بهترین رستوران‌های رمانتیک پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین رستوران‌های رمانتیک پوکت

پوکت زیبایی منحصر به فردی در خط ساحلی‌اش دارد که باعث می‌شود، حال و هوای آدمی تغییر کند. شهری که از مهم‌ترین مقاصد گردشگری تور تایلند به حساب می‌آید و سالانه هزاران زوج به آن‌جا سفر می‌کنند تا روزهای خود را در کنار هم بگذرانند. در چنین سفرهایی، پیشنهاد می‌کنیم، حتما در یکی از رستوران‌های رمانتیک پوکت که در ادامه به شما می‌کنیم، غذایی میل کنید. این رستوران‌ها در کنار فضای گرم و دوست داشتنی، مناظری فوق‌العاده را نیز در پیش رو دارند و یک قرار عاشقانه فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

 

رستوران لا گریتا (La Gritta)

اگر غذاهای ایتالیایی را دوست دارید و در عین حال علاقه دارید تا قرار عاشقانه‌ای بر روی تراس زیبای این رستوران رو دریا را تجربه کنید، بعید است جایی به خوبی لا گریتا در تور پوکت پیدا کنید. این رستوران لوکس و جذاب که در ریزورت آماری (Amari) قرار گرفته است، یکی از بهترین رستوران‌های رمانتیک در پوکت به حساب می‌آید. اما بهترین زمان برای صرف غذا در این مکان، بعد از غروب خورشید است، جایی که صدای موج‌های دریا به گوش می‌رسد، سقف آسمان مملو از ستاره است و هوا خنکای دلچسبی دارد.

منوی جذاب رستوران هم شامل پاستاهای دست ساز می‌شود و هم غذاهای دریایی و گوشتی که همگی طعمی دلپذیر و ظاهری بسیار جذاب دارند. همچنین در کنار غذا و فضای فوق‌العاده‌ی لا گریتا، می‌توانید از منوی متنوع نوشدنی‌های این رستوران نیز، چیزی برای خود انتخاب کنید. غذاهای اصلی رستوران از ۱۳.۶ دلار آغاز می‌شود و در کل اگر چه رستورانی لاکچری به حساب نمی‌آید اما نسبتا جایی گران برای خوردن غذاست.

آدرس: 2 Muen-ngern Road Beach Kathu Tambon Patong -Amari Resort

 

رستوران بان چوم ویو (Baan Chom View)

بر خلاف رستوران قبلی، بان چوم ویو بر بالای کاتا نوی و روی تپه‌های سرسبز پوت قرار گرفته است و وقتی در حال خوردن یک "پد تای" خوشمزه هستید، می‌توانید از منظره‌ی فوق‌العاده‌ی پوکت از آن ارتفاع لذت ببرید. رستوران دارای یک تراس بزرگ است و دور تا دور آن را فضای جنگلی در بر گرفته و از هر نظر در جایی فوق‌العاده واقع شده است.

بان چوم ویو یک رستوران تایلندی است و اغلب منو آن به غذاها کلاسیک این کشور اختصاص دارد. از توم یوم گونگ که به شکل کاملا سنتی درست می‌شود تا انواع آب میو‌ه‌های استوایی در این مکان با کیفیت خیلی خوب به فروش می‌رسد. در مجموع این مکان جایی با قیمت مقرون به صرفه برای خوردن یک غذای عالی و لذت بردن از یک منظره‌ی عالی در پوکت به حساب می‌آید. البته که در طول روز می‌توانید خط ساحلی و بخش‌های جنگلی شهر را از بالا تماشا کنید، اما بهترین زمان برای رفتن به بان چوم ویو، زمان غروب آفتاب است که همه چیز به شکلی باور نکردی زیبا و عاشقانه می‌شود.

 

کافه‌ها و رستوران‌های حوالی بانکوک

آدرس: Karon, Mueang Phuket

 

رستوران Joe’s Downstairs

Joe’s Downstairs یک رستوران خاص است که در جایی فوق‌العاده واقع شده و به واقع یک انتخاب عالی در پوکت به حساب می‌آید. ابتدا از محیط آن‌جا بگوییم. Joe’s Downstairs یک تراس چوبی بزرگ دارد که رو به یکی از مناطق ساحلی فوق‌العاده دیدنی پوکت در شما پاتونگ واقع شده است. محیط رستوران در عین زیبایی به آلایش است و شب‌ها نیز جذابیت منحصر به فرد خود را دارد.

