آشنایی با تفریحات لاکچری کیش (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری کیش
آشنایی با تفریحات لاکچری کیش (قسمت دوم)

با توجه به تفریحات متنوع و موقعیت جزیره کیش بسیاری از گردشگران آن را به عنوان سفری لاکچری می‌شناسند. بنابراین اگر شما نیز اهل تفریحات و سرگرمی‌های لاکچری هستید توصیه می‌کنیم حتما سفر با تور کیش را در لیست مسافرت‌های داخلی خود قرار دهید. ما نیز در این مقاله کمک می‌کنیم تا با بهترین تفریحات لاکچری کیش بیشتر آشنا شوید. همراه ما باشید تا در این سفر بدون اتلاف وقت تفریح مورد علاقه خود را پیدا کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

قایق‌سواری در آب‌های نیلگون خلیج فارس

قایق‌سواری به عنوان یک ورزش و تفریح لوکس در جزیره کیش شناخته می‌شود که تمامی گردشگران می‌توانند از آن نهایت لذت را ببرند. شما می‌توانید بسته به علاقه و سلیقه خود قایق‌های متفاوتی را (تندرو یا آرام) را انتخاب کرده و وارد دل دریا شوید. از جمله انواع قایق‌هایی که می‌توانید در این سفر تجربه سوار شدن به آن‌ها را داشته باشید عبارتند از:

  • قایق بادبانی
  • قایق ماهیگیری
  • قایق تندرو
  • قایق پدالی و پارویی
  • قایق کف شیشه‌ای
  • قایق تفریحی VIP
  • کایت بوردینگ

هزینه سوار شدن به هر کدام از این موارد متفاوت خواهد بود اما در حالت کلی میانگین هزینه قایق‌سواری در آب‌های نیلگون خلیج فارس در تور کیش از حدود ۱۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود. این هزینه بسته به شرایط و خواسته‌های شما افزایش خواهد یافت.

 

آب و هوای کیش در فصل‌های مختلف

تجربه بازدید از پارک دلفین‌ها

اگر به دلفین‌ها علاقه دارید هیچ جایی بهتر از پارک دلفین‌های کیش برای بازدید از این موجودات باهوش و دوست داشتنی نیست. شما در این مکان می‌توانید نمایش‌های جذابی از دلفین‌ها را به همراه خانواده و کودکانتان تماشا کنید.  نمایش دلفین‌ها در این مجموعه تقریبا به صورت ۳ ساعته برگزار می‌شود. برای ورود و تماشای این نمایش باید هزینه‌ای در حدود ۳۵۰ تومان را پرداخت کنید. البته در برخی از سایت‌ها می‌توانید بلیط‌های تخفیف‌دار نیز تهیه کنید.

اوج هیجان با پیست باگی در کیش

برای کسانی که به دنبال تفریح‌های هیجان‌انگیز در تور کیش هستند، پیست باگی را توصیه می کنیم. باگی در مجموعه‌ای به طول ۴۰۰ متر توسط ماشین‌های دو نفره در جزیره کیش برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود. در طول مسیر فرصت بازدید از مکان‌های دیدنی جزیره نظیر درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی در کیش را نیز خواهید داشت. بنابراین با انتخاب این تفریح لوکس می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و همزمان با هیجان از تماشای جاذبه‌های دیدنی کیش نیز لذت ببرید. هزینه ۱۵ دقیقه باگی سافاری در کیش حدودا ۱۸۰ هزار تومان خواهد بود. توجه داشته باشید که افراد زیر ۱۵ سال نمی‌توانند سوار ماشین‌های باگی شوند.

 

خرید در ارزان‌ترین مراکز خرید کیش

کارتینگ در جزیره کیش

یکی از تفریحات لاکچری کیش که در بین عموم مردم محبوبیت بالایی دارد، کارتینگ است. اگر شما نیز به ماشین‌سواری با سرعت بالا علاقه دارید توصیه می‌کنیم فرصت کارتینگ در کیش را هرگز از دست ندهید. پیست کارتینگ کیش تقریبا ۸۰۰ متر طول داشته و یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های کارتینگ خاورمیانه است. کارتینگ در این مجموعه برای کودکان با قد کمتر از ۱۴۰ سانتی متر ممنوع است. هزینه کارتینگ در کیش به ازای هر یک نفر تقریبا ۱۰۰ هزار تومان است.

اسب و شترسواری در جزیره کیش

همواره اسب‌سواری به عنوان تفریحات لوکس در بین عموم مردم شناخته می‌شود. خوشبختانه مسافران تور کیش فرصت اسب‌سواری و شترسواری را در طول سفر خود خواهند داشت. اسب‌سواری و شتر سواری به همراه مربیان ارائه شده و حتی اگر برای اولین بار قصد انجام این تفریح را دارید می‌توانید از لحظه به لحظه خود بدون نگرانی لذت ببرید. هزینه یک ساعت اسب یا شتر سواری در کیش تقریبا ۵۰ هزار تومان است.

 

۵ هتل نزدیک به اسکله تفریحی کیش

گذراندن ساعاتی به یادماندنی در کشتی‌های تفریحی کیش

در جزیره کیش مسافران فرصت سوار شدن به کشتی‌های تفریحی لوکس را خواهند داشت. معمولا این کشتی‌ها در ساعت ۱۱ شب راه افتاده و تا ساعت ۱ بامداد فرصت لذت بردن از فضای دنج و دلنشین خلیج فارس را برای شما به ارمغان خواهند آورد. معمولا تورهای کشتی‌های تفریحی کیش همراه با اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی و برنامه‌های شاد دیگر هستند. هزینه بلیط کشتی تفریحی به ازای هر یک نفر بین ۲۸۰ تا ۳۱۰ هزار تومان است.

پرواز بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس

بدون شک یکی از تفریحات لاکچری کیش پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس است. گردشگران در این سفر فرصت سوار شدن به هواپیماهای بدون موتور (گلایدر)، جایروکوپتر و کایت موتوردار را خواهند داشت. بنابراین می‌توانید تجربه‌ای کاملا متفاوت را برای خود رقم زده و از ارتفاعات به تماشای جزیره زیبای کیش بپردازید. اگر ایده سوار شدن به جایروکوپتر برای شما جذاب است باید به ازای هر یک نفر مبلغی در حدود ۴۸۰ هزار تومان را پرداخت کنید تا بتوانید به مدت ۱۰ دقیقه از پرواز در آسمان لذت ببرید. در حین پرواز خدمات عکاسی نیز برای علاقه‌مندان ارائه می‌گردد.

 

هزینه تفریحات جزیره کیش برای گردشگران

فلای بورد بر روی آب‌های خلیج فارس

فلای بورد که این روزها در کل دنیا به یکی از تفریحات پرطرفدار آبی تبدیل شده در جزیره کیش برای تفریح علاقه مندان فراهم شده است. فلای بورد به این صورت است که شما سوار بر یک جت اسکی مخصوصی شده و با فشار بالای آب حاصل از آن به صورت معلق در هوا قرار خواهید کرد. شما می‌توانید در حین فلای بورد حرکات آکروباتیک و نمایش‌های جالبی را از خود ارائه کنید. هزینه فلای بورد به ازای هر یک نفر تقریبا ۴۴۰ هزار تومان است. البته شما می‌‌توانید بلیط ارزان‌تر را از سایت‌های مختلف دریافت نمایید.

۱۷ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران