۱۰ تا از زیباترین هتل های ساحلی آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۱۰ تا از زیباترین هتل های ساحلی آنتالیا

آنتالیا محبوب‌ترین مقصد ساحلی ترکیه و از جمله شهرهای بسیار محبوب توریستی در جهان است. با توجه به این که سالانه میلیون‌ها گردشگر به این شهر زیبا سفر می‌کنند، هتل‌های متعدد و متنوعی در آن‌جا ساخته شده که جذاب‌ترین آن‌ها، هتل‌های ساحلی هستند. اگر قصد شرکت در تور آنتالیا را دارید، حتما نگاهی به لیست امروز ما که به بهترین هتل های ساحلی آنتالیا اختصاص دارد، بندازید.

 

۱۰ تا از بهترین هتل های ساحلی آنتالیا

در لیست امروز ما سعی کرده‌ایم تا با تنوع بالا به سراغ‌ هتل‌ها و ریزورت‌های ساحلی در تور آنتالیا برویم که دارای ساحل اختصاصی، امکانات تفریحی مناسب و خدمات دهی خیلی خوب هستند.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک

با قرار گیری در جایی دنج از ساحل بلک، هتل ریسوس پریمیوم بلک (Rixos Premium Belek) از جمله هتل‌های لاکچری و بسیار خوب آنتالیا است که دارای امکانات تفریحی و رفاهی عالی بوده و برای اقامت رنج‌های سنی مختلف پیشنهاد می‌شود. این مجموعه جدا از ساحل اختصاصی بسیار زیبا و بزرگ دارای چندین استخر، پارک آبی، زمین بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، مرکز اسپا و سلامتی و چند رستوران و بار مختلف است. اتاق‌های این مجموعه طراحی زیبا و مدرنی دارد و فضای سبزی بزرگ نیز برای ریکسوس در نظر گرفته شده که به جذابیت‌های این محل می‌افزاید.

آدرس: Belek, Ileribaşı Mevkii, 07500 Serik

عکس: rixos.com

 

هتل تایتانیک بیچ لارا

همان طور که از اسم هتل پیداست، تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara) در ساحل محبوب لارا واقع شده و ترکیبی جذاب از لاکچری و راحتی است. مجموعه‌ای بسیار بزرگ که از بهترین هتل های ساحلی آنتالیا به حساب می‌آید و با طراحی منحصر به فرد که دارای ساحلی جذاب با امکانات عالی بوده، چندین استخر از جمله استخر مخصوص کودکان دارد و امکانات رفاهی کاملی از جمله مرکز اسپا و سلامتی، رستوران‌های متنوع، سالن ورزشی و چیزهایی از این قبیل را به مهمان خود عرشه می‌کند. طراحی بنای اصلی هتل شبیه به یک کشتی تفریحی است و در فضای بیرونی آن نیز، شامل باغ‌های سبز ، یک پارک آبی و محیط‌های مختلف عمومی برای استراحت و تفریح مسافران می‌شود.

آدرس: Güzeloba, Merkezi, Lara Turizm Yolu, 07230 Muratpaşa

 

هتل ۵ ستاره گرانادا لاکچری آنتالیا

عکس: leclercvoyages.com

 

هتل دلفین دیوا پریمیر

یکی دیگر از بهترین هتل های ساحلی آنتالیا که در ساحل لارا قرار گرفته و دارای بخشی اختصاصی در این ساحل بزرگ بوده و امکانات تفریحی عالی را در آن‌جا برای مسافران خود تدارک دیده است.هتل دلفین دیوار پریمیر (Delphin Diva Premiere) دارای استخرهای مختلف است که یکی از آن‌ها با دکور عالی، وجود یک کلاب و بار اختصاصی در مرکزش و فضای جنگلی، مکانی عالی برای تفریح در هتل به حساب می‌آید. این مکان در کل امکانات زیادی برای کودکان و نوجوانان نیز دارد و انتخابی عالی برای خانواده‌ها به حساب می‌آید. در این مجموعه نیز چندین رستوران، کافه، بار و مرکز اسپا و سلامتی در نظر گرفته شده و خود بنا نیز طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که در بدو ورود، شما را عاشق خود خواهد کرد. همین زیبایی به داخل هتل نیز راه پیدا کرده و تمامی اتاق‌ها شیک و جذاب هستند.

آدرس: Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:342, 07112 Aksu

عکس: solvex.sk

 

هتل ساحلی لارا باروت

این مجموعه با نام کامل Lara Barut Collection-Ultra All Inclusive یک هتل آل اینکلوسیو بسیار جذاب بوده که دارای بخش‌های متنوعی است که گفتن از آن‌ها در قالب این چند سطر نمی‌گنجد. اول از همه در مورد اتاق‌های هتل بگوییم که همگی شکیل و مجلل بوده و کاملا لایق یک اقامتگاه ۵ ستاره هستند. البته این مجلل و لاکچری بودن را شما می‌توانید در نقاط مختلف لارا باروت مشاهده کنید. این مجموعه دارای یک ساحل بزرگ و زیبا با امکانات عالی و زمین‌های ورزش‌های ساحلی بوده که یک اسکله‌ی اختصاصی نیز در آن یافت می‌شود. چند استخر، کلاب مخصوص کودکان، سالن‌های بازی‌ متعدد، زمین‌های ورزشی بسیار مجهز و خیلی امکانات دیگر در لارا باروت وجود دارد که آن را به انتخابی عالی در تور آنتالیا بدل کرده است.

آدرس: Güzeloba Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 07235 Muratpaş

عکس: jet2holidays.com

 

ریزورت گلوریا سرنیتی

از نظر بصری، ریزورت گلوریا سرنیتی (Gloria Serenity Resort) یکی از زیباترین هتل های ساحلی آنتالیا به حساب می‌آید. این مجموعه از دو ساختمان بزرگ و چندین بنای کوچک‌تر و ویالاهای اختصاصی تشکیل شده که همه در فضایی جنگلی و جذاب قرار گرفته‌اند. بسیاری از ویلاها دارای استخر اختصاصی بوده و یک ساحل دنج و عالی نیز برای این مکان در نظر گرفته شده است. این مجموعه لاکچری دارای اتاق‌های بسیار شیکی بوده و امکانات تفریحی گسترده‌ای را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند.

آدرس: Belek Mah. Turizm Cad. No: 12B/B, 07506 Serik

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا

عکس: antalyacityzone.com

 

هتل لیماک لارا دلوکس

بسیاری از معروف‌ترین هتل های ساحلی آنتالیا در ساحل لارا واقع شده‌اند و هتل لیماک لارا دلوکس (Limak Lara De Luxe) یکی دیگر از آن‌هاست. مجموعه‌ای مفرح و عالی که امکانات خیلی خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این مکان دارای چندین استخر بزرگ و کوچک و یک پارک آبی جمع و جور است. اگر به هر دلیلی در ماه‌های سرد سال به آنتالیا می‌روید، می‌توانید از استخر سرپوشیده‌ی مجموعه نیز استفاده کنید. همچنین ساحل اختصاصی و امکانات متنوع در لیماک لارا دلوکس به شما اجازه‌ی انجام انواع ورزش‌های آبی را نیز در آب می‌دهد. سالن بولینگ، سالن بازی‌های میزی، بازی‌های کامپیوتری، سالن اسکواش، تنیس روی میز، فیتنس و حتی سالن تئاتر و سینما، تنها تعدادی از امکاناتی است که هتل برای شما در نظر گرفته است.

آدرس: Kemerağzı Mah Yaşar Sabutay Bulv. No:360, 07110 Aksu

عکس: gomutur.com

 

ریزورت شروود دریمز

این هتل خانوادگی و شیک در ساحل بلک قرار گرفته و امکانات تفریحی متعددی برای سنین مختلف را در مجموعه خود مهیا کرده است که شامل استخر‌های متعدد و یک پارک آبی کوچک می‌شود. ریزورت شروود دریمز (Sherwood Dreams Resort) دارای فضای بزرگ و جذابی بوده، دو روفتاپ زیبا دارد و امکاناتی کامل دارد. اتاق‌های آن اما آن قدر که باید مجلل نیست اما شیک و مدرن ساخته  شده‌اند.

آدرس: Boğazak Mahallesi, Mehmet Akif Caddesi, 29. Sk. No:9, 07552 Serik

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره در بلک آنتالیا

عکس: sherwood-dreams-resort.belek.hotels-antalya.net

 

هتل رویال هالیدی پالاس

هتلی دیگر در ساحل لارا که به خاطر طراحی خاص آن بنا که به شکل یک قصر زیبا ساخته شده شهرت پیدا کرده و دارای امکانات تفریحی جالب توجهی است. از کنار استخرهای متعدد، فضای سبز و زمین‌های ورزشی مجهز آن بگذریم، یک استیج کنسرت و نمایش بزرگ روباز دارد که به شکل سالن‌های تئاتر تاریخی درست شده و از طرفی یکی از بهترین مراکز اسپا و سلامتی شهر را هم در خود میزبانی می‌کند. هتل رویال هالیدی پالاس (Royal Holiday Palace) با داشتن ساحلی بسیار بزرگ، پارک آبی و امکانات تفریحی متعدد، بدون شیک از بهترین هتل های ساحلی آنتالیا محسوب می‌شود.

آدرس: Kemerağzı, Lara Turizm Yolu, 07230 Kundu Turizm Bölgesi/MERKEZİ

عکس: tui.com

 

هتل ملاس لارا

اگر چه شباهت‌های زیادی بین این ریزورت و دیگر انتخاب‌های لیست ما وجود دارد، با این حال ملاس لارا ( Melas Lara ) یک حالت کلاسیک‌تر و خاص‌تر دارد که این را می‌توان از دکور داخلی و همینطور فضایی که در باغ و ساحل این مکان مشاهده کرد. در همان بدو ورود به مجموعه باغات زیبا و استخر‌های آن چشم شما را به خود مشغول می‌کنند، اما زیبایی لابی با آن سقف و چهل چراغ و سپس اتاق‌های مجلل Melas Lara همه چیز را برای شما تکمیل می‌کند. این مجموعه یکی از هتل های ساحلی آنتالیا است و فرصت‌های تفریحی بسیار زیادی برایتان ایجاد می‌کند. ریزورتی که ساحل اختصاصی، چندین استخر، مجموعه‌ی ورزشی و سالن‌های مخصوص بازی و همچنین تفریحات مخصوص بچه‌ها را گردآوری کرده و همچنین در باغ و فضای سبز آن نیز، آلاچیق‌های زیبایی قرار داده شده است تا بتوانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

آدرس: Lara Turizm Merkezi / Antalya, 07110 Lara

عکس: tripadvisor.co.uk

 

هتل ساحلی اتنا بانگلو

هتل ساحلی اتنا بانگلو (Etenna Bungalow) در محیطی آرام در ساحل چیرالی قرار داشته و توسط کوه‌ها احاطه شده است. این مجموعه کم‌نظیر که از برترین هتل های ساحلی آنتالیا در فاصله ۸۰ کیلومتری آنتالیا قرار گرفته و دارای امکانات رفاهی کاملی برای مسافران خود است. به طوری که گردشگران می‌توانند با چند قدم پیاده‌روی از اتاق خود به ساحل چیرالی و ساحل الیمپوس آنتالیا برسند. هتل ساحلی اتنا بنگلو شامل مجموعه‌ای ویلاهای چوبی در محیطی سرسبز بوده و دارای رستوران، باغ‌هایی زیبا و پر گل و ساحل اختصاصی است.

آدرس: Ulupınar, Etenna Bungalow Hotel Sahil, Çıralı Sk, 07982 Kemer

 

هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بلک آنتالیا

عکس: facebook.com

 

منبع

 

۱۷ آذر ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 10 دی 1402)

نظرات کاربران