یکی از ویژگی‌های Joe’s Downstairs این است که شما حتما نباید غذای کامل سفارش دهید و می‌توانید از چند غذای مختلف انتخاب کرده و بشقاب‌های مختلف را با قرارتان به اشتراک بگذارید. منو این رستوران نیز مجموعه‌ای از غذاهای مختلف بین‌المللی است و با توجه به امتیازات بسیار بالای آن‌جا، می‌توان روی کیفیت خیلی خوب آن‌ها حساب باز کرد. از نظر قیمتی هم بسته به غذا و نوشیدنی که انتخاب می‌کنید، Joe’s Downstairs می‌تواند جایی با قیمت متوسط یا کمی گران باشد اما در مجموع این مکان جایی خیلی گران‌قیمت به حساب نمی‌آید.

آدرس: 223/3 Prabaramee Rd, Tambon Patong, Kathu, Chang Wat Phuket

 

رستوران بابا نست (Baba Nest)

اما به سراغ یک رستوران لاکچری و البته از نمادهای رستوران‌های رمانتیک در پوکت برویم. بابا نست با فضای رویایی خود و نمایی ۳۶۰ از دریای آندامان و جنوب شرقی پوکت، بدون شک از زیباترین رستوران‌های شهر است. در تراس چوبی بابا نست هیچ صندلی وجود ندارد و شما برای صرف غذا روی بالشت‌هایی که دور میزها چیده شده باید بنشینید و دور تا دور شما را استخری بدون لبه در بر گرفته است.

البته رزرو جا در بابا نست خیلی سخت است و خیلی اوقات تا دو ماه هم از پیش رزرو شده است، پس برای این که بتوانید در آن‌جا غذایی میل کنید، حتما باید خیلی قبل‌تر از عظیمت، جایی برای خود در آن‌جا رزرو کنید. این را هم در نظر داشته باشید که بابا نست به هیچ وجه جایی ارزان قیمت نیست و قیمت پایه غذای اصلی آن‌جا از ۱۵ دلار آغاز می‌شود و نوشیدنی‌ها نیز همگی از بهترین‌ها هستند.

آدرس: 88/5 Sakdidej Rd

 

رستوران و بار بهشت (Heaven)

یکی دیگر از رستوران‌های معرکه پوکت که به جای قرار گیری در خط ساحلی، بر روی تپه‌ای بلند واقع شده و منظره‌ای شگفت‌انگیز را برای شما به همراه خواهد داشت. این رستوران چندین فضای مختلف برای صرف غذا دارد و شما می‌توانید میزهای دو نفره را برای قرار عاشقانه خود انتخاب کرده و از این فضای استثنایی لذت ببرید. یکی از نقاط معروف پوکت برای تماشای منظره، کارون (Karon) است که خیلی از گردشگران برای طبیعت گردی به آن‌جا می‌روند و رستوران بهشت نیز دقیقا در زیر کارون واقع شده.

در این رستوران همیشه صدای پایین موسیقی ملایمی پخش می‌شود که با صدای پرندگان در هم آمیخته می‌شود. خود رستوران نیز به پخت غذاهای تایلندی با کیفیت بالا می‌پردازد که البته بعضا تلفیقی بوده و با ظاهری زیبا روی میز می‌روند. یکی از محبوب‌ترین غذاهای آن نیز برنج و میگو است که در آناناس سرو می‌شود. با تمام توصیفاتی که کردیم، رستوران بهش خیلی جایی گران نیست و قیمت پایه غذاهای اصلی آن از 7 دلار آغاز می‌شود.

 

۷ رستوران قدیمی و محبوب بانکوک

آدرس: Karon, Mueang Phuket

 

رستوران بان ریم پا پاتونگ (Baan Rim Pa Patong)

این مکان جزو گران‌قیمت‌ترین مواردی است که در لیستمان به خواهیم پرداخت. جالب است بدانید این مکان را همان مجموعه‌ای ساخته که قبلا وظیفه‌ی ساخت رستوران Joe’s Downstairs را به عهده داشته است. بان ریم پا پاتونگ بر روی صخره‌ای استثنایی قرار گرفته که کاملا توسط درختان جنگلی بارانی احاطه شده است و زیر پای خود یک ساحل صخره‌ای فوق‌العاده را می‌بیند. این رستوران که جوایز متعددی را از آن خود کرده، فضایی شاعرانه و دلشنین همراه با منظره‌ای دیدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بان ریم پا پاتونگ یک رستوران لاکچری تایلندی به حساب می‌آید که غذاهای آن به شکل کاملا کلاسیک پخت می‌شوند. کیفیت غذاها بسیار عالی هستند و به شکلی هنرمندانه سرو می‌شوند. همچنین یک بار اختصاصی نیز برای این رستوران در نظر گرفته شده که تنوعی بسیار عالی در زمینه نوشیدنی‌های مختلف دارد. این رستوران دو بخشی است و پیشنهاد ما برای زوج‌های جوان، رفتن به بخشی کلیم (Kalim)  بوده که هم فضای دو نفره‌ای دارد و هم دسترسی راحت‌تری به بار داشته و همچنین نوای اجرای پیانو زنده نیز در آن‌جا جریان دارد.

آدرس: 223 Phrabarami Rd, Tambon Patong, Amphoe Kathu, Chang Wat Phuket

 

رستوران بوت‌هوس (The Boathouse)

میزهای دو نفره در کنار ساحل، فضای لوکس و جذاب و خدمات دهی عالی، چیزهایی هستند که باعث شده ما بوت‌هوس را در لیستمان قرار دهیم. البته این مکان نیز اصلا جایی ارزان نیست و برای غذایی با سه کورس مختلف و هر چقدر نوشیدنی که طلب کنید، باید ۳۰ دلار پرداخت نمایید. با این حال در مجموع وقتی به پرداختی خود نگاه کنید، به اندازه‌ی بعضی دیگر از رستوران‌های لیست ما نخواهد بود.

این رستوران در کنار ساحلی با شن‌های سفید واقع شده و شما می‌توانید، منظره‌ای زیبا از جزایر اطراف پوکت را در پیش روی خود ببینید. در این رستوران غذاهای تایلندی و دریایی به فروش می‌رسد که از نظر کیفی از بهترین‌ها در شهر هستند و همگی از مواد اولیه تازه و خیلی خوشمزه تهیه شده‌اند. این مجموعه نیز از آن‌ جاهایی است که پیشنهاد می‌کنیم هنگام غروب خورشید به آن‌جا بروید تا نمایی بسیار زیباتر را مشاهده کنید. البته هنگام غروب کمی ساحل شلوغ می‌شود و ممکن است آن حس و حال رمانتیک رستوران را به هم بزند.

آدرس: 182 Koktanode Road, Kata Beach, Tambon Karon

 

رستوران سی‌سلت (Seasalt)

اگر اهل غذاهای گریل شده‌ هستید و دوست دارید در فضایی رمانتیک، همراه با صدای موسیقی زنده و نمایی دیدنی از موج‌های دریا به صرف چنین غذاهایی بپردازید، سی‌سلت انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. این رستوران در شمال شهر و در نزدیکی ساحل پاتونگ واقع شده و با توجه به این که ساحلی صخره‌ای را پیش رو ی خود می‌بیند، فضای آرام و بدون گردشگری را در روبرو خواهد داشت که به آن حس و حال عاشقانه رستوران، کمک بهتری می‌کند.

رستوران بخش‌های مختلفی دارد. می‌توانید در محیط داخلی آن در کنار پنجره بنشینید و یا در حیاط روی میزهای دو نفره‌ی روی چمن‌ها یا روی کاناپه‌های راحتی بنشینید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. شما از منو این رستوران می‌توانید انواع گوشت‌های گریل شده را سفارش دهید اما از محبوب‌ترین‌ها، سینی غذاهای دریایی است که از گوشت‌های متنوع به صورت گریل شده برای شما سرو می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی سامویی

آدرس: 225 Prabaramee Road, Tambon Patong, Amphoe Kathu, Chang Wat Phuket

۲۹ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران