بهترین رستوران‌های کیپ پانوا در پوکت: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین رستوران‌های کیپ پانوا در پوکت: بخش اول

کیپ پانوا و ساحل Ao Yon در نزدیکی آن، قسمت شرقی و بسیار دنج پوکت را تشکیل می‌دهند و برای کسانی که طرفدار صلح و آرامش هستند، لحظاتی لذت بخش را رقم می‌زنند. و آنچه این لذت را تکمیل می‌کند، خورد و خوراک در غذاکده‌های این حوالی است که عمدتا با مواد درجه یک و باکیفیت اقدام به تهیه و طبخ غذا می‌نمایند. گفتنی است با وجود فضای محلی، بهترین رستوران‌های محدوده کیپ پانوا غذاهایی بین‌المللی را برای مسافران تور پوکت ارائه می‌دهند. بنابراین گردشگران دنیا با هر ذائقه و سلیقه‌ای، می‌توانند غذایی باب میلشان را در این رستوران‌ها پیدا کنند.

 

Baba IKI

این رستوران، اصیل‌ترین و بهترین طعم‌های غذاهای ژاپنی را ارائه می‌دهد و در عین حال به لحاظ مکانی، از موقعیتی خیره کننده با چشم اندازی زیبا به طبیعت اطراف برخوردار است. جالب است بدانید که اکثر مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاها، مستقیما از ژاپن ارسال می‌شوند. طبیعتا این امر قیمت‌ها را کمی بالا می‌برد، اما چنین کیفیت عالی، ارزشش را دارد.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک

آدرس: 88/31Soi 8, Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

 

Live India

Live India، یک رستوران هندی کوچک و دوست داشتنی در نزدیکی ساحل کیپ پانوا است که به خاطر غذاهای عالی، قیمت پایین و پرسنل خوش برخوردش شهرت دارد. محبوب‌ترین غذاهای این رستوران عبارتند از خوراک گوشت گوسفند، پالاک پانیر و ویندالو میگو.

گفتنی است انواع نان‌های مطبوع و خوشمزه نیز در اینجا طبخ و ارائه می‌شود و نان سیر سرآمد همه آن‌هاست. در ضمن منوی این رستوران، دارای غذاهای گیاهی فراوان و همچنین چند گزینه تایلندی است و پرسنل مهربان و صمیمی بسیار مایلند تا به شما در انتخاب غذایی متناسب با ذائقه‌تان کمک کنند.

آدرس: 31/28Moo 8, Sukdidej Rd. Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

 

Panwa House

این رستوران، در یک عمارت بازسازی شده و زیبا واقع شده که قدمتی ۸۰ ساله دارد و تمام امکانات الکترونیکی و نورپردازی آن با قابلیت‌های به روز طراحی شده است. محیط این رستوران بسیار دنج و آرامش بخش است و با وجود میز و صندلی‌های چیده شده در فضای بیرونی، می‌توانید از هوای دلپذیر حین خوردن غذا لذت ببرید. این غذاکده، انواع غذاهای تایلندی از جمله رولت‌های گوشت خرچنگ سرخ شده با فلفل سبز، نودل، اردک کبابی خوابانده شده در کاری قرمز را در کنار میوه‌های فصل از جمله انگور، گیلاس و آناناس ارائه می‌دهد.

 

۶ رستوران متنوع در محله‌ Ao Nang کرابی

آدرس: Cape Panwa Hotel, 27/2 Moo 8, Sakdidej Rd, Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

 

Ship Inn

این کافه رستوران، مکانی دوست داشتنی برای استراحت و شکم گردی در ساحل Ao Yon است. غذاهایی که در رستوران سرو می‌کنند، بسیار عالی و باکیفیت و متنوع هستند. در اینجا انواع غذاهای غربی و تایلندی از جمله برخی از غذاهای منطقه ایسان مانند سومتام و لاب مو ارائه می‌شوند. گفتنی است مناظر اطراف نیز بسیار دلپذیرند و بسیاری از قایق‌های تفریحی در اینجا لنگر انداخته‌اند و این تصاویر، لذتی مضاعف را در هنگام صرف غذا برای مشتریان ایجاد می‌کنند.

Ship Inn برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند بسیار مناسب است، زیرا درست در ساحل واقع شده و بچه‌ها می‌توانند به بازی در ساحل و یا شنا بپردازند. در نهایت اگر با خانواده به پوکت سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران‌های خانوادگی در پوکت را نیز مطالعه نمایید.

آدرس: 5/13Soi Ao-Yon Khaokhad, Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

 

The Cove Phuket

اینجا یک یک رستوران و مهمانخانه ساحلی است که درست در کنار ماسه‌های شگفت انگیز و آرام ساحل Ao Yon واقع شده است. این غذاکده مجموع‌ ای عالی از غذاهای اروپایی، نوشیدنی‌های گوارا و منظره‌ای فوق العاده از غروب آفتاب را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

ماهی مرکب خوابانده شده در نمک و فلفل، استیک ماهی تن ژاپنی و کباب کوبیده این رستوران، بیش از سایرین محبوبیت دارند. منوی این غذاکده همچنین دارای گزینه‌های ساندویچ، پیتزا و انواع سالاد است. بعلاوه مخاطبان می‌توانند هنگام خوردن غذا، از شنیدن موسیقی در کنار دریا لذت ببرند و لحظاتی به یادماندنی را در سفر با تور پوکت تجربه کنند.

 

اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های پوکت

آدرس: 8/1Moo 8, Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

 

The Grill

اینجا یک رستوران باکیفیت و عالی است که غذاهای دریایی دلچسب و فیوژن تایلندی سرو می‌کند. Grill که بر فراز تپه‌ای مشرف به دریای باشکوه اندامان قرار گرفته و چشم اندازی باشکوه به این منظره ددارد، در عین حال محیطی شیک و درجه یک را به مخاطبان هدیه می‌دهد و تجربه غذا خوردن شما را به معنای واقعی کلمه به سطح جدیدی می‌برد و لحظات باشکوهی را برایتان رقم می‌زند!

آدرس: 84Moo 8, Sakdidej Road Tambon Vichit, Cape Panwa, Phuket 83000 Thailand

 

Kantary

کسانی که عاشق شیرینی جات هستند، از این کافه رستوران بسیار استقبال می کنند.این غذاخوری کوچک ساحلی، شما را به یک تکه کیک خانگی و یک فنجان قهوه عالی در فضایی زیبا همراه با چشم اندازی شگفت انگیز به طبیعت مهمان می‌کند. در عین حال می‌توانید از طعم ساندویچ، پیتزا، اسموتی‌های متنوع و رنگارنگ بعنوان میان وعده‌های کنار ساحل نهایت لذت را ببرید.

 

بهترین رستوران‌های هندی در کرابی

آدرس: 31/11Mu 8 Tambon Wichit, Phuket Chang Wat Phuket 83000, Thailand 

۲۷ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران