متفاوت‌ترین کارهای رمانتیک در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
متفاوت‌ترین کارهای رمانتیک در پوکت

تور پوکت به خودی خود آنقدرها زیباست که اصلا نیازی نیست برای اهداف مختلف دانه به دانه نام ببریم چه سفری خانوادگی باشد، چه دوستانه و چه عاشقانه به هر هدف و با هر گروهی که باشد واقعا به شما خوش می‌گذرد. این یعنی شما با هر گروه و افرادی که باشید طیف مختلفی از کارها را دارید که انجام بدهید. برخی از کارها تکراری و مرسوم هستند و برخی دیگر در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند که انجام آن‌ها نیز به سلیقه شما برمی‌گردد حالا اگر به دنبال جاذبه‌های دیگر در پوکت هستید و یا می‌خواهید از جمعیت توریستی دور باشد این کارهای غیرمعمول در پوکت را در نظرتان داشته باشید.

 

استراحتگاه و اسپا روستای Sawasdee

دکوراسیون طلایی شرقی همراه با پرده‌های ابریشمی نیمه شفاف و مناظر باورنکردنی با ویوی زیبا، به این هتل بوتیک منحصربفرد جایگاه شایسته‌ای را در ۵۰ تفریحگاه برتر تایلند داده است. از نقشه جهان با نور پس‌زمینه در پذیرایی گرفته تا استخر پر ستاره و تم گرمسیری، کیفیتی به وجود آورده که این مکان را از بقیه متمایز می‌کند. علاوه بر داشتن اسپا با خدمات کامل این اقامتگاه به سه ساحل برجسته پاتونگ، کاتا و کارون دسترسی آسانی دارد. با اینهمه شما می‌توانید در طول روز بگردید و در نهایت با یک ماساژ حرفه‌ای در اقامتگاه‌تان روز را با نهایت کیفیت به پایان برسانید.

آدرس: 38 Katekwan Road, Kata, Phuket, Thailand

 

ویلاهای خصوصی ایمپیانا کاتا نوی

برای زوج‌هایی که آرزوی اقامتی عالی را در سر می‌پرورانند احتمالا این یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. ایمپیانا کاتا نوی فضای عاشقانه و تجملات را با هم ترکیب کرده و استخری بی نهایت و خصوصی، و همچنین یک وان حمام مناسب با منظره بی‌پایان اقیانوس را ارائه می‌دهد و آنچه آن را برجسته‌تر می‌کند این است که تمامی این‌ها با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌شود. چه در استخر شناور باشید و از آسمان سورئال شب لذت ببرید، چه در وان با مناظر باشکوه گفتگو کنید با اقامت در اینجا خاطره‌ای فراموش نشدنی برای تمام عمرتان کسب خواهید کرد. برای غذا، رستوران The Living Room و Cigar Lounge در محل قرار دارند که می‌توانید شام‌های عاشقانه غروب آفتاب و گفتگوی شبانه را در آن‌جا داشته باشید و هر زمان که بخواهید ماساژ بگیرید برای شما مهیا می‌شود. به علاوه آن‌ها جایی برای برگزاری عروسی هم دارند.

 

طبیعت گردی در سفر با تور تایلند

آدرس: 10 Kata Noi Road Kata Noi Phuket 83100, Thailand

 

کو یائو نوی

جزیره زیبای کو یائو نوی یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید و فرار از شلوغی پوکت است، این جزیره بسیار آرام و مکانی عالی برای خلوت کردن و لذت بردن از تنهایی و صدای خاموش زندگی مدرن است. در طول مسیر پیاده‌روی‌تان گاومیش‌هایی را می‌بینید که در حمام‌های گلی شنا می‌کنند، و خانه‌های چوبی، شالیزارهای برنج زیبا و مزارع سرسبز مناظری به شدت کلاسیک ایجاد می‌کنند.

آدرس: Ko Yao Noi, Ko Yao District, Phang-nga, Thailand

 

با موتورهای چهار چرخ در خائو یای بگردید

اگر مشتاق ماجراجویی هستید، می‌توانید به یک تور ATV بپیوندید یا حتی به کایاک سواری بروید. تورهای گردشی اینجا بیشتر به خاطر کشتی‌های کینگ کروزر در نزدیکی صخره‌های شقایق و قله‌های شارک پوینت مورد توجه قرار گرفته‌اند. اما اگر به دنبال گردشی عاشقانه هستید می‌توانید به خلیج‌های خصوصی‌تر در اطراف ساحل بروید یا به یکی از استراحتگاه‌های همان حوالی بروید. یکی از این اقامتگاه‌ها Santhiya Koh Yao Yai است که بر روی تپه و مشرف به اقیانوس قرار دارد.

آدرس: Koh Yao Yai, Phang-nga, Thailand

 

به کوه بُن یکی از جزایر منزوی بروید

جزیره بُن یکی از جاهایی است که با غواصی در آن می‌توانید سفره ماهی‌های دوست داشتنی را ببینید و در کنار آن‌ها شنا کنید. بیشتر زوج‌ها لباس‌ها و دوربین عکاسی‌شان را با خود به اینجا می‌آورند و قبل از عروسی عکس‌های زیبایی می‌گیرند.

 

کافه‌ها و رستوران‌های حوالی بانکوک

آدرس: Thai Mueang District, Phang-nga, Thailand

 

در رستوران سانست گریل اوقاتی رومانتیک داشته باشید

انتظار شما در سفری رمانتیک از رفتن به رستوران چیست؟ غذاهای دریایی تازه و غروب درخشان خورشید بر فراز دریای آندامان، مطمئنا امتیازاتی را با قرار ملاقات‌تان به شما خواهد داد. به خصوص هنگامی که آسمان شب با ستاره‌ها چشمک می‌زند، می‌دانید که همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت.

آدرس: 16/12 Moo 6 Tambon Kamala, Amphur Kathu Phuket Chang Wat Phuket 83150, Thailand

 

در رستوران بلک جینجر پوکت شام بخورید

این یکی از تجارب فوق العاده‌ای است که اصلا نباید در سفر به پوکت از دست بدهید. دکور این رستوران به شدت درخشان بوده و از دور شدیدا خودنمایی می‌کند مخصوصا این که تنها راه دسترسی به آن با قایق است. به طوری که به نظر می‌رسد که شما را به آتلانتیس می‌برند تا با خدایان یونان شام بخورید، بنابراین تعجب خواهید کرد که آن‌ها فقط غذاهای تایلندی سرو می‌کنند.

آدرس: 116, Moo 1, Sakhu, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

خلیج قایقرانی فانگ نگا

در این گردش سفر دریایی به سمت خلیج فانگ نگا شروع می‌شود، جایی که در غار مانگرو قایق‌رانی خواهید داشت. وقتی آنجا هستید، به معنای واقعی جادو و رویا را به شکل زیبای گل کراتونگ خواهید دید. پس از آن، برای یک دور دیگر قایق‌رانی بروید و بعد از خوردن غذهای خوشمزه در بوفه غذاهای دریایی در کشتی، به جزیره هنگ خواهید رفت. رمانتیک‌ترین قسمت کاوش در تالاب‌های آبی اینست که عزیزتان در کنارتان دارید و البته شامی که مطمئنا یکی از نکات برجسته سفرتان خواهد بود.

 

پرطرفدارترین مقاصد اسنورکلینگ در تایلند

آدرس: 113/1 Moo 6 Tambon Paklok, Phuket, Thailand, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

Super Divers Phuket

هیچ چیز هیجان انگیزتر از تجربه یک چیز جدید آن هم در کنار هم و به عنوان یک زوج نیست. بنابراین بر ترس‌تان غلبه کنید و تا اعماق اقیانوس را در کنار همسرتان کاوش کنید. حتی اگر قبلا تجربه غواصی داشته باشید هم با این یکی تفاوت دارد زیرا در اعماق دریا وقتی چیزهای جدیدی را کنار هم پیدا می‌کنید فقط باید با اشاره دست و سر با هم صحبت کنید و این خود تجربه جالب و متفاوتی خواهد بود. این حتی کار تیمی و قدرت مدیریت و توانایی برقراری شما را به نمایش خواهد گذاشت.

آدرس: 74/55 Nanai Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

 

نقطه تماشای Windmill

اینجا نقطه‌ای آرام با مناظر شگفت‌انگیز است که خوشبختانه هنوز توسط بشر از بین نرفته است. ویندمیل مکانی عالی برای وقت گذرانی با یکدیگر، صحبت کردن در مورد همه چیز در حالی که مشرف به اقیانوس هستید، است. به علاوه علاقه‌مندان به پرواز با پاراگلایدر به آنجا می‌روند و صحنه غروب بی‌نظیر آن را دیدنی‌تر می‌کنند. بسته به شانس‌تان ممکن است با فروشندگان غذا و تنقلات و یا جواهرات بدلی و دست ساز روبرو شوید.

آدرس: Rawai, Mueang Phuket District, Phuket 83100, Thailand

 

دهکده هنر پوکت

این دهکده توسط یک جامعه همیشه در حال رشد از هنرمندان محلی ایجاد شده تا بتواند هنر و خلاقیت خود را ارتقا ببخشند. آن‌ها توانسته‌اند جای خود را به گالری‌های خانگی، استودیوهای خودساخته و حتی یک تئاتر عروسکی بازکنند. دو نمایشگاه هنری برجسته عبارتند از Love Art Studio  که متعلق به بنیانگذار دهکده هنری پوکت است و مجموعه‌ای از آثار هنری مبتنی بر چوب را میزبانی می‌کند و اتاق قرمز با نقاشی‌های عجیب و غریب که یک دیوار قرمز را پوشانده از بقیه جاهای این دهکده توجه بیشتری میگیرند. در این گردش شما ضمن این که می‌توانید از هوای تازه و نگاهی اجمالی به یک سبک زندگی جایگزین لذت ببرید درباره صنایع دستی آن‌ها نیز اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. حتی اگر اهل هنر نیستید می‌توانید در این بازدید رویاگیرهای زیبا و دستساز سفارشی به قیمت ۲۰۰ بات خریداری نمایید.

آدرس: 2 Soi Naya, Tambon Rawai, Amphoe Mueang Phuket, Chang Wat Phuket 83100, Thailand

 

تور هلیکوپتر پوکت

این تجربه‌ای همیشگی نیست که بتوانید همسرتان را هر جا که بودید و اراده کردید سوار هلیکوپتر کرده و بر فراز آسمان بچرخانید. بنابراین اگر به دنبال تجربه‌ای لوکس و گران در پوکت هستید حتما به سراغ گردش با هلیکوپتر بروید و با منظره خیره کننده و نفسگیر جزیره کنار همسرتان از لحظات شیرین دو نفره لذت ببرید. می‌توانید تور ۱۰ دقیقه‌ای یا نیم ساعته را انتخاب کنید که هر دو با نوشیدنی همراه است و اگر می‌خواهید عکس بگیرید توصیه می‌کنیم رنگ تیره بپوشید تا در مقابل تابش نور خورشید بهتر دیده شوید.

 

محبوب‌ترین کافه‌های روی آب در بانکوک

آدرس: 62/31-32 M. 3, T. Sa Khu, Thalang, Amphoe Thalang, Chang Wat Phuket 83110, Thailand

 

آبشار کاتو

آبشارهای کاتو برای روزهایی مناسب است که از رفتن به ساحل خسته شده‌اید و نیاز به استراحت از و دوری از آب نمک دارید. یکی از مشهورترین و پربازدیدترین آبشارهای پوکت، آبشارهای کاتو است که بهتر است صبح‌ها زمانی که می‌توانید با همسرتان در زیبایی و شکوه آن غوطه ور شوید از آن دیدن کنید. آبشارهای کاتو همچنین برای خنک کردن و ارتباط با طبیعت و همچنین گرفتن آرامش به شدت ایده آل هستند. غوطه ور شوید و از دوش آب شیرین طبیعی لذت ببرید! شما از آب سرد آبشار به خصوص در طول گرمای طاقت فرسا فصل تابستان در تایلند لذت خواهید برد.

آدرس: Kathu, Kathu District, Phuket 83120, Thailand

در نهایت اگر نمی‌دانید آیا واقعا پوکت می‌تواند مقصد سفر عاشقانه شما باشد یا نه باید اضافه کنیم این جزیره از فعالیت‌های ورزشی‌تر گرفته تا تورهای پیاده‌روی بسیار آرام، غرق در فرهنگ و هنر بوده و چیزی برای هر نوع زوجی دارد حتی برای آنان که فقط می‌خواهند در هتل بمانند استراحت کنند گزینه‌های همه چیز تمامی دارد. مخصوصا این که سواحل اطراف شما را احاطه کرده و فرصت‌های متعددی برای گردش و تفریح در اختیار شما قرار می‌دهد که همگی بستگی به سبک و سلیقه شما دارد.

۰۷ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران