بهترین رستوران‌های کازان برای چشیدن طعم غذاهای تاتاری

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
بهترین رستوران‌های کازان برای چشیدن طعم غذاهای تاتاری

تاتارهای ولگا دومین گروه قومی بزرگ در روسیه هستند که تاریخ و فرهنگ خودشان را هم دارند. این گروه قومی همچنین سبک آشپزی مخصوص و قابل توجهی هم دارند. کازان به عنوان پایتخت تاتارستان صحنه بی‌نظیری برای تجربه فرهنگ و تاریخ مردم تاتار محسوب می‌شود. یکی از بهترین تجارت شما در سفر با تور کازان، در کنار دیدن مساجد و کلیساها رفتن به رستوران‌های برجسته برای تجربه طعم غذاهای سالم و خوشمزه تاتاری است. در واقع کازان با داشتن رستوران‌های متنوع تاتاری گنجینه‌ای شگفت‌انگیز برای تجربه این سبک غذایی شناخته می‌شود.

 

 

Tatarskaya Usadba

این مجتمع غذاخوری بزرگ و فوق‌العاده در حقیقت بخشی از یک بوتیک هتل است که از همه مردم اعم از میهمان و غیر میهمان پذیرایی می‌کند. حتما می‌توانید در نظر بگیرید که با رستورانی ارزان طرف نیستید اما منوی ترجمه انگلیسی آن گزینه‌های تاتاری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. این رستوران برای خوردن غذاهای دودی مثل سوسیس و گوشت انتخابی غیرقابل تردید است. به علاوه شما می‌توانید خوراکی‌های خوشمزه و متنوعی از انواع پای و کیک را نیز در این غذاخوری استفاده کنید. تابستان‌ها ایوان این مجتمع منظره زیبایی را از دریاچه‌های کابان ارائه می‌دهد که لذت غذا خوردن را در آن چند برابر می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های کازان

 

 

Tatarskaya Usadba

 

 

آدرس: , 8 , Ulitsa Shigabutdina Mardzhani, , Kazan, Respublika Tatarstan, , 420022, Russia

تلفن: +78432250433

 

 

سوپرمارکت زنجیره‌ای Baketle

اما اگر به دنبال جایی مقرون به صرفه و ارزان‌قیمت هستید به سوپرمارکت زنجیره‌ای Baketle بروید که بخش کاملی از انواع کیک‌ها و دسرهای خوشمزه و همچنین گزینه‌های خانگی را ارائه می‌دهد. در کنار انواع این خوراکی‌ها، غذاها و سالادهای متنوعی نیز برای انتخاب وجود دارد که می‌توانید هر کدام را دوست داشتید بردارید و بخرید. از این سوپرمارکت در سطح شهر تعدادی پراکنده هستند که خودتان در طی کاوشات و گردش‌ها  در تور تاتارستان باید کشف‌شان کنید. البته نگران نباشید، ما در این جا آدرس یکی از آن‌ها را برای‌تان قرار می‌دهیم.

 

 

سوپرمارکت زنجیره‌ای Baketle

 

 

آدرس: 71а Prospekt Khusaina Yamasheva, Kazan, Respublika Tatarstan, 420126, Russia

تلفن: +78435672828

 

 

Dom Chaya

یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه و به شدت اصیل که در مرکز شهر واقع شده و به غذاهای تاتاری کاملا سنتی‌اش شهرت دارد دُم چایا است. این کافه برای سوپ‌ها و شیرینی‌هایش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر در گروهی مختلط از سلایق مختلف هستید و برای شما و یا یکی از همراهان‌تان غذای گیاهی الویت دارد اصلا نگران نباشد چون در این کافه تعدادی گزینه گیاه‌خواری هم وجود دارد. با این همه دُم چایا به خانه چای ترجمه شده و عموما با مردمی که به دنبال غذاهای سریع و ساده هستند پر می‌شود. اگر دوست داشتید می‌توانید میزی در طبقه بالا اشغال کنید و کنجی خصوصی برای خودتان انتخاب کنید.

 

۷ کافه‌ی معروف شهر کازان برای میل کردن بهترین نوشیدنی‌های شهر

 

 

Dom Chaya

 

 

آدرس: , 64 , Bauman Street, , Kazan, Respublika Tatarstan, , 420111, Russia

تلفن: +78432925654

 

 

Dom Tatarskoi Kulinarii

این رستوران اما یکی از گزینه‌های بی چون و چرای برجسته غذاهای تاتاری در ارائه غذاهای رستورانی، شیک و رسمی تاتاری است. همانطور که از چنین رستورانی انتظار می‌رود منویی کاملی از انواع غذاهای روسی و تاتاری در دسترس قرار داده است. شما در اینجا با طیف وسیعی از غذاها از جمله برجسته‌ترین سوپ‌ها که روزهای سرد کازان را لذت‌بخش می‌کنند روبرو هستید. سوپ Solyanka که با ترشی و لیمو، و معمولا گوشت گاو درست می‌شود امتحان کنید. به علاوه شما در دُم تاتارسکوی می‌توانید خوراک گوشت تاتاری را هم امتحان کنید.

 

 

Dom Tatarskoi

 

 

آدرس: , 31/12 , Bauman Street, , Kazan, Respublika Tatarstan, , 420111, Russia

تلفن: +78432927070

 

 

بازار مرکزی

وقتی اسم بازار مرکزی به میان می‌آید اصلا نمی‌توان از ارزش بازار مرکزی گذشت و نادیده‌اش گرفت زیرا در سراسر این بازار فروشندگان غذاهای خانگی گسترده شده‌اند. شما می‌توانید از میان وعده‌هایی که با گوشت اردک و سیب زمینی درست شده‌اند بخرید و یا اگر اهل سبزیجات هستید پیلاف را امتحان کنید. در نهایت اکتشافات غذایی‌تان را با یک تکه گوبادیا به اتمام برسانید. با این که این پیراشکی مانند در اصل به عنوان شیرینی تهیه می‌شود اما مانند بورک ترکی نسخه گوشتی‌اش به عنوان میان وعده خورده می‌شود.

 

دیدن این جاذبه‌های کازان را از دست ندهید

 

 

بازار مرکزی

 

 

آدرس: Ulitsa Martyna Mezhlauka, 13, Kazan, Respublika Tatarstan, Russia, 420111

تلفن: +7 843 200-80-01

 

 

Bilyar

یکی دیگر از رستوران‌های برجسته و گران‌قیمت کازان که به عنوان نامی زنجیره‌ای با دکوراسیون عالی و منویی قابل توجه فعالیت می‌کند بیلیار است. دکوراسیون داخلی شما را به سمت حال و هوای سنتی و روستایی می‌برد. به علاوه غذاها با دستورالعمل‌هلی قدیمی و سنتی تهیه می‌شوند و انتخاب‌ها فراوان هستند. از دامبلینگ‌های شگفت‌انگیز تاتاری، مانتی و یا سولیانکا را امتحان کنید. در کنار غذاهای تاتاری برخی از گزینه‌های اروپایی و انواع سوپ‌ها نیز برای سفارش در دسترس هستند. به غیر از این شعبه چهار شاخه دیگر از این رستوران در سطح شهر پخش شده است.

 

 

Bilyar

 

 

آدرس: 31 , Ulitsa Butlerova, , Kazan, Respublika Tatarstan, , 420012, Russi

تلفن: +78432646565

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران