هتل‌های رمانتیک پوکت (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری پوکت
هتل‌های رمانتیک پوکت (بخش دوم)

در بخش ابتدایی این مطلب، ۵ هتل برتر رمانتیک در تور پوکت را به شما معرفی کردیم که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داشته و می‌توانستند سفری عاشقانه و جذاب را برای شما رقم بزنند. اما انتخاب‌های ما به همان ۵ تا محدود نشده و پیشنهاد‌های بیشتری برایتان داریم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

Keemala Treehouse

وقتی صحبت از یک اقامتگاه لاکچری و عاشقانه اما خاص و متفاوت می‌کنیم، هیچ جایی متفاوت‌تر و جذاب‌تر از خانه‌های درختی Keemala نخواهد بود. این مکان شبیه به هیچ اقامتگاهی که تا به حال در سفرهایتان در آن‌ها اقامت داشته‌اید نیست، زیرا اقامتگاه‌های آن، واقعا خانه‌هایی درختی هستند که امکاناتی در حد یک هتل ۵ ستاره‌ی لاکچری در خود دارند.

واحد‌ها در چند شلک مختلف و در فضایی بی‌نظیر ساخته شده‌اند و بعضی دارای استخر اختصاصی نیز هستند. جدا از شمایل Keemala ، وجود آن در جنگلی بهشتی، خود یک امتیاز بزرگ برایتان محسوب شده، مخصوصا این که در افق، نمایی زیبا از دریا را نیز پیش رو دارید. این مجموعه دارای رستوران و بار نیز هست و حدود ۱.۵ کیلومتر از ساحل فاصله دارد.

 

بهترین بوتیک هتل‌های سامویی

آدرس: Keemala Phuket, 10/88 Moo 6, Nakasud Road, Kamala, Kathu District

قیمت: از ۷۱۶ دلار

 

Trisara

مجموعه ویلاهای Trisara یک انتخاب لاکچری و کلاسیک در پوکت محسوب می‌شود که البته گران‌ترین انتخاب در هر دو لیست ما نیز محسوب می‌شود. این ویلاهای بزرگ، هر کدام دارای استخرهای بدون لبه بزرگ رو به دریا هستند و فضاهای مختلفی از جمله تراس چوبی، باغ اختصاصی، آشپزخانه مجهز و ... در خود دارند.

برای تفریح و خوشگذرانی نیز، Trisara برای شما امکانات زیادی تدارک دیده است. از قایق‌های مختلف برای گشت و گذار در دریا تا امکانات مناسب برای اسنورکلینگ و زمین‌های بازی و ورزشی متعدد. رستوران‌های بی‌نظیر این مجموعه نیز انواع غذاها از نقاط مختلف دنیا را برایتان روی میز سرو می‌کنند.

آدرس: 60/1 Moo 6, Srisoonthorn Rd, Cherngtalay

قیمت: از ۱۴۷۸ دلار

 

COMO Point Yamu

بودن در ویلاهای COMO Point Yamu یک تجربه منحصر به فرد است. انگار در سانتورینی هستید، اما جنگل‌های بارانی تایلند شما را دوره کرده‌اند. ترکیب رنگی آبی و سفید این حس را در شما به وجود می‌آورد و احساسی لذت‌بخش را برایتان به همراه خواهد داشت. این مجموع، ساختاری مدرن و امروزی را برای ویلاهای بزرگش در نظر گرفته که بر روی تپه‌ای نه چندان دور از ساحل ساخته شده است.

ویلاهای بزرگ و شیک COMO Point Yamu همگی دارای استخر اختصاصی بدون لبه بوده و امکانات رفاهی آن کامل و همه چیز مجلل و شیک ساخته شده است. همچنین دو رستوران و یک مرکز اسپا برای این محل در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در نهایت با ساحل معروف بانگتو نیز تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارید.

آدرس: 225 Moo 7, Talang, Paklok

قیمت: از ۶۷۸ دلار

 

Anantara Layan Phuket Resort

یکی دیگر از ریزورت‌های پوکت که مجموعه‌ای ویلاهای مجهز و بزرگ را شامل می‌شود که البته این بار طراحی آن‌ها به شکل کلاسیک است و به وضوح می‌توان معماری محلی تایلند را در آن‌ها مشاهده کرد. این محل فوق‌العاده زیباست و اقامت در آن‌ها می‌تواند سفری فوق‌العاده را برایتان در تور پوکت به همراه داشته باشد. محیط سبزی که با باغ‌های متعدد برای مهمانان پدید آورده شده در کنار استخر‌های اختصاصی، ایوان چوبی و منظره‌ی زیبای دریا، همه و همه نویز یک اقامت رویایی در Anantara Layan  را می‌دهد.

خوشبختانه با اقامت در این مجموعه، خیلی از ساحل دور نبوده و پیاده دقایقی با آن‌جا فاصله خواهید داشت. برای گشت‌های دریایی نیز امکانات ویژه‌ای در هتل در نظر گرفته شده که شامل یک قایق تفریحی بزرگ و لوکس است و البته استفاده از آن هزینه‌ای جدا برایتان به همراه خواهد داشت.

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های ساحلی تایلند

آدرس: 168 Moo 6, Layan Beach Soi 4 Cherngtalay, Tambon Choeng Thale, Amphoe Thalang

قیمت: از ۷۰۷ دلار

 

The Shore Katathani

و در نهایت می‌رسیم به ریزورت دوست داشتنی و بسیار زیبای The Shore Katathani که اگر چه یک اقامتگاه لاکچری و با امکاناتی فوق‌العاده عالی است، اما محیطی صمیمانه و آرامش بخش نیز در خود دارد.

ویلاها همگی دارای استخر اختصاصی هستند و شما ساحل را نیز پیش رو خواهید داشت. طراحی داخلی ویلاها فوق‌العاده زیباست و درون استخر‌های اختصاصی نیز، محیطی برای استراحت و حتی خواب تهیه دیده شده تا حتی شب‌ها بتوانید با تماشای ستاره‌ها، سفر عاشقانه‌ی خود را سر کنید.

 

هتل ساحلی آندامان وایت بیچ پوکت

آدرس: 14 Kata Noi Rd. Muang Phuket

قیمت: از ۵۳۵ دلار

۱۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران