۷ رستوران ارزان در سفر به کازان

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
۷ رستوران ارزان در سفر به کازان

کازان یکی از شهرهای توریستی روسیه به شمار می‌آید که تعداد زیادی از گردشگران علاقه‌مند دیدن آن هستند. شهری که مکان‌های گردشگری اعم از موزه‌ها و گالری‌ها زیاد در خود دارد و امکانات رفاهی و اقامتی‌اش نیز جزو بهترین‌های روسیه به شمار می‌آیند. شهری که به غذاها و رستوران‌هایش شناخته می‌شود. در سفرتان به کازان اگر به دنبال رستوران‌های ارزان قیمت برای نوش جان کردن غذاهای با کیفیت هستید همراه ما باشید تا ۷ رستوران ارزان این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


رستوران Dobraya stolovaya

این رستورن یک انتخاب مناسب برای نوش جان کردن غذاهای سنتی تارتارستانی در کازان به شمار می‌آید. رستورانی که در منوی آن می‌توانید انواع غذاهای گیاهی و گوشتی را بیابید و با قیمت‌های ارزان سفارش بدهید. قیمت غذاهای این رستوران بسته به اینکه چه چیزی سفارش بدهید متغیر است، اما میانگین قیمت غذاها در حدود ۲۵۰ روبل است. سالادهای این رستوران غذاهای خوب و ارزانی برای سفارش دادن هستند و ارزش غذایی خوبی نیز دارند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در مراجعه به این رستوران سالادهای آن را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ابتدای روز تا آخر شب به روی مهمانانش باز است و با هر سه وعده‌ی اصلی غذایی از آنها میزبانی می‌کند.

اغذیه‌های Baketle

این اغذیه فروشی‌ها یا سوپر مارکت‌های شهر کازان زنجیره‌ای هستند و به هنگام بازدیدتان از این شهر تعداد زیادی از آنها را می‌توانید مشاهده کنید. مکان‌هایی که با مراجعه به آنها می‎‌توانید دونات‌های خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید. نان‌های شکم‌پری که طرفداران زیادی در میان توریست‌ها دارند و هم مدل‌های گوشتی آنها وجود دارد و هم گیاهی. بنابراین هم گیاهخوارن می‌توانند به این سوپرمارکت‌ها مراجعه کنند و هم گوشتخواران. درهای سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای Baketle همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و غذاهایش را با امکانات مناسب به صورت بیرون بر نیز سرو می‌کند.

 

بازدید از جاذبه‌های اطراف کازان

کافه Chak Chak

این کافه یکی از بهترین کافه‌های کازان روسیه است که دو حسن بزرگ دارد؛ اول آنکه به صورت سلف سرویس دسرهایش را برای مشتریانش سرو می‌کند و دوم آنکه یک زمین بازی کودکان در محوطه‌اش دارد. بنابراین اگر در یک سفر خانوادگی به کازان رفته‌اید و به دنبال یک مکان مناسب برای نوش جان کردن غذا به همراه فرزندان خردسال خود هستید به شما توصیه می‌کنیم به این کافه تشریف ببرید. جاییکه چاک‌چاک‌های معروفی دارد و توصیه‌ی ما به شما این است که شیرینی چاک‌چاک را حتما در این کافه نوش جان کنید.

Dom Chaya

این کافه رستوران یک مکان جالب توجه در قلب شهر کازان است که هنوز رویدادهای مربوط به دوره اتحاد جماهیر شوروی را در خود حفظ کرده است. کافه رستورانی که در آن می‌توانید انواع مختلفی از سوپ‌ها و شیرینی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه رستورانی که در طبقه‌ی همکف آن می‌توانید به صورت سلف سرویس پذیرایی شوید و در طبقه‌ی دوم آن می‌توانید سر میز بشینید و سفارش بدهید. جدای از قیمت‌های ارزان، تنوع مناسب خوراکی‌های این کافه رستوران می‌تواند عاملی باشد که شما به آن مراجعه کنید.

 

حقایق که باید قبل از سفر به کازان بدانید

Central Market

اگر می‌خواهید غذاهای ارزان اما با کیفیت و متنوع نوش جان کنید، در سفر به کازان روسیه به این مکان مراجعه کنید. جاییکه در منوی آن هم می‌توانید پیش غذاهای خوب پیدا کنید، هم غذاهای لذیذ و هم دسرهای بی‌نظیر. جاییکه هم دسرها و غذاهای گوشتی دارد و هم گیاهی. یک رستوران ساده که درهایش در تمام طول روز به روی مشتریانش باز است و با گزینه‌های جالب توجه از آنها پذیرایی می‌کند. اگر گوشتخوار هستید سوپ اردک این رستوران معروف است و به شما توصیه می‌کنیم آن را امتحان کنید.

رستوران Bilyar

بلیار از رستوران‌های زنجیره‌ای در کازان است که غذاهای سنتی تارتارستانی برای مشتریانش سرو می‌کند. رستورانی که با مراجعه به آن هم می‌توانید غذاهای ارزان نوش جان کنید و هم غذاهای بومی تارتارستانی. رستورانی که قیمت غذاهای منویش از ۵۰ تا ۲۰۰ روبل است و مراجعه به آن به میزان زیادی هزینه‌های خورد و خوراک شما در سفر به کازان را کاهش می‌دهد. این رستوران‌ها فضاهایی گرم و صمیمی دارند و درهایشان در تمام طول روز به روی مشتریان‌شان باز است.

 

۶ موزه‌ی معروف شهر کازان

کافه خیابانی Korzhik

یک کافه‌ی عالی که مراجعه کنندگان زیادی دارد و یکی از محاسن ویژه‌ی آن این است که درهایش شب‌ها تا دیر وقت به روی مشتریانش باز هستند و برای آنها انواع مختلفی از غذاهای تارتارستانی را سرو می‌کند. در سفر به کازان اگر اهل شبگردی هستید به این کافه مراجعه کنید. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم مقاله شب‌های کازان در ۶ کافه‌ی پرشور را مطالعه فرمایید.

۲۹ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران