بهترین رستوران‌های کیپ پانوا در پوکت: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین رستوران‌های کیپ پانوا در پوکت: بخش دوم

کیپ پانوا که در حومه پوکت واقع شده، شبه جزیره کوچکی است که آکواریوم معروف پوکت را در خود جای داده و در عین حال تعداد بیشماری از غذاکده‌های لوکس و یا معمولی را برای شکم گردی در تور تایلند ارائه می‌دهد. این غذاکده‌ها عمدتا غذاهای دریایی، هندی، تایلندی، مدیترانه‌ای، ژاپنی و اروپایی را متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای سرو می‌کنند و ما نیز قصد داریم در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از رستوران‌های محدوده کیپ پانوا در پوکت آشنا شویم.

 

Baba Soul Food

در این فضای بسیار لوکس و زیبا، می‌توانید از طعم غذاهای متنوع تایلندی و سوشی باکیفیت که از تازه‌ترین ماهی‌ها تهیه شده‌اند بهره‌مند شوید. گفتنی است این رستوران دارای دکوراسیون رمانتیکی است که از شب‌های عربی الهام گرفته شده و چراغ‌های پری بیشماری، به ایجاد فضایی رمزآلود و خیره کننده کمک می‌کنند.

 

بهترین تفریحات گروهی در پوکت

آدرس: 88moo 8, Sakdidej Road Vichit, Muang, Cape Panwa, Phuket 83000 Thailand

 

Sawasdee

Sawasdee، یک رستوران تایلندی در ساحل بوده و یکی از مکان‌های پر رفت و آمد در کیپ پانوا به شمار می‌آید. این رستوران با چشم اندازهای شگفت انگیز به دریا، فضای جالب و منوی غنی، یک مکان عالی برای امتحان غذاهای اصیل تایلندی مانند مرغ ساتای یا مرغ تند ماسمن در تور پوکت به شمار می‌آید. همچنین این غذاکده، غذاهای غربی را نیز با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد و لحظاتی مفرح و خاطره انگیز را در ذهن مشتریانش ثبت می‌کند.

آدرس: 31/4Sakdidej Rd, Cape Panwa, Phuket Thailand

 

Sea Breeze

Sea Breeze، یک گوهر کوچک پنهان در دامنه تپه‌ای منتهی به هتل کیپ پانوا است. ساختمان ساده دو طبقه و زیبای این غذاکده نیز ارزش دیدن دارد و محیطی دنج و آرامش بخش را برای مشتریان رقم می‌زند. پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور پوکت حتما سری به اینجا بزنید و طعم غذاهای خوشمزه تایلندی، آسیایی و دریایی این رستوران را امتحان کنید. گفتنی است که این رستوران شب‌ها بسیار شلوغ می‌شود، بنابراین توصیه میکنیم حتما قبل از آمدن، میز رزرو کنید.

 

عکاسی جذاب در تاب ساحل صخره پوکت

آدرس: bottom of the hill leading up to Cape Panwa Hotel, Cape Panwa, Phuket Thailand

 

Sabai Sabai

Sabai Sabai که در ساختمان زیبای سنتی تایلندی واقع شده، یک رستوران محلی است که طیف وسیعی از غذاهای تایلندی و غربی را سرو می‌کند و در این میان تام یام و سالاد پاپایا طرفداران بیشتری نسبت به سایرین دارند. البته اگر علاقمندید غذاهای غربی این رستوران را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما بال مرغ است. به هر حال غذاها آنقدر لذیذ هستند که شما گرسنه و ناراضی از رستوران خارج نخواهید شد.

آدرس: Sakdidej road Wichita 83000, Cape Panwa, Phuket Thailand

 

Baan Ra Tree

اگر به دنبال غذاهای دریایی تازه، خوشمزه و باکیفیت هستید، این رستوران که در کنار دریا واقع شده گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید انواع غذاهای تایلندی را نیز در اینجا امتحان کنید. گفتنی است با وجود میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، شانس این را دارید که از منظره بی بدیل اطراف نیز لذت ببرید و یک شکم گردی باشکوه را در میان ماسه‌های ساحلی تجربه کنید.

 

۶ رستوران برای نوش جان کردن غذاهای محلی در پوکت

آدرس: 89/1Moo 8, Sakdidej Road Vichit Sub District, Cape Panwa, Phuket 83000 Thailand

 

Sam's Steaks And Grill

در این رستوران ساحلی، استیک و انواع غذاهای اروپایی، بین‌المللی، گریل و گزینه‌های بدون گلوتن سرو می‌شوند. بعلاوه در اینجا می‌توانید از وای فای رایگان، یک بار کامل، پارکینگ اختصاصی، صندلی‌های چیده شده در فضای باز و انواع نوشیدنی‌ها بهره مند شوید. گفتنی است تمام غذاها از مواد اولیه باکیفیت و بسیار تازه تهیه می‌شوند و این مکان، در میان بهترین رستوران‌های تایلند جای دارد.

آدرس: 52Thaweewong Rd | Holiday Inn Resort Phuket, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

 

Curry Night Indian

در اینجا می‌توانید از طعم لذیذ غذاهای هندی و آسیایی با قیمتی مناسب برخوردار شوید. گیاهخواران می‌توانند از غذای خوشمزه گیاهی یا سالاد تازه استفاده کنند و در عین حال گوشتخواران کباب‌های گوشت گوسفندی خوش طعم را به دندان خواهند کشید. بعلاوه تلویزیون، وای فای رایگان، یک بار کامل، خدمات سریع و عالی و پرسنلی خوش برخورد را در این مکان دنج و راحت خواهید یافت.

 

۷ سوغاتی معروف که در پوکت می‌توانید بخرید

آدرس: 19/15Moo 8, Sakdidej Rd Vichit, Cape Panwa, Phuket 83000 Thailand

 

Thong Dee The Kathu Brasserie

در پایان این سفر مجازی به این رستوران دنج و زیبا می رسیم که در بدو امر، با صندلی‌های چیده شده در فضای باز سرسبز، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان و انواع نوشیدنی‌ها به استقبال مشتریان می‌آید. سپس انواع غذاهای اروپایی، آسیایی، تایلندی، بین‌المللی، گیاهی و گزینه‌های بدون گلوتن مشتریان را غافلگیر کرده و این مجموعه خاطره‌انگیز را کامل می‌کنند. بعلاوه مشتریان می‌توانند حین صرف غذا، از شنیدن موسیقی جاز لذت ببرند و از خدمات عالی این رستوران و همراهی پرسنلی خوش برخورد و صمیمی برخوردار شوند.

آدرس: Soi Bangthong 110/25, Kathu, Phuket 83120, Thailand 

۲۹ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران