معرفی بهترین سواحل کاس در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی بهترین سواحل کاس در آنتالیا

کاس یکی از شهرهای بسیار زیبایی است که در تور آنتالیا به طرز شگفت‌انگیزی از مسیر توریستی خارج مانده، در حالی که به شدت مناطق زیبای طبیعی از جمله سواحلی خیره کننده‌ دارد. به جای مدل‌های جذاب و جهان‌گردهای پول‌دار، غیرقانونی‌ها و روشنفکران در این نقطه آفتاب‌گرفته جوی آرام حکمرانی می‌کند. اما این سواحل برای همیشه ناشناخته نخواهد ماند، زیرا زیبایی بی‌نظیر خط ساحلی باشکوه کاس، دیر یا زود تحسین بین‌المللی را به خود جلب می‌کند. بنابراین، قبل از دیگران سریع وارد شوید و این سواحل بالا را در حالی که هنوز در اوج زیبایی هستند کشف کنید و دریابید که کدام ساحل کاس برای شما بهترین است.

 

ساحل کاپوتاس

ساحل کاپوتاس که بین دو پرتگاه در زیر بزرگراه در حدود ۲۶ کیلومتری غرب شهر واقع شده از نظر اکثر مسافران، زیباترین ساحل در کاس اگر نه در تمام ترکیه است، و ارزش بازدید از کاپوتاس را برای عکاسی به تنهایی دارد. آب‌های فیروزه‌ای زلال و شن‌های ریز و پودری کمیاب در منطقه در انتظار کسانی است که از پله‌های شیب‌دار معروف آن پایین می‌روند. برای رسیدن به آنجا، می‌توانید یکی از مینی‌بوس‌های متداول به سمت غرب را سوار شوید. اگر ترجیح می‌دهید رانندگی کنید، بدانید که حداقل پارکینگ در این منطقه وجود دارد، به خصوص در فصل شلوغی که ساحل شلوغ است با کمبود جا و پارکینگ روبرو خواهید شد. در محل، یک کافه تحت مدیریت شهرداری، امکانات حمام، و انبوهی از صندلی‌های آفتاب‌گیر را خواهید دید. افرادی که می‌خواهند در ساحل بازی کنند، قدم بزنند  یا در سفری خانوادگی با فرزندان هستند عاشق این ساحل می‌شوند.

 

بهترین تورهای ماجراجویانه در آنتالیا

آدرس: Kalkan, 07580 Kas, Antalya, Turkey

 

ساحل Akçagerme

ساحل آکچاگرمه یکی از بهترین پلاژهای (سواحل) خانواده پسند در منطقه است که در خلیجی خیره کننده واقع شده است. آب‌های شفاف و تمیز و امواج آرام ، زمین بازی مناسبی را برای شادی کودکان در زیر نور خورشید در دسترس قرار می‌دهد که اصلا نمی‌توان از آن چشم پوشید مخصوصا این که کودکان عاشق بازی در آن می‌شوند و اگر از آب پاشیدن و ساختن قلعه‌های شنی خسته شدند، یک پارک آبی، زمین تنیس و وسایل بازی برای سرگرم کردن آن‌ها وجود دارد. دیگر چه چیز بیشتری وجود دارد که می‌تواند شوق سفر را به رگ‌هایشان بدواند؟ ساحل آکچاگرمه در ۶ کیلومتری غرب شهر قرار دارد و دسترسی به آن در تور آنتالیا با تاکسی یا مینی ون دلموس آسان است. دانش‌آموزان گردشگری از یک دبیرستان محلی این سایت را اداره می‌کنند، بنابراین انتظار خدمات و امکانات متوسطی را داشته باشید.

آدرس: Yeniköy, Antalya Fethiye Yolu, 07580 Kas, Antalya, Turkey

 

خلیج لیماناگزی

اگر دوست دارید یک روز خلوت در ساحل داشته باشید، خلیج لیماناگزی باید اولین بندر سفر شما باشد. چطور؟ از آن جایی که به معنای واقعی کلمه هیچ جاده‌ای در آن وجود ندارد، بنابراین تنها راه رسیدن با قایق است. کشتی‌های مسافربری صبح هر نیم ساعت از اسکله کاس حرکت می‌کنند و بسته به تقاضا در یکی از ۴ ساحل خلیج نوری، دون کیشوت، اوتاگ و بلال توقف می‌کنند. هر نقطه به همان اندازه خیره‌کننده است و دارای رستوران مخصوص به خود با امکانات حمام و گروه کوچکی از لاک پشت‌های زیبای Caretta است. به یاد داشته باشید که آخرین قایق بازگشت به شهر در تابستان ساعت ۵ بعدازظهر است، پس دیر نکنید. البته، شما همیشه می‌توانید شب را در یکی از استراحتگاه‌های ساحلی رمانتیک بمانید.

 

برترین مراکز خرید آنتالیا برای خرید و تفریح

آدرس: Limanağzı Mevki, 07580 Kas, Antalya, Turkey

 

ساحل خلیج هدایت

ساحل خلیج هدایت (Hidayet Bay Beach) یکی از بهترین نقاط برای غواصی در آنتالیا است. وجود تعداد زیادی ماهی و شانس کاملی برای مشاهده لاک پشت‌های Caretta به این معنی است که همراه داشتن ماسک و وسایل اسنورکلینگ ضروری است. البته، فرصت‌های زیادی برای فعالیت‌های ساحلی وجود دارد که بتوانید در مسیر صخره‌ای نیز حرکت کنید. توجه داشته باشید که این ساحل تا حدودی توسعه یافته، بنابراین به دنبال چیزهای زیادی نباشید. با این حال، یک رستوران با غذاهای خوشمزه در محل، تمام غذاهای کلاسیک ترکی مورد علاقه شما را سرو می‌کند و نمی توان انکار کرد که مناظر اینجا بی‌نهایت زیبا هستند. این ساحل زیبا و دیدنی تنها ۵ دقیقه با ماشین از کاس که به سمت غرب در Beyhan Cenkçi Caddesi حرکت می‌کند، فاصله دارد.

آدرس: Andifli, 07580 Kas, Antalya, Turkey

 

ساحل عمومی شهرداری کاس

ساحل عمومی شهرداری کاس یکی از معدود سواحل در اطراف اینجاست که توسط شهرداری اداره می‌شود به این معنی که ورودی آن کاملا رایگان است و گزینه‌ای عالی و مقرون به صرفه برای مسافران ساحلی است. این ساحل عمومی مطمئنا شلوغ نیست و با آب‌های فیروزه‌ای و خط ساحلی شنی زیبا ارزش بازدید و تفریح را خواهد داشت بنابراین کفش‌های غواصی خود را بیاورید تا از امکانات آن بهترین استفاده را ببرید. با توجه به اینکه این ساحل عمومی است، حال و هوای اینجا نسبت به سایر نقاط اطراف کاس آرام‌تر است. با این حال، شما هنوز هم همه ملزومات یک روز سرگرم کننده در زیر نور آفتاب شامل اجاره چتر، رفتن به رستوران، امکانات حمام، و حتی یک چمن دنج برای دراز کشیدن را در اینجا خواهید داشت. به علاوه خانم‌ها می‌توانند آسوده در بخش زنان حمام آفتاب بگیرند.

 

با ۷ آبشار دیدنی آنتالیا آشنا شوید

آدرس: Andifli, 07580 Kas, Antalya, Turkey

 

ساحل پاتارا

پاتارا که از سواحل عمومی آنتالیا می‌باشد، به‌عنوان تنها ساحل عمومی منطقه با ماسه‌های ریز جایی دست‌نخورده نیست، زیرا تعداد زیادی آفتاب‌دوست در تابستان جای جای آن را اشغال می‌کنند. با این حال، ماسه‌های آن به همان اندازه نرم است که می‌توانید امیدوار باشید و تقریباً همیشه جایی برای کشیدن حوله در مسیر ۱۸ کیلومتری آن پیدا خواهید کرد. با این حال، جاذبه‌های اصلی در اینجا، لاک پشت‌های Caretta هستند که از ساحل پاتارا در آنتالیا به عنوان مکان اصلی خود در ترکیه استفاده می‌کنند. برای جلوگیری از شکستن تخم‌هایشان چتر نگذارید و قبل از غروب آفتاب از آنجا خارج شوید تا به آن‌ها فضایی بدهید تا بچه‌هایشان را بیرون بیاورند.

آدرس: Gelemiş, 07976 Kas, Antalya, Turkey

 

ساحل بزرگ سنگریزه

ساحل بزرگ سنگریزه فقط ۲۰ دقیقه پای پیاده از جنوب کاس فاصله دارد، بنابراین بهترین نقطه برای مسافران بدون ماشین است که به دنبال ساحلی زیبا در فاصله قدم زدن هستند. البته، نام آن باید شما را به این واقعیت راهنمایی کند که هیچ شن و ماسه ریزی در اینجا پیدا نخواهید کرد و شاید این کمی ناخوشایند به نظر برسد اما اشتباه می‌کنید، هرگز اجازه ندهید اسم این ساحل شما را از تجربه زیبایی‌های آن باز نگه دارد. با این وجود، آب‌های آبی تمیز، یک رستوران ترکی خوشمزه، و صندلی‌های آفتاب‌گیر ارزان برای اجاره و گاهی اوقات رایگان در خارج از فصل، دلایل زیادی برای ماندن در این منطقه فراهم می‌کنند همه این‌ها در محلی آرام و بی تکلف در دسترس شما قرار دارند. در طول شب به تماشای ستاره‌ها بیایید و به بهترین آهنگ‌های محلی گوش دهید.

 

آشنایی با شهرهای باستانی آنتالیا

آدرس: Andifli, 07580 Kas, Antalya, Turkey

 

ساحل İnceboğaz Çınar

ساحل İnceboğaz Çinar یک نقطه برجسته کمتر شناخته شده در دسترسی آسان به کاس است. در واقع، تنها در فاصله ۱.۵ کیلومتری از قلب شهر می‌توانید به دلخواه در اینجا قدم بزنید. پس از ورود، مناظر وسیعی از دریای اژه و خلیج Bucak مقابل چشمان شما گسترده می‌شود، زیرا ساحل در باریک‌ترین نقطه شبه‌جزیره Cukurbag قرار دارد. برای تکمیل مناظر باشکوه، یک رستوران کوچک اما عالی وجود دارد که غذاهای لذیذ سرو می‌کند، صندلی‌های آفتابی ارزان اجاره‌ای، و امکانات حمام کاربردی نیز در دسترس هستند که لذت رفتن به این ساحل را بیشتر می‌کنند. حتی یک تخته نرد ساحلی نیز برای زمانی که از آفتاب گرفتن خسته می‌شوید، وجود دارد. آب‌های اینجا ملایم بوده و بنابراین برای کوچک‌ترها نیز گزینه خوبی محسوب می‌شود. برای سفرهای خانوادگی این ساحل زیبا با تمام امکاناتش به مسافران تور آنتالیا توصیه شده است.

آدرس: Andifli, Beyhan Cenkçi Cd., 07580 Kas, Antalya, Turkey

 

ساحل Seyrek Cakil

ساحل Seyrek Cakil در دسترس آسانی به ساحل مشهور جهانی کاپوتاس در کاس قرار دارد و آن را به یک سفر جانبی کوچک عالی برای هر کسی که از برادر بزرگ مشهور آن بازدید می‌کند تبدیل می‌کند. در حالی که کاپوتاس مورد توجه بین‌المللی قرار می‌گیرد، سیرک کاکیل کوچک تقریبا ناشناخته است. البته این ساحل صخره‌ای جذاب نه رستوران دارد و نه امکانات حمام اما همچنان زیبا و ستودنی بوده و بدون دست خوردگی باقی مانده است. بنابراین اگر از شلوغی وسط تابستان خسته شده‌اید و آرزوی یک روز سرگرم‌کننده در زیر نور آفتاب را دارید که به ندرت مسافر دیگری در آن دیده ‌شود، به Seyrek Cakil بیایید که خبری از شلوغی توریستی در آن نیست. البته شما به صندلی‌های آفتاب‌گیر راحت دسترسی خواهید داشت تا از خود در برابر سواحل سنگی محافظت کنید. اگرچه امکانات اینجا کم است و امکانات توریستی در آن لحاظ نشده اما دست کم می‌توانید از آرامش ساحل و زیبایی‌هایش استفاده ببرید که به نظر ما همین ویژگی به شدت قابل توجه است.

 

۵ تا از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا

آدرس: Gökçeören, 07580 Kas, Antalya, Turkey

 

ساحل سنگریز کوچک

اینجا را زمانی توصیه می‌کنیم که شما دوست دارید به ساحل بروید اما در عین حال نمی‌خواهید راه دوری بروید. ساحل سنگریزه کوچک درست در قلب شهر قرار گرفته و با وجود وسعت کمش اما زیبا است و نیازهای شما را در زمانی کوتاه برطرف می‌کند. مطمئناً، اینجا به خاطر وسعت کم و قرار گرفتن در مرکز شهر، شلوغ و پرجمعیت می‌شود و باید برای رسیدن به آن از پله‌های شیب دار پایین بروید، اما آب‌ها زلال و شفاف هستند و تمامی موارد مربوط به موقعیت قرارگیری آن نمی‌تواند این ویژگی مثبت و زیبا را از این ساحل بگیرد. همچنین گزینه‌های بزرگ‌تر دیگری نیز در این نزدیکی از جمله ساحل همیشه پرجنب‌وجوش دریا وجود دارد، جایی که مردم محلی و توریست‌ها برای غروب آفتاب دلپذیر به آنجا می‌روند.

۱۰ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران