شب‌های کازان را در این ۶ کافه‌ی پرشور به صبح برسانید

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
شب‌های کازان را در این ۶ کافه‌ی پرشور به صبح برسانید

کازان بعد از سن پترزبورگ و مسکو یکی از مهمترین‌ شهرهای گردشگری روسیه به حساب می‌آید که سالانه از تعداد زیادی از مسافران این کشور میزبانی می‌کند. شهری که به موزه‌ها و کاخ‌هایش می‌نازد و به مکان‌هایی همچون کافه‌ها که محل دورهم جمع شدن افراد است. شهری که امکانات اقامتی مناسبی دارد و هم می‌شود ارزان به آن سفر کرد و هم گران. شهری که برای ما ایرانی‌ها نام آشناست. چرا که میزبان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بوده است. در سفرتان با تور کازان اگر به دنبال شب‌های پرشور و حال هستید همراه ما باشید تا ۷ کافه‌ی شبانه‌ی پرانرژی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Fomin Bar and shop


یک کافه‌ی شبانه‌ی معروف که درهایش تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و با انواع دورهمی‌ها برای آنها خاطره‌های خوش می‌سازد. کافه‌ای که ساعت ۱ نیمه شب درهایش بسته می‌شود اما هر روز از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱ نیمه شب محل رقص نورها و تن‌هاست. کافه‌ای که انواع نوشیدنی‌ها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۷ کافه‌ی معروف شهر کازان برای میل کردن بهترین نوشیدنی‌های شهر

 

 Fomin Bar and shop

 


۲- The woods


یک کافه‌ی منحصر به فرد و عالی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر درهایش به روی مشتریانش باز می‌شود و تا ساعت ۱ بامداد از آنها میزبانی می‌کند. کافه‌ای که یکی از اصلی‌ترین مکان‌های دورهمی گردشگران اروپایی تور تاتارستان به حساب می‌آید و شب‌ها می‌شود محل هیجان شهر. کافه‌ای که در سیاهی‌ها و تاریکی‌ها رقص نورهایش روشنا بخش آن هستند و با رفتن به آن می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و اسنک‌های کازان را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که امنیت مناسبی دارد و به همین دلیل بسیار شلوغ است.

 

 

The woods

 


۳- Cuba Libre


یک کافه‌ی بی‌نظیر که با رفتن به آن هم می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم بهترین دسرهای محلی روسی و میان وعده‌ها را. کافه‌ای که تا قبل از غروب آفتاب آرام است و می‌تواند آرامش را تزریق کند اما بعد از غروب آفتاب شلوغ است و هیجان را به ارمغان می‌آورد. کافه‌ای که به جز روزهای آخر هفته درهایش از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد به روی مشتریانش باز است و در روزهای آخر هفته تا ساعت ۵ صبح از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان به کازان اگر نمی‌خواهید شب را در خواب و بی‌خبری به صبح برسانید به شما توصیه می‌کنیم یک شب آخر هفته را به این کافه اختصاص بدهید و درحالیکه غرق دروهمی‌ها و با هم بودن‌ها می‌شوید تا سپیده‌ی صبح بیدار بمانید.

 

 

 Cuba Libre

 


۴- Apartment 63


یک کافه‌ی شبانه‌ی نه چندان بزرگ اما با صفا که در آن می‌شود انواع دورهمی‌ها را جشن گرفت و شب‌های سرد کازان را به آخر رساند. کافه‌ای که انواع نوشیدنی‌ها را در آن می‌شود سفارش داد و نوش جان کرد. کافه‌ای که فضایی مربوط به آمریکای لاتین دارد و با موسیقی انرژی و هیجان را به مهمانانش منتقل می‌کند. کافه‌ای که به جز روزهای آخر هفته درهایش از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و در روزهای آخر هفته تا اولین دقایق بامداد از مشتریانش پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که رفتن به آن چندان برایتان گران تمام نمی‌شود و همین امر سبب شده است این کافه همیشه شلوغ و پر از گردشگر باشد. در سفرتان با تور روسیه به کازان اگر می‌خواهید عصرها را تا اواخر شب پرهیجان و انرژی باشید به شما توصیه می‌کنیم به این کافه تشریف ببرید.

 

بهترین رستوران‌های کازان برای چشیدن طعم غذاهای تاتاری

 

 Apartment 63

 


۵- Mr Wilard


آنهایی که عاشق موسیقی جاز و راک هستند، آنهایی که به دنبال دیدن انواع پرفورمنس‌ها هستند و آنهایی که می‌خواهند شب‌های کازان را تبدیل به خاطره‌های فراموش ناشدنی کنند باید به این کافه تشریف ببرند. جاییکه با رفتن به آن جدای از آنکه می‌شود بهترین نوشیدنی‌ها را سفارش داد و نوش جان کرد، می‌توان گوش و چشم سپرد به موسیقی‌ها و اجراها و همینطور تن داد به دورهمی‌ها و رویدادها. کافه‌ای که شب‌ها تا دیرهنگام درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین امکاناتش پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که در سرتاسر کازان مشهور است و به همین دلیل بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد. کافه‌ای که سبب انواع آشنایی‌ها میان گردشگران با ملیت‌های مختلف می‌شود.

 

گشت و گذار در محله‌های کازان

 

 Mr Wilard

 


۶- Relab


در یک فضای آمریکایی در قلب روسیه، یک کافه واقع شده است که هر شب با بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها شب را برای مهمانانش به صبح می‌رساند. کافه‌ای که همه روزه درهایش از ساعت ۶ عصر تا ۶ صبح به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. کافه‌ای که بسیار مورد استقبال شب زنده‌داران کازان است و از همین رو بسیار معروف شده است.

 

 

Relab

۱۸ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران