۱۰ تور رمانتیک پوکت ، لحظاتی عاشقانه‌ بسازید

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۱۰ تور رمانتیک پوکت ، لحظاتی عاشقانه‌ بسازید

پوکت یکی از زیباترین و معروف‌ترین جزیره‌های تایلند است که باید به آن سفر کرد و روزهایی چند از زندگی را به دور از خستگی‌ها و روزمرگی‌ها پشت سر گذاشت. جزیره‌ای که تمامی امکانات تفریحی و اقامتی لوکس تایلند را در خود جای داده است و یکی از بهترین نقاط این کشور برای ماجراجویی‌ها به حساب می‌آید. جزیره‌ای سبز از جنگل‌ها و درخت‌ها، و آبی از دریاها. جزیره‌ای که شب و روز نمی‌شناسد و همواره مسافرانش را غرق تفریح و سرگرمی‌ می‌کند. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال تفریحات رمانتیک دو نفره هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۰ تور عاشقانه‌ی این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- قایق سواری در Phang Nga bay


یک تور جذاب دو نفره که با قایق‌های بادی پارویی انجام می‌شود. توری که ۱۰ ساعت به درازا می‌کشد و یک روز شما در سفر را به خودش اختصاص می‌دهد. توری که با ثبت نام در آن می‌توانید به دیدن جاهای بکر و کمتر شناخته شده بروید که در سال ۱۹۸۹ جان گری آن را کشف کرده است. در این تور که صبح آغاز می‌شود و اواخر روز به پایان می‌رسد شما به دیدن صخره‌ها و غارها می‌روید تا از قایق پیاده شوید و خودتان دست به اکتشاف بزنید. توری که شما را به یک ناهار سنتی شرق آسیایی مهمان می‌کند و یک راهنمای تور باتجربه در اختیارتان قرار می‌دهد. راهنمایی که راننده‌ی قایق شماست و کاملا با شما همراه است. از نکات مهم درباره‌ی شرکت در این تور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۵ تور دوچرخه سواری که در پوکت می‌توانید آنها را تجربه کنید

 

Phang Nga bay

 


۱- کودکان زیر ۵ سال اجازه شرکت در این تور را ندارند.
۲- اگر در پوکت اقامت داشته باشید، برگزار کنندگان این تور در هر هتلی که باشید به دنبال شما می‌آیند و شما را به محل برگزاری تور می‌برند.
۳- راهنمای این تور به زبان انگلیسی صحبت می‌کند.
۴- در این تور شما به دیدن حیات وحش و میمون‌ها می‌روید. بنابراین نباید از حیوانات ترس داشته باشید.

 

 

۲- تور یک روزه جزیره راچا (Coral & Racha island)


یک تور هیجان‌انگیز عالی که یک روز به درازا می‌کشد و منظور از یک روز ۸ ساعت است. توری که با شرکت در آن می‌توانید به بخش بکر و جذاب جزیره بروید که یک ساحل شنی رمانتیک در خود جای داده است. ساحلی که زیباترین تصاویر از بازی آبی آسمان و آبی دریا را در معرض دید شما قرار می‌دهد. ساحلی که پر از گوشه‌های دنج برای داشتن لحظات عاشقانه است. ساحلی که امکان شنا کردن و آفتاب گرفتن را به شما می‌دهد و برایتان خاطره‌های ماندگار از سفر به پوکت می‌سازد. توری که طی آن شما به یک رستوران بی‌نظیر برده می‌شوید تا یک وعده ناهار درجه یک را مهمان برگزارکنندگان تور باشید. برگزارکنندگان این تور در آغاز برگزاری آن به دنبال شما در محل اقامتتان می‌آیند و پس از پایان برگزاری تور نیز شما را به محل اقامتتان در پوکت بازمی‌گردانند.

 

۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند

 

Racha island

 


۳- تور Similan Island


یک تور شگفت‌انگیز برای آنهایی که عاشق کشف صخره‌های مرجانی و آب‌های اطراف پوکت هستند. توری که شما را به یک وعده‌ی غذایی مهمان می‌کند و می‌بردتان به دیدن خرده جزیره‌های آب‌های پوکت. توری که در آن می‌توانید زیباترین عکس‌هایتان را بیندازید. توری که با قایق‌های موتوری انجام می‌شود و خانم‌های باردار و یا کسانیکه مشکلات قلبی دارند اجازه ندارند در آن شرکت کنند. توری که یک راهنمای انگلیسی زبان دارد و جدای از بازدیدها برای شما امکانی فراهم می‌آورد که در ساحلی دنج و خلوت برای ساعتی درنگ کنید و استراحت.

 

۶ دلیل برای سفری جذاب به پوکت

 

Similan Island

 


۴- جزیره فی‌فی


فی‌فی یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های تایلند است که اگر در پوکت باشید و یا در کرابی، بدون شک یکی از اصلی‌ترین جزیره‌هایی است که مسافران به دیدن آن می‌روند. جزیره‌ای رویایی و شگفت‌انگیز، پر از گوشه‌های دنج که انواع تفریحات آبی را در آن می‌توانید انجام بدهید. با شرکت در این تور که یک روز به درازا می‌کشد شما می‌توانید در یک تفریح ماجراجویانه و عاشقانه به دیدن سواحل و تصاویر بی‌نظیر بروید و در کنار آن انواع تفریحات هیجان‌انگیز دو نفره مانند غواصی را انجام بدهید و خاطره بسازید.

 

بهترین مناطق پوکت برای غواصی در آب‌های کریستالی

 

جزیره فی‌فی

 


۵- Island Hopping


اگر با تور پوکت سفر کرده‌اید و می‌خواهید در یک بازدید یک روزه باقی جزیره‌های اطراف آن را نیز ببینید و در سفر رمانتیک‌تان جایی را برای بازدید از قلم نیندازید باید در این تور شرکت کنید. توری که شما را با قایق موتوری به دیدن فی‌فی و کرابی و باقی جزیره‌های در مسیر اینها می‌برد و برایتان یک روز خاطره‌انگیز خوب رقم می‌زند. اگر از قایق‌سواری و دریا نوردی لذت می‌برید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید.

 

بهترین سواحل پوکت در روزهای گرم تابستانی

 

Island Hopping

۲۷ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران