۷ کافه‌ی معروف شهر کازان برای میل کردن بهترین نوشیدنی‌های شهر

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
۷ کافه‌ی معروف شهر کازان برای میل کردن بهترین نوشیدنی‌های شهر

کازان یکی از شهرهای توریستی روسیه است که باید به آن سفر کرد و خوش گذراند. شهری که میزبان بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بوده است . شهری که از موزه‌ها و بناهای باشکوه به عنوان جاذبه‌های دیدنی چیزی از دیگر شهرهای روسیه کم ندارد. شهری که با امکانات رفاهی عالی از مهمانانش پذیرایی می‌کند و در شب‌های سرد سال پناهگاه‌هایی دارد درجه یک به نام کافه‌ها. در سفرتان با تور تاتارستان به این شهر در روزهای گرم و سرد، و شب‌های بلند و کوتاه سال، اگر می‌خواهید به مکان‌های عالی برای دورهمی بروید و بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید همراه ما باشید تا ۷ کافه‌ی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Dom Chaya


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که عاشق نوش جان کردن انواع تارت‌ها در کنار قهوه‌ها و نوشیدنی‌های درجه یک هستند. کافه‌ای که شهرت خاصی در کازان دارد و همه روزه گردشگران زیادی را به خودش می‌کشاند. کافه‌ای که در منوی آن می‌توانید تمامی نوشیدنی‌های مطرح سراسر دنیا را بیابید و با قیمت‌های نسبتا مناسب سفارش بدهید. شاید برایتان جالب باشد بدانید طبقه‌ی دوم این کافه رستوران آن واقع شده‌ است و اگر قصد داشته باشید غذا نیز نوش جان کنید می‌توانید به طبقه‌ی دوم تشریف ببرید. جاییکه بهترین سوپ‌ها و پاستاها انتظار شما را می‌کشند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است بدانید این کافه‌ یکی از بهترین کافه‌های شهر کازان برای نوش جان کردن صبحانه است.

 

بهترین رستوران‌های کازان

 

 

Dom Chaya

 


۲- Coffee Cave


آنهایی که عاشق کیک‌های پنیری هستند باید بدانند در سفرشان با تور کازان اینجا بهترین کافه‌ای هست که در آن می‌توانند کیک‌های پنیری نوش جان کنند. کافه‌ای که منوی متنوعی دارد و منوی صبحانه‌اش یکی از بهترین منوها در تمام کازان به حساب می‌آید. کافه‌ای که اسپرسوهایش حرف ندارند و این امر را تمامی مشتریانش گواهی می‌دهند. درهای این کافه همه روزه از اوایل صبح تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. با رفتن به این کافه جدای از برترین نوشیدنی‌های گرم، می‌توانید هر سه وعده‌ی اصلی غذایی را نیز با انواع اسنک‌ها، پیتزاها، پاستاها و همینطور سالادهای خوشمزه سر کنید.

 

 

Coffee Cave

 


۳- Chak Chak cafe


یک کافه رستوران عالی که مناسب سفرهای خانوادگی است. کافه رستورانی که می‌شود بهترین نوشیدنی‌ها را در آن نوش جان کردن و در کنار آنها بهترین دسرهای گرم و سرد کازان را نیز سفارش دارد. کافه رستورانی که قیمت منویش مناسب است و جزو کافه‌های ارزان شهر کازان به حساب می‌آید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و امکان بیرون‌بر نیز دارد.

 

۱۰ تفریحی که در کازان می‌توانید انجام بدهید

 

 

Chak Chak cafe

 


۴- Khleb I Vino


یک کافه‌ی مدرن و شیک که در تمام شبانه‌روز درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها با بهترین نوشیدنی‌ها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. کافه‌ای که می‌شود شب‌های سرد کازان را در آن گرم گذراند. کافه‌ای که جوانانه است و شما را پرشور می‌کند. کافه‌ای که منوی متنوعی دارد و اگر به دنبال یک شب هیجان‌انگیز و خاطره‌ساز در سفر به کازان هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید.

 

 

Khleb I Vino

 


۵- Truffo


این کافه یک کافه‌ی فرانسوی است که به نوعی یک نان فروشی درجه یک نیز به حساب می‌آید. جاییکه با رفتن به آن در کنار بهترین نوشیدنی‌ها، بهترین کروسان‌ها را نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که در آن می‌توانید نوشیدنی‌های سرد نیز سفارش بدهید و بهترین بستنی‌های کازان را میل کنید. کافه‌ای که کیک‌های پنیری معروفی دارد و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب از مشتریانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با  تور روسیه به کازان به شما توصیه می‌کنیم با رفتن به این کافه، چای به همراه کیک پنیری سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

با کودکان خود در کازان زیبا تفریح کنید

 

 

Truffo

 


۶- Skazka


یک کافه‌ی درجه یک که نزد گیاهخواران بسیار معروف است. کافه‌ای که بهترین غذاهای گیاهی شهر کازان را می‌توان در آن سفارش داد و نوش جان کرد. کافه‌ای که همه روزه درهایش از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و با هر سه وعده‌ی اصلی غذایی از آنها پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که در کنار قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرمش، آب میوه‌های طبیعی سرو می‌کند.

 

 

Skazka

 


۷- Gudini


یک کافه‌ی کوچک اما دنج و باصفا. کافه‌ای که پاستاها و اسنک‌های معروفی دارد و پنکیک‌هایش در میان مشتریانش بسیار معروف است. کافه‌ای قیمت منویش چندان گران نیست و هرچه در آن سفارش بدهید بیرون‌بر نیز هست. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است.

 

جاذبه‌های برجسته کازان که باید در اولین سفر از آن‌ها دیدن کنید

 

 

Gudini

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران