۵ تور دوچرخه سواری که در پوکت می‌توانید آنها را تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۵ تور دوچرخه سواری که در پوکت می‌توانید آنها را تجربه کنید

پوکت یکی از بی‌نظیرترین جزیره‌های جهان است که با رفتن به آن می‌شود برای چند روز از عجله‌ها و نرسیدن‌های زندگی روزمره دور شد و سراسر به آرامش رسید. جزیره‌ای جذاب که چون تکه‌ای جدا مانده از بهشت آسمان‌ها در زمین می‌ماند. جزیره‌ای رمانتیک که عاشقانه‌ترین روزهای زندگی را در آن می‌شود سپری کرد. جزیره‌ای شگفت‌انگیز که لوکس‌ترین امکانات تفریحی را در خود دارد و در بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها با بهترین غذاهای شرق آسیایی و بین‌المللی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور تایلند به پوکت اگر به دنبال تورهای جذاب هستید همراه ما باشید تا ۵ تور دوچرخه‌سواری معروف این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. تورهایی که در هرکدام از آنها می‌توانید این شهر را به گونه‌ای تازه کشف کنید و دارای تجربیات جدید شوید.

 


۱- تور دوچرخه سواری حومه شهر


یک تور جذاب و هیجان‌انگیز که ۶ ساعت به درازا می‌کشد و بیش از یک نیمروز گردشگرانه‌ی شما را به خودش اختصاص می‌دهد. توری که به هنگام شرکت در آن سوار بر دوچرخه می‌شوید تا به روستاها و مناطق اطراف پوکت بروید. در جریان این تور می‌توانید در مسیرهای جنگلی ساعت‌ها رکاب بزنید و نقاط بکر را بیابید. عبور کردن از زیر درختان استوایی، مسیرهای سرسبز، رکاب زدن زیر نم باران و گذر کردن از کنار ساحلی آرام همگی دستاوردهای بی‌نظیر شرکت در این تور به حساب می‌آیند. در سفرتان با تور پوکت اگر آمادگی بدنی لازم برای رکاب زدن را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید. چرا که با روی دیگری از این جزیره مواجه می‌شوید و خاطره‌ای فراموش نشدنی برایتان ساخته می‌شود.

 

تفریح‌ها و سرگرمی‌های رایگانی که می‌توانید در پوکت به انجام برسانید

 

 

دوچرخه سواری در پوکت

 


۲- تور دوچرخه‌سواری جاده‌ای


اگر به جاده‎‌ها علاقه‌دارید و می‎خواهید مسیرها را دنبال کنید شرکت این تور در شهر پوکت بسیار برای شما جذاب خواهد بود. توری که طی آن از جاده‌های این جزیره گذر می‌کنید و گاهی نیز به مسیرهای فرعی می‌روید تا زیر درختان نارگیل و سرسبزی‌ها دمی به استراحت بنشینید. توری که ۸ ساعت به درازا می‌کشد و یک روز از سفر شما به پوکت را به خودش اختصاص می‌دهد. توری که اگر ورزشکار باشید می‌توانید در آن شرکت کنید.

 

 

دوچرخه سواری در پوکت

 


۳- تور یکروزه دوچرخه سواری ساحلی


یک تور ماجراجویانه‌ی جذاب اما نه برای همه بلکه برای کسانیکه آمادگی بدنی لازم برای رکاب زدن را دارند و جدای از این سری پر شور دارند. توری که یک روز به درازا می‌انجامد و ۴۵ کیلومتر رکاب زنی دارد. توری که در جریان آن به مسیرهای جنگلی و ساحلی می‌روید، در زیر آبشار آب تنی را تجربه می‌کنید، به دریا می‌روید و شنا می‌کنید و در یک مکان فوق‌العاده ناهار نوش جان می‌کنید. لحظه لحظه‌ی شرکت در این تور برای شما کشف و شهود می‌آفریند و از همین رو با شرکت در آن خاطره‌های فراموش ناشدنی برایتان ساخته می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر تنها به پوکت سفر کرده‌اید حتما در این تور شرکت کنید. چرا که در جریان این تور جدای از ماجراجویی، همسفرهای خوب نیز پیدا می‌کنید.

 

راهنمای کامل جت‌اسکی سواری در پوکت

 

 

دوچرخه سواری در پوکت

 


۴- تور دوچرخه سواری تاکوآ پا (Takua pa)


یک تور دوچرخه سواری بی‌نظیر که شروعش با طلوع آفتاب و صبح است. با شرکت در این تور ابتدا یک صبحانه‌ی مقوی و مفصل نوش جان می‌کنید تا بعد بروید به بخش تاریخی تاکوآ پا و رکاب بزنید. در این تور در مسیرهای جنگلی و سرسبز به دیدن معبدها می‌روید و برترین عکس‌های خود از حضور در پوکت را خواهید انداخت. پس از آن نیز با دوچرخه‌هایتان سوار بر کشتی می‌شوید تا به ترتیب به جزیره‌های کوچکتر و تاریخی پوکت سر بزنید و هرکدام از آنها را در خشکی‌هایشان با دوچرخه و رکاب زدن کشف کنید. مدت زمان این تور ۹ ساعت است و یک روز از سفر شما به پوکت را به خودش اختصاص می‌دهد. یک روزی که بدون شک برای شما از ماندگارترین خاطرات سفر خواهد بود.

 

 

دوچرخه سواری در پوکت

 


۵- کشف دو روزه آندمان مانگروو (Andaman Mangrov)


یک تور بی‌نظیر برای آنهایی که خودشان برنامه‌ی خاصی برای کشف این جزیره ندارند و می‌خواهند با برنامه‌های دیگران برای کشف پوکت هماهنگ شوند. توری دو روزه که طی آن به دیدن بیشتر نقاط ساحلی و جنگلی پوکت می‌روید و تفریحات ناب از جنس دیدن‌ها و مشارکت‌ کردن‌ها را تجربه می‌کنید. توری که جدای از دوچرخه سواری، قایق سواری و پیاده روی را نیز تجربه می‌کنید و از نزدیک با روستاها و مردمان بومی پوکت آشنا می‌شوید. توری که با شرکت در آن به دیدن پارک ملی می‌روید، ماهی گیری را تجربه می‌کنید، از کنار مزارع کشاورزی عبور می‌کنید و در انجام همه‌ی این تفریحات بهترین عکس‌هایتان برای شبکه‌های اجتماعی را نیز می‌اندازید.

 

تجربه‌ی هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پوکت جزیره‌ی زیبایی‌ها

 

 

دوچرخه سواری در پوکت

۱۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران