۱۰ تور رمانتیک پوکت؛ زیباترین لحظات عاشقانه‌ را بسازید (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۱۰ تور رمانتیک پوکت؛ زیباترین لحظات عاشقانه‌ را بسازید (قسمت دوم)

پوکت جزیره‌ی روزهای عاشقانه‌ی عمر، جزیره‌ای که شب و روز نمی‌شناسد و در همه‌ی لحظات غرق شور و تفریح است یکی از بهترین نقاط تایلند برای سفر به حساب می‌آید. نقطه‌ای که قادر است هرساله از سراسر دنیا هزاران مسافر را بی‌تاب و به خودش بکشاند. جزیره‌ای پر از نقاط توریستی و پر از گوشه‌ی دنج. جزیره‌ای که یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفرهای عاشقانه و ماه عسل به حساب می‌آید. در سفرتان با تور تایلند به پوکت اگر به دنبال شرکت در تورهای رمانتیک برای ساختن خاطره‌های ماندگار هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ تور رمانتیک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۶- شام در رستوران La Gritta


یک رستوران ساحلی عالی که دکور بی‌نظیری دارد و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای مقابل دیدگان مشتریانش قرار می‌دهد. رستورانی ایتالیایی که با رفتن به آن می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای عمرتان را نوش جان کنید. رستورانی که به عنوان رمانتیک‌ترین رستوران پوکت به حساب می‌آید و عصرها می‌شود پاتوق عاشقان این جزیره. در سفر رمانتیک‌تان به پوکت به شما توصیه می‌کنیم یک غروب آفتاب به این رستوران تشریف ببرید و درحالیکه خورشید پیش رویتان از روی آب رنگ می‌بازد بهترین دسرها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. چرا که بعد از غروب این نوبت رستوران است که با نورپردازی ویژه‌اش فضایی دل‌انگیز برای شما بسازد تا غذایتان را سفارش بدهید و نوش جان کنید. این رستوران جزو رستوران‌های گرانقیمت پوکت به حساب می‌آید اما بدون شک ارزشش را دارد در سفر عاشقانه به تایلند حداقل یک بار به آن مراجعه کنید.

 

رستوران‌های عاشقانه به همراه تماشای منظره غروب خورشید در پوکت

 

رستوران La Gritta

 


۷- گشت و گذار در Khai Nok & Khai Nui


آنهایی که عاشق شنا کردن و آفتاب گرفتن هستند بدون شک از شرکت در این تور لذت‌های بسیار خواهند برد. چرا که شرکت در این تور یعنی رفتن به یک جای فوق‌العاده در جوار دریای آندمان برای زدن به دل آبهای شفاف. چرا که شرکت در این تور یعنی رفتن به یک گوشه‌ی دنج برای داشتن لحظات عاشقانه. چرا که شرکت در این تور یعنی یک روز همراه شدن با تعداد زیادی از افرادی که برای پشت سر گذاشتن روزهای عاشقانه‌ی عمرشان به پوکت سفر کرده‌اند. این تور شامل یک ناخدا برای قایق، راهنمای تور، نوشیدنی خوشامد گویی و ناهار است. همچنین این تور شامل سرویس رفت و برگشت به محل اقامت در پوکت می‌باشد. اگر علاقه‌مند به تفریحات آبی و قایق سواری هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید و برای خودتان یک خاطره‌ی جذاب از سفر به پوکت بسازید.

 

معرفی ۵ مسیر پیاده‌روی فوق‌العاده برای عاشقان طبیعت پوکت

 

 

Khai Nok

 


۸- تور عصر و شبانه کشتی‌نوردی


اگر عاشق دریانوردی هستید و می‌خواهید زیر نور مهتاب دریا را کشف کنید به شما توصیه می‌کنیم در این تور شرکت کنید. توری که در آن سوار بر یک قایق چوبی نسبتا قدیمی می‌شوید تا غروب آفتاب و رخت بستن نور از دریا را در عرشه‌ی آن به نظاره بنشینید و بعد شباهنگام وقتی به دل آب زده‌اید حسی بی‌نظیر را تجربه کنید. این تور قادر است برای شما لحظات عاشقانه بیافریند. برای همین به شما توصیه می‌کنیم حتما در آن شرکت کنید. بیشتر تورهایی که در پوکت برای ساختن لحظات عاشقانه برگزار می‌شوند روزانه هستند و این تور یکی از معدود تورهای شبانه و عاشقانه‌ی این جزیره به حساب می‌آید.

 

۱۰ کافه‌ی شبانه‌ی پوکت برای داشتن شب‌های پرشور و حال

 

کشتی‌نوردی

 


۹- رفتینگ آب‌های سپید


تفریحات عاشقانه فقط تفریحات آرام که همراه با دیدن تصاویر دل‌انگیز هستند نمی‌باشند. تفریحات عاشقانه گاه همراه است با شور و هیجان. تفریحاتی که قادرند آدرنالین خون‌تان را بالا ببرند. یکی از تفریحاتی که شهر پوکت میزبان برگزاری تورهای آن است رفتینگ در آب‌های سپید می‌باشد. در این تور یک روزه شما به انواع ماجراجویی‌های آبی و دریایی برده می‌شوید تا برای مثال ماهیگیری را نیز تجربه کنید تا بعد از آن خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی نیز نصیب‌تان شود. در این مسیر شما ۴۵ دقیقه به آب‌های خروشان برده می‌شوید تا از هیجان قایق سواری در آن بی‌بهره نمانید. این تور یکی از خاص‌ترین و ویژه‌ترین تورهای عاشقانه‌ی پوکت به حساب می‌آید که تعداد زیادی از مجردها نیز در آن شرکت می‌کنند. توری که هم آرامش در خود دارد و هم هیجان.

 

بهترین سواحل پوکت در روزهای گرم تابستانی

 

رفتینگ آب‌های سپید

 


۱۰- تور جیمز باند


بعد از آنکه فیلم مردی با اسلحه‌ی طلایی در سال ۱۹۴۷ در این جزیره ساخته شد، مکان فیلمبرداری آن یکی از بخش‌های توریستی جزیره پوکت به حساب آمد. بخش‌هایی که شامل صخره‌های مرمری و مرجانی می‌باشد. در سفرتان با تور پوکت اگر دوست دارید به دیدن این بخش‌ها بروید می‌توانید در این تور شرکت کنید و طی آن درحالیکه قایق سواری و دریا نوردی را تجربه می‌کنید به دیدن جاذبه‌های بی‌نظیر نیز بروید و عکس‌های جذاب و خاص از خودتان بیندازید.

 

۶ جزیره‌ اطراف پوکت که حتما باید ببینید

 

تور جزیره جیمز باند

۳۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران