بهترین فعالیت‌های خانوادگی که می‌توانید در پوکت تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین فعالیت‌های خانوادگی که می‌توانید در پوکت تجربه کنید

تور تایلند و پوکت بر خلاف ادعایی که خیلی‌ها دارند، جایی ایده‌آل برای سفری خانوادگی است. خانواده‌ی شما انتخاب‌های زیادی از جمله در محل اقامت، رستوران‌ها و تفریحات داشته و می‌توانید در مراکز خرید این جزیره‌ی زیبا نیز برای کل خانواده به خرید بپردازید. از سواحل استثنایی تا بازی‌های آبی، همه چیز برای تفریح تمامی اعضای خانواده با سنین مختلف آماده است، پس در ادامه همراه ما باشید تا منتخبی ازآن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

سواحلی که باید انتخاب کنید

پاتونگ: پاتونگ یکی از معروف‌ترین سواحل پوکت و البته شلوغ‌ترین آنها است که البته زیباترین آن‌ها محسوب نمی‌شود. این مکان به خاطر امکانات بسیار خوب، تجهیزاتی برای لذت بردن از انواع فعالیت‌های آبی و همچنین بودن چندین رستوران و سرویس بهداشتی و امکاناتی این چنینی، برای خانواده‌ها جایی عالی محسوب می‌شود.

 

 

پاتونگ

 

 

کارون و کاتا: برای خانواده‌هایی که به آرامش بیشتری احتیاج دارند و همچنین با داشتن بچه‌های کم سن و سال به امکانات رفاهی نیز محتاجند، کارون و کاتا انتخاب‌هایی عالی هستند. اگر چه این ساحل نیز جای خیلی خلوتی نیست، اما با توجه به جمعیت کم‌تر نسبت به پاتونگ، تمیز‌تر و مناسب برای شنا است.

لائم کا: این ساحل اما کمی از محیط شهری فاصله داشته و به همین خاطر بسیار خلوت‌تر از دو ساحل دیگر است. اگر بتوانید مسیر را طی کنید و هزینه‌ی بودن در این ساحل اختصاصی را پرداخت کنید، آب کریستالی آن جایی عالی برای تفریحات ساحلی خانواده‌ی شما خواهد بود.

 

سواحل زیبای پوکت ، کمی دورتر از مرکز شهر

 

لائم کا

 

 

جزیره گردی

گشت زدن در جزایر اطراف پوکت، یکی از مهم‌ترین تفریحاتی است که مسافران به این جزیره باید امتحان کنند. با توجه به سختی سفر با بچه‌ها به جزایر دور و بعضا بدون امکانات، جزیره جمیز باند و جزیره فی‌فی، بهترین انتخاب‌ها برای خانواده‌ها خواهند بود. جزایر زیبایی که برای رفتن به آن‌ها، همه روزه قایق‌های مختلفی به سمتشان حرکت می‌کنند و رفتن به هر کدام آن‌ها نیز هزینه‌ی سنگینی روی دستتان نمی‌گذارد. فی‌فی از نظر داشتن امکانات تفریحی مناسب‌تر بوده اما جمیز باند مکانی خاص‌تر و در بعضی موارد زیباتر است.

 

۶ جزیره کم‌تر شناخته شده که به راحتی از پوکت قابل دسترسی هستند

 

جزیره فی فی

 

 

موزه‌ها و گالری‌های عجیب

موزه Trick Eye: اسم موزه را فراموش کنید، این مکان در واقع یک گالری از عکس‌های سه بعدی است که برای گرفتن‌ عکس‌های جالب ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین مراکز پوکت به حساب می‌آید. جایی که هم بچه‌ها از بودن در آن لذت می‌برند و هم بزرگ‌ترها عکس‌های جالبی در آن می‌گیرند.

 

تفریح‌ها و سرگرمی‌های رایگانی که می‌توانید در پوکت به انجام برسانید

 

موزه Trick Eye

 

 

خانه برعکس (Upside Down house): این مکان نیز جایی است که می‌توانید همراه خانواده یک تجربه جذاب و متفاوت داشته باشید. احتمالا در تمام مدت صدای خنده‌ی بچه‌ها را بشنوید و هم اینکه عکس‌های بسیار خوبی با خود به خانه ببرید.

 

 

Upside Down house

 

 

کارهایی که با کودکان خود باید در پوکت تجربه کنید

پارک آبی Splash Jungle: یک روز کامل و شاد را در این پارک آبی بزرگ و عالی تجربه کنید. بازی‌های متنوعی در Splash Jungle تعبیه و چندین استخر مختلف در آن قرار داده شده است تا هر کس با هر سنی بتواند در جایی از آن مشغول بازی شود. محل بازی خردسالان، استخر موج مصنوعی و چند ده سرسره آبی هیجان انگیز از جمله ویژگی‌های این پارک آبی محسوب می‌شوند.

 

۵ پارک ملی تایلند که در سفر به پوکت می‌توانید از آنها دیدن کنید

 

پارک آبی Splash Jungle

 

 

باغ وحش پوکت: با اینکه ایرادهایی از نظر حقوق حیوانات به این باغ وحش گرفته می‌شود، اما در سال‌های اخیر تغییرات بهتری در رفتار آن‌ها با حیوانات صورت گرفته و حالا می‌توان بدون بسیاری مسائل حاشیه‌ای به دیدن حیوانات متنوع این باغ وحش رفت.

آکواریوم پوکت: اگر چه کافی است در ساحل سر خود را به زیر آب ببرید تا دنیایی از ماهی‌ها را ببینید، اما آکواریوم پوکت درهای دنیایی از ماهی‌ها از سراسر زمین را به روی شما باز می‌کند، جایی که بچه‌های شما می‌توانند از تونل آبی گذشته و به آبزیان غذا بدهند.

 

تور تایلند، فرصتی ناب برای بازدید از قلمرو ببرهای پوکت

 

آکواریوم پوکت

 

 

باغ پرندگان پوکت: یکی دیگر از جاهای بسیار عالی برای بچه‌ها و البته بزرگسالان، باغ پرندگان است. تنوعی شگفت‌انگیز از پرندگان و امکان غذا دادن به آن‌ها و تماشای نمایش‌های زنده، از جمله تفریحاتی است که می‌توانید در این باغ تجربه کنید.

 

خرید خانوادگی در پوکت

مراکز خرید: Jungceylon و Central Festival دو مرکز خرید مهم پوکت هستند که هر دو فروشگاه‌های متنوعی از انواع محصولات برای تمامی اعضای خانواده را عرضه می‌کنند. فراموش نکنید که این مرکاز خرید تنها به خرید اختصاص نداشته و دارای سینما، سالن بولینگ، سالن بازی، رستوران و انواع کافه‌ها هستند.

 

۷ مکان فوق‌العاده در پوکت برای خرید بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

 

Central Festival

 

 

بازارهای آخر هفته و Walking Street: بازارهای آخر هفته شاید برای تمام خانواده‌ها جایی مناسب نباشد، اما با این همه از دیدنی‌های مهم شهر و از جمله مراکز مهم خرید در پوکت هستند. بازارهای شبانه‌ی شلوغی که مملو از خوردنی‌های خوشمزه و اجناس ارزان برای خریدند. Walking Street که خیابان اصلی شهر نیز به حساب می‌آید، در طول روز جایی مناسب برای خرید بوده و در آن می‌توانید مغازه‌های متنوعی برای فروش انواع اجناس پیدا کنید.

۱۵ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران