۶ گالری معروف شهر کازان برای دیدن هنر معاصر روسیه

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
۶ گالری معروف شهر کازان برای دیدن هنر معاصر روسیه

کازان یکی از شهرهای دیدنی روسیه به حساب می‌آید که در رتبه‌های بعدی نسبت به مسکو و سنت پترزبورگ قرار دارد. شهری که برای ما ایرانی‌ها تقریبا نام آشناست. چرا که میزبان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بوده است . شهری که اماکن تاریخی و جذابی برای بازدید در خود دارد و همچنین مکان‌های برای انواع دورهمی‌ها و با هم بودن‌ها. مکان‌هایی به نام کافه‌های روزانه و شبانه که در هر ساعتی از شبانه‌روز به آنها مراجعه کنید رویدادهای مختلفی درشان در حال جریان است. شهری که امکانات رفاهی و اقامتی بسیار مناسبی در خود دارد و همین امر سبب شده است بتواند برای چند روز از مهمانانش به بهترین صورت پذیرایی کند. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال گشت و گذار هنری هستید همراه ما باشید تا ۷ گالری معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Hazine National Gallery


یک گالری عالی که به نوعی شعبه‌ای از موزه‌ی هنرهای زیبای شهر کازان به حساب می‌آید. موزه‌ای که در آن می‌توانید به دیدن مجسمه‌ها و نقاشی‌های تاریخی نیز بروید اما بیشتر دیوارها و اتاق‌های آن پر شده‌اند از آثار هنری مربوط به قرن بیستم میلادی هنرمندان روسیه. همچنین بعضی روزهای سال این گالری میزبان هنرمندان جوان و کمتر شناخته شده شهر است که با مراجعه به آن می‌توانید به ملاقات هنر امروز روسیه و کازان نیز بروید. درهای این گالری همه روزه به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۷:۳۰ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 پل هزاره، یک شاهکار معماری در قلب شهر کازان روسیه 

 

Hazine National Gallery

 


۲- Slava Zartev Gallery


یک گالری تجاری عالی برای آنهایی که می‌خواهند اجناس هنری خریداری کنند. جاییکه تابلوهای زیادی در آن به فروش می‌رسند. تابلوهایی که قادرند بازدیدکنندگان گالری را به هیجان آورند. با رفتن به این گالری می‌توانید نقاشی‌ها و مجسمه‌های شگفت‌اگیز که از کلاژ چیزهای مختلف به دست آمده‌اند را ببینید و خریداری کنید. درهای این گالری که در یولیستکا شماره ۹ واقع شده است در تمامی روزهای هفته به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

Slava Zartev Gallery

 


۳- Konstantin Vasilyev Gallery


این گالری توسط مرکز ملی فرهنگی کازان اداره می‌شود و یک گالری دولتی در این شهر به حساب می‌آید. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید به تماشای نقاشی‌های کنستانتین واسیلیو بنشینید. جوانی که در سال ۱۹۹۷ میلادی در یک تصادف جان خود را از دست داده است. در این گالری تمامی پرتره‌ها و مناظری که او از روسیه پس از جنگ جهانی دوم کشیده است نگهداری می‌شود. این گالری یکی از بهترین گالری‌های کازان برای تماشای تاریخ روسیه به حساب می‌آید. تاریخی که با خوانش فردی و هنری می‌توانید به ملاقات آن بروید.

 

 ۶ موزه‌ی معروف شهر کازان 

 

Konstantin Vasilyev Gallery

 


4- IIdar Zaripov Gaallery and studio


یک گالری مشهور که برای حفظ آثار یکی از بزرگترین هنرمندان جمهوری تارتارستان تاسیس شده است. هنرمندی به نام ایلدار زاریپف که برای کودکان کار می‌کرده است و یکی از بزرگترین مربیان هنرهای تجسمی و نقاشی تارتارستان به حساب می‌آمده است. این گالری هم یک مکان هنری به حساب می‎آید و هم یک مکان دیدنی که در سفر با تور تاتارستان می‌توانید به دیدن آن بروید. درهای این گالری در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی بازدیدکنندگان باز است.

 

 

IIdar Zaripov Gaallery

 


۵- Smena


یک گالری عالی برای آنهایی که می‌خواهند در سفر به کازان هم به دیدن کارهای هنری بروند و هم در سمینارها و کنفرانس‌ها شرکت کنند. این گالری یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و هنری کازان به حساب می‌آید که در تمامی روزهای سال در آن نمایشگاه‌های متنوعی برگزار می‎شوند. اگر به دیدن کارهای بینارشته‌ای علاقه‌مند هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به بازدید این گالری که درهای آن در تمامی روزهای هفته به روی مراجعه کنندگانش باز است بروید. این گالری در خود یک کتابفروشی نیز دارد که یکی از بهترین کتابفروشی‌های کازان برای خرید کتاب‌های هنری به زبان انگلیسی به حساب می‌آید.

 

  بهترین رستوران‌های کازان برای خوردن غذاهای حلال 

 

Smena

 


۶- Gallery of Contenmporary art


در سفرتان به کازان اگر علاقه‌مند دیدن کارهای گرافیکی و عکاسی هنرمندان روس و به ویژه آنهایی که اهل تارتارستان هستند هستید به شما توصیه می‌کنیم به این گالری مراجعه کنید. جاییکه در نزدیکی ساختمان اصلی موزه هنرهای ایالتی قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. جاییکه عکس‌های هنرمندان نوظهور روسیه را به نمایش می‌گذارد و هر دو سال یک بار یکی از مهمترین نمایشگاه‌های کارهای گرافیکی روسیه در آن برگزار می‌شود. درهای این گالری در تمامی روزهای هفته به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 دیدن این جاذبه‌های کازان را از دست ندهید 

 

Gallery of Contenmporary art

۰۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران