست و خیلی از مردم با غذاهای کشورهای عضو آشنا هستند. به هرحال برای تجربه‌ای آشنا می‌توانید به امیرا بروید و طیف گسترده‌ای از غذاهای لبنانی را در دسترس داشته باشید. سرآشپز لبنانی امیرا غذاهای بومی کشورش را به صورت کاملا هنرمندانه و خوشمزه‌ای برای شما سرو می‌کند. شاید احساس کنید قیمت برخی از غذاها بسبت به حجم‌شان کمی بالا باشد اما به هرحال، به عنوان تجربه‌ای منحصر به فرد چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد.

 

 ۱۰ رستوران محلی تفلیس که بهترین غذاهای گرجستانی را در جذاب‌ترین مکان‌ها سرو می‌کنند

 

 

 Amira

 

 

آدرس: 24 Ilo Mosashvili Street, Vake-Saburtalo T'bilisi, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995599179699

 

 

Tuk Tuk

اگر از عاشقان غذاهای تایلندی هستید می‌توانید در تفلیس با رفتن به توک توک از خوردن آن‌ها لذت ببرید. نکته مثبت این که برخی از غذاهای ساده آسیایی هم در منو گنجانده شده است. شما می‌توانید انواع سوپ‌ها، نودل‌ها، کاسه‌های برنج و حتی سوشی‌ها را از منو انتخاب کرده و هر کدام را که دوست داشتید سفارش دهید. غذاهای برجسته تایلندی همچون کاری تایلندی، پاد کرا پائو، و رول‌های بهاری از موارد پرطرفدار منو هستند. توک توک با دکوراسیون داخلی مینیمالیستی‌اش ارزان‌ترین رستوران فهرست ما است.

 

 

 Tuk Tuk

 

 

آدرس: 2-, 4 Ivane Machabeli St, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995 322 14 02 34

۰۱ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران