بهترین رستوران‌های بین‌المللی برای صرف یک غذای معرکه و متفاوت در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین رستوران‌های بین‌المللی برای صرف یک غذای معرکه و متفاوت در تفلیس

همه‌ی ما می‌دانیم که غذاهای گرجی از بهترین‌ها در دنیا هستند. تنوع غذایی مردم این کشور آنقدر زیاد است که هر چند بار هم که با تور گرجستان به این کشور سفر کنید، باز چیز جدیدی برای امتحان کردن طعمی متفاوت پیدا خواهید کرد. با این حال اما وقت سفر خارجی، شاید بخواهید یک بار یا بیشتر، غذاهای بین‌المللی را برای خوردن انتخاب کنید، نکته بسیار خوب این است که رستوران‌های بسیار خوبی در این دسته وجود دارند که بتوانید در آن‌ها یک شام خوشمزه از کشورهای مختلف دنیا را میل کنید.

 


رستوران Umami Asian Fusion


یکی از رستوران‌های بسیار خوب ژاپنی در تفلیس که با آشپزخانه باز مدل آسیایی‌اش، می‌توانید شیوه‌ی جذاب درست شدن غذاها را به چشم ببینید. منوی این رستوران مملو از غذاهای کلاسیک ژاپنی است که با کیفیتی فوق‌العاده پخته می‌شوند، با این حال چند مدل غذای ترکیبی که تغییر یافته غذاهای آسیایی به حساب می‌آیند را نیز می‌توانید در لیست این رستوران پیدا کنید. سوشی‌های تازه Umami بسیار خوشمزه هستند و بدون امتحان کردن آن نباید از این رستوران بیرون رفت. فضای رستوران نیز کاملا ژاپنی و زیباست و صدای موسیقی کلاسیک این کشور نیز همیشه در فضایش شنیده می‌شود.

 

بهترین کافه‌های تابستانی تفلیس، خنک شوید و استراحت کنید

 

 

Umami Asian Fusion

 


آدرس: Rose Revolution Sq., 1

 


Be CHIC


Be CHIC یکی از آن رستوران‌های خاص تفلیس است که می‌تواند خاطره‌ای خوش از غذا خوردن در این شهر را برایتان بسازد. ابتدا که وارد رستوران می‌شوید، احتمالا با خود فکر کنید که Be CHIC یک رستوران چینی است، اما این محل جدا از چندین غذای چینی بسیار خوب، غذاهای بین‌المللی خاص دیگری از اروپا، آسیای شرقی و حتی مکزیک را نیز پخت می‌کند. منوی آن نیز در روزهای مختلف شامل غذای مخصوص می‌شود که آن غذای مخصوص هر روز به یک بخش خاص دنیا ارتباط دارد. بعد از غذا هم بدون شک باید به سراغ دسرهای کم‌نظیرش بروید که خود یکی از بهترین لحظات بودن شما در Be CHIC را می‌سازد.

 

 

 Be CHIC

 


آدرس: Hotels & Preference Hualing Tbilisi

 


Factory 27


این رستوران را قبلا بسیاری بهترین رستوران تفلیس می‌نامیدند. مکانی که سال‌هاست در جایی از تفلیس قرار گرفته که کمی پیدا کردن آن سخت است. در حال حاضر نقطه‌نظرهای متفاوتی در مورد آن نقل می‌شود. از نظر غذا بدون شک Factory 27 از بهترین‌هاست و هیچ کس از آن بد نمی‌گوید. غذاهای بین‌المللی از آمریکای لاتین تا خاور میانه در آن پخت می‌شود و دسرهای خوشمزه‌ای نیز در نهایت برای سرو آماده می‌گردد. اما با اینکه کارکنانش همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند، کمی در مورد دیر شدن غذاها و به طور کلی سرویس‌دهی، نقدهایی بر آن وارد است. اگر بخواهید یک نکته جالب در مورد کیفیت غذای Factory 27 بدانید، کافی‌ست به نظرات این رستوران در تریپ‌ادوایزر نگاه کنید که همه از آن تعریف و تمجید می‌کنند.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های تفلیس برای قرارهای مهم و رسمی

 

 

 Factory 27

 


آدرس: Zandukeli str. 27

 


The Kitchen


The Kitchen رستوران خاصی در تفلیس است. این مکان که همچون اسمش، شبیه به یک آشپزخانه خانگی گرم و دل‌فریب است، غذاهای کمی در منوی خود دارد، اما همان غذاها را به بهتین شیوه ممکن پخت می‌کند به شکلی که واقعا از بهترین‌های کل تفلیس محسوب می‌شود. ما در اینجا در مورد جایی صحبت نمی‌کنیم که تنها غذاهای خوب غیر گرجی سرو می‌کند، بلکه در مورد غذاهای بسیار خوشمزه‌ای می‌گویم که از بین انواع شام‌های بین‌المللی انتخاب شده و با بهره‌گیری از مواد اولیه تازه به بهترین نحو روی میز می‌روند.

 

 

 The Kitchen

 


آدرس: Kostava str. 14, Rooms Hotel

 


Siang-Gan


بد نیست در لیستمان یک رستوران نسبتا ارزان‌قیمت نیز داشته باشیم. این مکان با دکوربندی چینی و فانوس‌هایی که به رنگ قرمز و طلایی به دیوار آویخته شده، جایی بسیار زیبا و جذاب و در عین حال جمع و جور برای غذا خوردن است. بخش زیادی از منوی آن را نیز نودل‌ها و سوپ‌های چینی اشغال کرده‌اند اما د رکنارش چند نوع غذای ترکیبی چینی نیز پیدا می‌شود که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. در میان رستوران‌های آسیایی در این رنج قیمت، بدون شک Siang-Gan بهترین انتخاب ممکن برای گردشگرانی است که به تفلیس سفر کرده‌اند.

 

لذیذترین صبحانه‌های تفلیس را در این کافه‌ها نوش جان کنید

 

 

 Siang-Gan

 


آدرس: Pekini St. 41

۰۵ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران