بهترین رستوران‌های خانوادگی در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین رستوران‌های خانوادگی در پوکت

پوکت صدها غذاکده عالی از جمله کافه‌های رستورانه‌های سطح بالا و غذاکده های خیابانی را در خود جای داده که برخی از آنها بسیار محبوب کودکان نیز هستند. اگر با خانواده‌تان با تور پوکت سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما بهترین رستوران‌های خانوادگی در پوکت را بشناسید و پس از گشت و گذارهایتان در میان انواع جاذبه‌های گردشگری، لذت استراحت و خورد و خوراک را در این مکان‌ها تجربه کنید.

 

Green Tamarind Kitchen

اگر شما و خانواده‌تان به برگر علاقمندید، حتما به این رستوران بیایید و از بهترین برگرهای پوکتی که در اندازه‌هایی بزرگ و با طعم‌هایی به یادماندنی ارائه می‌شوند نهایت لذت را ببرید. این برگرها، پر از مواد خوشمزه و باکیفیت هستند. بعلاوه پد تایلندی نیز با مزه‌ای لذیذ و البته پر از ادویه برای مشتریان مهیاست. فقط به خاطر داشته باشید که اینجا صرفا پول نقد قبول می‌کنند. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم که مقاله ۱۰ رستوران ویژه پوکت برای خوردن تپل‌ترین و لذیذترین برگرها را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Soi Khokmakham, Rawai, Phuket 83130, Thailand

 

Istanbul Restaurant

 اینجا یک رستوران ساده اما دنج و دوستانه است که با آشپزی خانگی ترکی اصیل همراه است. کسانی که عاشق غذاهای اصیل ترک هستند می‌توانند صبحانه ترکی، سوپهای خوشمزه‌ای نظیر Mercimek corbasi ، Tavuk Corbasi و Paca corbasi ، سالادها و مزه‌ها، پیتزای ترکی، ماکارونی و سایر غذاهای این کشور را نوش جان کنند. پرسنل این رستوران با مشتریان خصوصا بچه‌ها بسیار صمیمی هستند و رفتاری گرم و دوستانه دارند. بعلاوه غذاهای عالی در بشقاب‌های بزرگ و شگفت انگیز ارائه می‌شوند!

گفتنی است این رستوران، حدود یک کیلومتری ساحل Kata واقع شده و دارای پارکینگ اختصاصی است. جالب است بدانید مالک رستوران، اکسسوری‌هایی را نیز برای فروش ارائه می دهد. بنابراین همزمان می‌توانید از شکم گردی و خرید در این مکان زیبا لذت ببرید.

 

۸ غذای خیابانی معروف در پاتایا

آدرس: Thanon Kata, Kata, Muang, Phuket 83100

 

Kataturk Turkish Restaurant

این رستوران که در مقابل Istanbul Restaurant و کمی بالاتر از آن واقع شده است انواع کباب‌ها، بشقاب‌های مزه، گوشت بره، هوموس و دیگر غذاهای لذیذ ترکی و همچنین برخی غذاهای خوشمزه، تند و بدون ادویه تایلندی را در یک فضای خانوادگی و دنج سرو می‌کند. جاده‌ای که رستوران در آن واقع شده بسیار آرام است، بنابراین در صورت تمایل می‌توانید دور از هیاهوی شهر همراه خانواده‌تان از صرف غذاهای بی‌نظیر این رستوران لذت ببرید.

آدرس: Soi Khoktanod 72, Kata Beach, Karon, Phuket 83130

 

NAMI

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن بستنی‌ها و اسموتی‌های خانگی با طعم‌هایی غنی و اصیل است. شما می‌توانید گزینه مورد علاقه‌تان را از بین طعم‌های مختلف موجود از جمله نارگیل، موز، انبه، خامه، کوکی و موارد دیگر انتخاب کنید. بنابراین قطعا این کافه رستوران، بسیار محبوب مشتریان خصوصا کودکان دلبندتان است.

نه تنها بستنی بلکه غذاهایی نظیر استیک، سیب زمینی سرخ شده، ماکارونی و انبه با برنج چسبناک نیز در اینجا سرو می‌شوند و اگر مایل باشید می‌توانید غذایتان را با خانواده در فضای بیرونی صرف کنید. در ضمن باید گفت این کافه رستوران، در جاده Patak واقع شده و کمتر از ۳۰۰ متر از ساحل Karon فاصله دارد.

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

آدرس: Moo 3 Srisoonthorn Road, Cherngtalay, Choeng Thale, Phuket 83110

 

The Corner

این رستوران دنج و دوستانه، مناسب برای صرف یک وعده غذای خوب و تهیه شده از مواد تازه و ارگانیک است و به لطف مالک آلمانی‌اش، ترکیبی از غذاهای آلمانی و تایلندی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در اینجا علاوه بر منوی اصلی، گزینه‌هایی روزانه را برای ایجاد تنوع ارائه می‌دهند.

کودکان نیز می‌توانند از صرف غذا در اینجا بسیار لذت ببرند، زیرا بشقاب‌هایی کوچک از غذاهایی مخصوص افراد خردسال نیز در اینجا سرو می‌شوند. این مکان برای صبحانه، ناهار و شام از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب باز است. بعلاوه می‌توانید برای دورهمی‌های دوستانه، جشن‌های کوچک و سالگردهایتان از این مکان شیک و زیبا بهره‌مند شوید.

آدرس: 118/1Bandon-Cherngtalay Road, Cherngtalay, Thalang Phuket 83110

 

Sabajai

اینجا یک کافه رستوران کوچک خانوادگی است که در ارائه غذاهای تایلندی تخصص دارد. بعلاوه بشقاب‌های کوچکتر برای کودکان سرو می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم بعد از صرف غذا قهوه بگیرید و ضمن گشت و گذار در ساحل Karon همراه خانواده‌تان از نوشیدن قهوه لذت ببرید.

آدرس:  5/3Soi Patak 24, Karon, Phuket 83100

 

Baan Noy

در این این رستوران دنج و آرامش بخش، می‌توانید غذاهای دریایی و اروپایی را امتحان کنید. غذاها همگی از مواد اولیه تازه و باکیفیت و جلوی دیدگان مشتریان تهیه و طبخ می‌شوند. بعلاوه باید گفت ظرفیت رستوران محدود بوده و فقط ۲۵ نفر را می‌تواند در خود جای دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از مراجعه حتما میز رزرو کنید. در این مکان، با گرم‌ترین لبخند و پذیرایی از شما و خانواده عزیزتان استقبال می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا

آدرس: 58/12, Moo 10 Patak Road

 

Eat

اینجا یک رستوران محلی در قلب جاده Patak در Karon است و به طور مرتب غذاهای فصلی و غربی و البته تایلندی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. غذاها بسیار لذیذ بوده اما معمولا استیک با انواع سس‌ها، ماهی، مرغ و ماکارونی بیشترین طرفداران را به خود اختصاص می‌دهند. دسرهای این رستوران نیز بسیار معروف هستند و خصوصا پیشنهاد می‌کنیم کیک‌های پنیری را حتما امتحان کنید.

در ضمن باید گفت سبک دکوراسیون این مکان مینیمالیستی بوده و از نورپردازی بسیار مناسب و جالب توجهی برخوردار است و لذت غذاخوردن در این فضای زیبا دوچندان می‌شود. پرسنل کاملا آموزش دیده و حرفه‌ای هستند و هدفشان جلب رضایت فراتر از انتظارات مشتریان است. در نهایت باید گفت که قیمت‌ها نیز در اینجا بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

آدرس: 250/1Patak Road, Karon Beach, Karon, Phuket

 

76KALIKA

و در آخر باید گفت این رستوران که در جاده اصلی Karon واقع شده، مکانی محبوب است که غذاهایی لذیذ تایلندی با قیمتی ارزان را سرو می‌کند. خدمات بسیار باکیفیت و سریع بوده و شکم‌های گرسنه نیازی به انتظار طولانی ندارند. توصیه می‌کنیم که حتما ساتای و اسپرینگ رول‌های خوشمزه این رستوران را تجربه کنید.

آدرس: 76Moo 2 Redbhad Rd, Karon

۱۶ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران