هتل‌های رمانتیک پوکت (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری پوکت
هتل‌های رمانتیک پوکت (بخش اول)

پوکت از آن دست مقاصدی است، که زوج‌های جوانی که قصد رفتن به تور تایلند را دارند، این مکان را برای یک سفر عاشقانه انتخاب می‌کنند. جزیره‌ای فوق‌العاده دیدنی با سواحل استثنایی که دیدنی‌های متفاوتی در خود داشته که شامل یک پارک ملی جذاب می‌شود. یکی از مزیت‌های این جزیره، وجود انواع هتل‌ها و ریزورت‌های عالی است، اما برای داشتن یک سفر عاشقانه‌ی دلچسب، حتما باید هتلی مناسب با این سفر نیز تهیه کنید و ما هم قصد داریم با معرفی بهترین هتل‌ها و ویلاهای رمانتیک پوکت، به شما برای این انتخاب کمک کنیم.

 

Banyan Tree Phuket

حوضچه‌هایی با نیلوفرهای دریایی، محیط‌هایی فوق‌العاده دیدنی و اقامتگاه‌هایی رویایی، تنها بخشی از چیزهایی هستند که با اقامت در هتل Banyan Tree Phuket نصیبتان خواهد شد. این مجموعه فوق‌العاده یکی از بهترین‌ها در پوکت است و با وجود استخرهای خصوصی، اسپایی لوکس و زیبا و مجموعه‌ای بزرگ از انواع فعالیت‌ها که برای شما تهیه دیده شده، یک انتخاب ویژه نه تنها در پوکت بلکه در کل تایلند به حساب می‌آید.

۶ رستوران بسیار خوب در این ریزورت در نظر گرفته شده و با توجه به قایق‌های چوبی بزرگ و محیط‌های سرگرمی مختلف، تا پایان سفر، حتی احتیاج به بیرون رفتن از آن‌جا را نیز نخواهید داشت!

 

هتل لاکچری Six Senses در یائو نوی پوکت

آدرس: 4 33, 33/27 Srisoonthorn Rd, Tambon Choeng Thale, Amphoe Thalang, Chang Wat

قیمت: از ۶۰۴ دلار

 

The Boathouse Phuket

Boathouse یکی از هتل‌های لاکچری پوکت است که با ساحلی اختصاصی که منظره‌ی بسیار عالی را برایتان به همراه خواهد داشت، یک گزینه‌ی خیلی خوب برای سفر ماه عسل یا امثلهم به نظر می‌آید. واحد‌های این هتل شیک، زیبا و بزرگ هستند و محیط‌های بیرونی که برایش در نظر گرفته شد، روزهایی جذاب را برایتان رقم خواهد زد.

فضاهای زیبای هتل، مکان‌های متفاوتی برای گرفتن عکس‌های فوق‌العاده را برایتان پدید خواهد آورد و البته شما می‌توانید در چندین رستوران خیلی عالی Boathouse نیز، غذایی خوشمزه میل کنید. در مجموع Boathouse برایتان یک انتخاب ویژه و البته گران‌قیمت در پوکت خواهد بود.

آدرس: 182 Koktanode Road Kata Beach, Phuket, Kata, Chang Wat

قیمت: از ۹۶۰ دلار

 

Paresa Resort

ریزورت Paresa‌ یک اقامتگاه متفاوت و بی‌نهایت زیبا برای سفری عاشقانه به پوکت محسوب می‌شود. بر خلاف بسیاری از ریزورت‌های ساحلی، این مکان بر روی تپه‌ای سرسبز واقع شده و دور واحدی که به شما داده می‌شود، استخری باریک با منظره‌ای باور نکردی وجود دارد. فضای آرامش بخش، مناظر دیدنی، نزدیکی به دیدنی‌های پوکت و یک اسپای بسیار خوب، از جمله امتیاز‌های Paresa محسوب می‌شود.

واحد‌های این ریزورت همگی بزرگ با طراحی بسیار خوب هستند که با پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای، سعی دارند تا جای ممکن شما را از منظره‌ای که به خاطرش به این گوشه از پوکت آمده‌اید، محروم نکنند.

 

۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

آدرس: 49  Tambon Kamala, Kathu District

قیمت: از ۷۴۱ دلار

 

Sri Panwa Phuket

یکی دیگر از اقامتگاه‌های بسیار زیبای پوکت که یک از نماد‌های آن، روفتاپ بی‌نظیر آن‌جاست که یک سطح صاف برای نشستن، استخری به دور آن و منظره‌ای بی‌نظیر در پیش رو است و چه شب‌ها چه در طول روز، یک مکان رویایی برای زوج‌ها خواهد بود.

این ریزورت نیز بر روی تپه‌ای سرسبز واقع شده و با واحد‌های بزرگی که در اختیار شما قرار می‌دهد، مسلما از نظر امکانات و راحتی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از ویلاها دارای استخر اختصاصی بدون لبه رو به دریا هستند و شما به صورت توامان، همیشه در حال نگاه کردن به منظره‌ی جذاب دریا و جزایر دوردست در پوکت هستید.

آدرس: 88 Sakdidej Rd, Vichit Muang Chang Wat

قیمت از: ۶۱۵ دلار

 

Kata Rocks

Kata Rocks از بسیاری جهات شبیه به دو انتخاب قبلی ما در لیست است. یک ریزورت شیک و لاکچری بر روی بلندی‌های پوکت که منظره‌ای فوق‌العاده در پیش رو دارد. اما تفاوت Kata Rocks با دیگر انتخاب‌های ما، طراحی مجلل و مدرن آن است که شباهتی به طراحی‌های سنتی Paresa ندارد.

استفاده از رنگ سفید و آبی استخر‌های اختصاصی ویلاها باعث شده تا نمایی بسیار عالی برای این هتل به وجود بیاید. Kata Rocks از نظر امکانات نیز مکانی عالی برای اقامت خواهد بود. ریزورتی که چند رستوران عالی دارد و در آن‌ها می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی، تایلندی و دریایی را برای خود سفارش دهید و در هنگام خوردن غذا منظره‌ای زیبا (مخصوصا هنگام غروب خورشید) را تماشا کنید.

 

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت

آدرس: 186/22, Kok Tanode Road, Kata Beach Phuket

قیمت: ۷۴۲ دلار

۲۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران