بهترین رستوران‌های ساحل کاتا در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین رستوران‌های ساحل کاتا در پوکت

کاتا از بهترین و معروف‌ترین سواحل پوکت است که همیشه با جمعیت مسافران پر شده است. به همین دلیل هیچ جای تعجب نیست که سراسر این ساحل با طیفی از انواع غذاخوری‌ها پوشیده شده که تمامی سلیقه‌ها و بودجه‌ها پوشش می‌دهند. در واقع در اینجا شما به هر مدل رستوران و هر قیمتی از گران و بین‌المللی تا محلی و ارزان قیمت در دسترس شما قرار دارند. به طور کلی اگر بخواهیم دسته‌بندی کنیم جنوب کاتا رستوران‌های کلاس بالا و شمال کاتا با رستوران‌های خانوادگی میان رده پر شده است. در حدفاصل این بین نیز کسب و کارهای خانوادگی بزرگ واقع شده‌اند. در تور پوکت شما می‌توانید در بهترین رستوران‌های این ساحل غذاهای عالی بخورید.

 

Mom Tri's Kitchen at Villa Royale

مادام تری در ویلا رویال یکی از گزینه‌های اصلی غذاخوری در پوکت است. این غذا خوری با قرار گرفتن روی صخره سنگی که سواحل کاتا یای و کاتا نوی را از هم جدا می‌کند، نمایی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. چه برای ناهار به اینجا بروید و از تماشای موج‌های سفید لذت ببرید چه شب با روشن شدن چراغ‌ها روی عرشه بنشینید و چیزی بخورید به هر حال ترکیب غذاهای مدرن و خلاقانه با منظره اطراف چیزی نیست که به همین راحتی‌ها بخواهید آن را فراموش کنید. با ویویی که این رستوران دارد، یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های پوکت به شمار می‌رود. در اینجا شما منویی متشکل از غذاهای تایلندی سلطنتی و غذاهای مدرن تایلندی با طیفی از نوشیدنی‌ها در دسترس شما قرار دارد.

آدرس: Mom Tri's Villa Royale, 12 Kata Noi Road, Kata Noi, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

Kata Rocks Clubhouse

این رستوران با نمای درخشان و خیره‌کننده به دریا و ساحل آندامان نقطه‌ای عالی برای غذا خوردن است. این رستوران به Kata Rocks یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌های شیک و مدرن پوکت متصل است. با داشتن دکوراسیون داخلی مینیمالیستی به رنگ سفید تنها چند نقطه به این جذابی در پوکت وجود دارد. در فاصله کوتاهی از هر دو ساحل کاتا یای و کاتا نوی می‌توانید این رستوران را بر روی یک صخره آهکی پیدا کنید که منظره‌ای تماشایی به اقیانوس دارد.

 

اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های پوکت

آدرس: 186/22, Kok Tanode Rd, Karon, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

Mom Tri's Wok Pagoda Kitchen

در این رستوران مجموعه وسوسه‌انگیزی از غذاها با نمای چشمگیر، فهرستی از نوشیدنی‌ها و قیمت عالی همگی در کنار هم ارائه داده می‌شوند. این رستوران همچون خواهر خود Mom Tri’s Kitchen غذاهای خوشمزه تایلندی و مناطق دیگر آسیا را با تغییرات مدرن و مواد درجه یک و تازه تهیه و سرو می‌کند.

آدرس: 32/78 Moo 4, Patak Rd, Karon, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

On the Rock

رستوران On the Rock در قسمت انتهایی یک کوه صخره‌ای واقع در محوطه تفریحگاه بسیار باورنکردنی Marina Phuket قرار گرفته است. در سفر با تور تایلند اگر به دنبال جایی عاشقانه و رمانتیک هستید اینجا جایی است که باید بروید. بعضی از غذاهای دریایی که در ظروف سفالی به عمل می‌آیند فوق‌العاده هستند و واقعا ارزش امتحان کردن را دارند. توصیه می‌کنیم میزی رزرو کنید و برای تماشای غروب آفتاب خودتان را به این رستوران برسانید. تا رنگ‌های افق را به چشم نبینید باورتان نخواهد شد.

 

۶ رستوران برای خوردن غذاهای محلی در پوکت

آدرس: 47 Karon Road, Karon, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

Leonardo Da Vinci Restaurant

رستوران لئوناردو داوینچی مکانی شیک و زیبا برای لذت بردن از غذاهای استثنایی با کیفیت و عالی ایتالیایی در ساحل کاتا است. این منو تمرکز زیادی روی غذاهای دریایی تازه دارد، که به طرز ماهرانه‌ای توسط سرآشپز باتجربه Enzo، اهل شهر ساحلی ایتالیا Rimini تهیه شده‌اند. این رستوران دارای دو فضای باز و سرپوشیده است که به زیبایی با ترتیب رنگ‌های کرم و رنگ‌های گرم حس و حال ایتالیایی آن منتقل می‌شود. شما می‌توانید این رستوران مدرن و شیک را در نزدیکی ساحل کاتا نوی پیدا کنید. کارکنان به شدت کوشا و خوش برخورد هستند و از آنجایی که تجربه و اطلاعات بالایی درند تجربه‌ای عمیق و به یادماندنی برای شما ایجاد می‌کنند.

آدرس: Kata Gardens, 1/34 Kata Noi Road, Karon, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

Kampong Kata Hill

کامپونگ کاتا هیل مجموعه‌ای از بخش بخش‌های مختلف است که قسمتی از آن موزه، قسمتی دیگر گالری و قسمت دیگر رستوران تشکیل شده است. اگر به دنبال خوردن غذاهای تایلندی در جوی آسیای شرقی می‌گردید بیشتر از این جستجو نکنید. بسیاری از رستوران‌ها هزینه‌های هنگفتی صرف دکوراسیون داخلی می‌کنند، اما در عوض از کیفیت و طعم غذا غافل می‌مانند. اما دراین رستوران با چنین موردی مواجه نخواهید شد. غذاها به خودی خود طعم تایلندی فوق‌العاده‌ای دارند بدون آن که هیچ مبلغی در این میان به هدر برود.

 

۱۰ رستوران حلال که در پوکت

آدرس: 4 Karon Rd, Karon, Muang, Phuket 83100, Thailand

۰۵ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران