چگونه سفری ارزان به کیش داشته باشیم؟

جاذبه‌های گردشگری کیش
چگونه سفری ارزان به کیش داشته باشیم؟

سفر با تور کیش جز مسافرت‌های لاکچری در بین عموم مردم می‌باشد. چرا که در جزیره کیش هتل‌های لاکچری، رستوران‌های شیک و گران‌قیمت و تفریحات لوکس بسیار زیادی وجود دارد. اما در این میان برخی از افراد نیز دوست دارند تا با بودجه ای محدود سفری به کیش داشته و از زیبایی‌ها و تفریحات آن بهره ببرند. بر خلاف تصور اغلب گردشگران کیش تفریحات و سرگرمی‌های اقتصادی بسیار زیادی دارد که تمامی علاقه‌مندان می‌توانند لحظات خوبی را در این سفر برای خود رقم بزنند. اگر شما نیز تا به حال به دلیل ترس از هزینه‌های بالا تجربه سفر به کیش را نداشته‌اید در این مقاله همراه ما باشید. چرا که این بار قصد داریم در مورد راه‌های سفری ارزان به کیش صحبت کنیم.

 

ارزان‌ترین فصل سال را برای سفر به کیش انتخاب کنید

اولین کاری که برای داشتن سفری ارزان به کیش باید انجام دهید، توجه به تاریخ سفر است. مثل هر مقصد گردشگری دیگر در فصل‌هایی که بازارگردشگری در کیش داغ است هزینه‌های سفر شما بیشتر خواهد بود. چرا که در این تاریخ‌ها قیمت بلیط هواپیما و البته رزرو اقامتگاه‌ها بالا می‌باشند. در حالی که در روزهای کم توریست سال قیمت‌ها با افت شدیدی همراه خواهند بود. از نظر شرایط آب و هوایی کمتر کسی دوست دارد تا در فصل تابستان تجربه سفر با تور کیش را داشته باشد. به همین دلیل تابستان ارزان‌ترین زمان برای سفر به کیش خواهد بود.

اگر اهل پیاده‌روی در خیابان‌ها نیستید مطمئن باشید که از انتخاب تابستان به عنوان تاریخ سفر خود هرگز پشیمان نخواهید شد. چرا که تمامی اماکن عمومی اعم از هتل‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها، تاکسی‌ها و ... مجهز به کولرهای قوی هستند. در نتیجه شما بدون احساس گرما می‌توانید به تفریحات مورد علاقه خود بپردازید. از طرفی دیگر نیز تفریحات آبی خود شما را در برابر احساس گرما کمک خواهند کرد.

 

معرفی ۱۱ رستوران لوکس در کیش

 

جشنواره‌های تخفیف‌دار سال را برای تفریح در کیش از دست ندهید

هر ساله در فصل تابستان جشنواره‌هایی برای تفریح و خوشگذرانی گردشگران در کیش برگزار می‌شوند. در این جشنواره‌ها تخفیف‌های قابل توجهی بر روی تفریحات آبی مثل پاراسل، غواصی، شاتل و دیگر تفریحات مثل بلیط جنگ‌های شبانه و کشتی‌های تفریحی اعمال می‌کنند. بنابراین گردشگران تور کیش می‌توانند با نصف قیمت از تمامی تفریحات لوکس لذت برده و لحظات خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند. در حین برگزاری این جشنواره‌ها مراکز خرید و مغازه‌داران نیز تخفیف‌های خوبی را برای فروش محصولات خود در نظر می‌گیرند. همچنین هر شب قرعه کشی‌های نفیسی در خیابان‌ها اجزا می‌شوند که اگر خوش شانس هستید، می‌توانید برنده جوایز نفیس در حین سفر باشید.

 

انتخاب روزهای وسط هفته برای سفر به کیش

همان طور که گفته شد در فصل‌های کم توریست می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های سفر شما داشته باشد، انتخاب روزهای وسط هفته برای رزرو بلیط هواپیما و تور نقش مهمی را در این راستا ایفا خواهد کرد. اغلب افراد به دلیل مشغله کاری روزهای پایان هفته را برای تعطیلات و سفر انتخاب می‌کنند. بنابراین قیمت تورها و بلیط در روزهای وسط هفته ارزان‌تر خواهند بود. اگر مشکلی با سفر در روزهای غیر از پنجشنبه و جمعه ندارید بهتر است سفر را در روزهای دیگری برنامه‌ریزی کنید.

 

از تفریحات رایگان کیش لذت ببرید

نیازی نیست که حتما به سراغ تمامی تفریحات لوکس و گران در سفر با تور کیش بروید. چرا که جزیره کیش تفریحات ارزان و حتی رایگان متنوعی را دارا است که تجربه آن‌ها برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. از جمله این تفریحات می‌توان به تورهای گردشگری رایگانی که برخی از هتل‌ها ارائه می‌دهند اشاره کرد. علاوه بر آن شما می‌توانید به پیاده‌روی در سواحل زیبای کیش رفته و یا ساعات خود را با شنا در پلاژهای اختصاصی سپری کنید. از دیگر تفریحات رایگان کیش می‌توان به بازدید از کشتی یونانی، تماشای درخت چند صد ساله، تماشای طبیعت و فضای سبز کیش و ... اشاره کرد. دوچرخه سواری در کنار آب‌های زلال خلیج فارس از دیگر تفریحات لذت بخشی است که نیازی به پرداخت هزینه زیاد نداشته و شما می‌توانید با مبلغی ناچیز لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید.

 

فلای بورد تجربه‌ای لوکس در کیش

 

شما نیازی به اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کیش ندارید

هر چند اقامت در هتلی لوکس و پنج ستاره برای هر گردشگری لذت بخش است اما جز ضروریات سفر نیست. به این معنا که شما می‌توانید با رزرو یک هتل متوسط تا حد بسیار زیادی هزینه‌های سفر به کیش را کاهش داده و سفری اقتصادی را تجربه کنید. خوشبختانه در سال‌های اخیر به دلیل استقبال گردشگران از جزیره کیش هتل‌های متنوع بسیاری با قیمت مناسب و کیفیت بالا تاسیس شده‌اند. توجه داشته باشید که شما برای استفاده از لحظه به لحظه سفر و بازدید از تمامی جاذبه‌های گردشگری کیش نیاز به گشت و گذار و گذراندن ساعات طولانی در خارج از هتل را دارید. بنابراین تنها حین استراحت و خواب مسیر هتل را در پیش خواهد گرفت. پس اگر هتل انتخابی شما راحت بوده و امکانات رفاهی کافی را داشته باشد برای شما کفایت خواهد کرد.

 

کلام آخر

اگر تا این بخش از مقاله همراه ما بوده باشید متوجه شده‌اید که داشتن سفری ارزان به کیش چه قدر آسان و امکان‌پذیر است. پس کافی است تا تصمیم قطعی خود را گرفته و با انتخاب بهترین زمان و مناسب‌ترین تفریحات یک سفر فوق‌العاده‌ای را برای خود ایجاد کنید. توصیه دیگر ما به شما عزیزان این است که تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی و دوچرخه برای جابجایی در سطح جزیره استفاده کنید. چرا که گشت و گذار شهری با تاکسی می‌تواند برای شما کمی هزینه‌بر باشد. از طرفی دیگر بهتر است بدانید که هزینه‌های خورد و خوراک نیز می‌تواند بودجه سفر شما را تا حدی تحت تاثیر قرار دهد. پس با انتخاب رستورانی باکیفیت و قیمت مناسب پول‌های خود را در تور کیش تا حد زیادی مدیریت کنید.

 

لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش

۰۶ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران