بهترین هاستل‌های آنتالیا: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هاستل‌های آنتالیا: قسمت دوم

آنتالیا، این شهر بندر قدیمی، مملو از قایق‌های تفریحی و سواحل در کنار هتل‌های بزرگ است و به دلیل آب های شفاف و کریستالی و آبی، به ساحل فیروزه‌ای شهرت دارد. بقایای بناهای امپراتوری روم باستان با چشم اندازهایی به بندر، آشتی مدرنیته و سنت، موزه‌های عالی و سایر جاذبه‌های گردشگری، این شهر را به مقصدی محبوب برای مسافران سراسر دنیا بدل کرده‌اند. و اما این گردشگران، به فضاهایی راحت برای اقامت و استراحت نیاز دارند.

از این رو هتل‌ها، هاستل‌ها و آپارتمان‌های بسیاری در سطح شهر به استقبال مسافران تور آنتالیا می‌آیند. اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال سفری مقرون به صرفه می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله قبل ما را همراهی کنید تا با برخی دیگر از بهترین هاستل‌های آنتالیا آشنا شویم.

 

Marina

اینجا یک هاستل کوچک و خانوادگی است که تنها تعداد کمی اتاق و تخت دارد. اتاق‌های هاستل، کوچک اما تمیز هستند و دارای حمام اختصاصی می‌باشند. بعلاوه وای فای پرسرعت رایگان در بخش‌های مشترک و در اتاقها موجود است.

مالک به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند و در ارائه اطلاعات گردشگری، بسیار به کمکتان می‌آید. هاستل همچنین تورهایی را به مناطق اطراف از جمله سیرالی، کاس و کوه تاهتالی ارائه می‌دهد.هاستل مارینا که در ساختمانی دنج در منطقه‌ای آرام در منطقه کالیچی واقع شده است، دارای باغ بوده و تمامی اتاق‌ها دید مناسبی به منظره باغ و دریا دارند.

مهمانان همچنین به مجلات و کتاب‌های مفید دسترسی رایگان دارند. به لحاظ قیمت باید گفت این هاستل، کمی گرانتر از سایر همتایانش است. از دیگر خدمات این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، تهویه مطبوع، رزرواسیون ۲۴ ساعته اشاره کرد.

گفتنی است اطراف این ملک را ساختمان های تاریخی مانند مسافرخانه‌ها، کلیساها و غیره احاطه کرده‌اند. این منطقه در روز بسیار آرام است، اما شب هنگام، کافه‌ها و بارها و رستوران‌های این حوالی، به فضاهایی پرهیجان و پر رفت و آمد بدل می‌شوند.

 

بهترین هتل‌های کناکلی، آنتالیا

آدرس: Kılıçarlan Mah. Zeytin Çıkmazı Sok. No:7 Kaleiçi / Antalya, Antalya, 07000, 07100, Turkey

 

Sole'n Blu

اگر به دنبال لحظاتی آرام هستید، می‌خواهید از آفتاب گرفتن و خورد و خوراک در کنار استخر لذت ببرید و در عین حال از تماشای منظره بی بدیل برخوردار شوید، حتما به این هاستل بیایید. این فضای دنج و به دور از ترافیک و سر و صدا، به مرکز شهر نزدیک است و تورهایی جالب را برای غواصی، پیاده‌روی، سافاری با جیپ، تورهای قایق، ساحل گردی و غیره ترتیب می‌دهد.  

بعلاوه در اینجا، هر روز صبحانه کامل و لذیذی از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۰۰ سرو می‌شود و در عین حال می‌توانید از وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، امکانات باربیکیو و کافه بار بهره مند شوید. گفتنی است این اقامتگاه، ۳۵ دقیقه با اتوبوس تا ساحل کاپوتاش و ۱۰ دقیقه تا مرکز شهر ساحلی کاس فاصله دارد.

آدرس: Andifli Mah, Adil Akba Sk 11/1, Antalya, Antalya, Turkey

 

Olympos Orange Pension

این هاستل، جایی است که تاریخ و طبیعت گرد هم می‌آیند و زیبایی سبز را با آبی بی نهایت مدیترانه ترکیب می‌کنند. پانسیون نارنجی که در ۶۰۰ متری ساحل واقع شده و چشم اندازی بی بدیل به طبیعت اطراف دارد، ۳۶۵ روز سال باز است.

این پانسیون در میان یک باغ پرتقال با اتاق های دو نفره، خانه‌های ییلاقی و خانه‌های درختی خاص واقع شده است. بعلاوه در این هاستل، صبحانه و شام لذیذی سرو می‌شود. رستوران و بار، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، تهویه مطبوع، کتابخانه، وای فای در لابی و فضاهای مشترک، آشپزخانه مشترک در این فضای شاد و مفرح به استقبال مسافران تور آنتالیا می‌آیند. اما در عین حال توجه داشته باشید که حیوانات خانگی، اجازه ورود به این ملک را ندارند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

آدرس: Yazır, Olimpos Sok No:26, 07350 Kumluca/Antalya, Turkey

 

Mavi & Ani Pension

این پانسیون که از فضایی صمیمی با مهمان نوازی سنتی ترکی بهره مند است، دلپذیرترین اقامت را در یک محیط تاریخی برای مسافران تور آنتالیا فراهم می‌کند. این اقامتگاه کوچک و لوکس که در سال ۲۰۰۴ مورد بازسازی قرار گرفت، ۱۴ اتاق با دکوراسیون زیبا و راحت و حمام اختصاصی، باغی زیبا، یک رستوران بزرگ که غذاهای ترکی و صبحانه‌ای کامل سرو می‌کند و بسیاری از امکانات رفاهی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

در اینجا می‌توانید از خدمات کرایه خودرو، تورهای قایق، موسیقی زنده، ترانسفر فرودگاهی و امکانات برگزاری جشن، برخوردار شوید. اتاق تلویزیون، پارکینگ، خدمات خشکشویی و وای فای در لابی و فضاهای مشترک، از دیگر امکانات این مکان زیبا به شمار می‌آیند.

قیمت‌ها در اینجا بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانید پولتان را برای لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری بیشتر صرف کنید. به لحاظ موقعیت مکانی، باید گفت این پانسیون در مرکز آنتالیا در فاصله ۵ دقیقه‌ای از شهر قدیمی آنتالیا و مارینا و در ۱۰ کیلومتری فرودگاه واقع شده است. در ضمن تا ایستگاه مرکزی اتوبوس، تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد که از آنجا می‌توانید به راحتی به هر مکانی در شهر دسترسی داشته باشید. بعلاوه این هاستل، فقط ۵ دقیقه با ساحل فاصله دارد.

آدرس: Kılıçarslan Mah, Tabakhane Sk. No: 26, 07000 Muratpaşa/Antalya, Turkey

 

Funky Monkey Antalya

این هاستل، در قلب شهر قدیمی آنتالیا یعنی کالیچی واقع شده و بسیار مناسب افرادی است که به دنبال فضایی دنج و خلوت برای اقامت هستند. این هاستل دارای خوابگاه‌های مشترک و اتاق خواب‌های خصوصی بوده و از فضای مشترک، ۴ حمام مختلف، آشپزخانه، باغ، بار، رستوران، پارکینگ دوچرخه برخوردار است. گفتنی است دورهمی‌های دوستانه و یافتن دوستان جدید از سراسر دنیا، آرزویی است که در این اقامتگاه محقق خواهد شد.

بعلاوه، شما این فرصت را دارید تا از شنیدن موسیقی زنده و همچنین کارائوکه در این مکان لذت ببرید. بعلاوه این هاستل، تورهای پیاده روی در شهر را نیز برای علاقمندان برگزار می‌کند. در انتها باید گفت ورود حیوانات خانگی و همچنین کودکان زیر ۵ سال و افراد سیگاری، به این ملک ممنوع است.

آدرس: Kandiller Sokak 32/A, Barbaros Mahallesi, Antalya, Antalya, Turkey

 

Oscar

این پانسیون، اتاق‌هایی با وای فای رایگان و یک استخر بزرگ در باغی از درختان پرتقال ارائه می‌دهد. اسکار، یک رستوران روباز در کنار استخر دارد که غذاهای سنتی ترکی سرو می‌کند. بعلاوه میهمانان می‌توانند برای شکم گردی از ۲ بار این هاستل بهره مند شوند و خوراکی‌های خود را در کنار استخر و یا در فضای داخلی کنار شومینه صرف کنند.

تمام اتاق‌های این هتل جادار و مبله بوده و دارای حمام خصوصی و تلویزیون با کانال‌‌ای ماهواره ای منتخب و سایر امکانات رفاهی هستند. در ضمن سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز فراهم است. همچنین در این اقامتگاه می‌توانید از ترانسفر  فرودگاهی، دستگاه خودپرداز، تهویه مطبوع، خدمات کرایه دوچرخه، موسیقی زنده و خدمات خشکشویی، صبحانه و شام نیز برخوردار شوید. بعلاوه در این ملک، از کودکان نیز به خوبی استقبال و پذیرایی می‌شود.

گفتنی است این پانسیون، تورهایی را به مکان‌های مجاور مانند آبشارهای دودن و ماناوگات، فازلیس و آسپندوس ترتیب می‌دهد. از طرفی پرسنل هتل که ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس هستند، می‌توانند اطلاعات کافی برای گردش در شهر در اختیارتان بگذارند و همچنین در کرایه اتومبیل به شما کمک کنند. این هاستل در ۳۰۰ متری مارینا واقع شده و از مرکز خرید، ۵۰ متر و تا فرودگاه آنتالیا ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Atatürk Caddesi Haşimİşcan Mahallesi 1302 Sokak 12, Antalya, Antalya, Turkey

 

Ninova

این پانسیون به یادماندنی، چند دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و به بسیاری از مغازه‌ها و جاذبه‌های اصلی مرکز شهر نزدیک است. این هاستل، فضای بسیار آرام و دلپذیری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پرسنل بسیار صمیمی هستند و مطمئنا بازدیدکنندگان هنگام اقامت، در اینجا آسایش و رضایت کافی خواهند داشت.

در اینجا یک باغ زیبا، یک بار دوست داشتنی و تعداد زیادی صندلی در فضای باز وجود دارند. البته اگر میهمانان ترجیح می‌دهند در فضای داخلی بمانند، می‌توانند از لابی و اتاق نشیمن این مناظر بسیار زیبا را شاهد باشند. گفتنی است یک تراس کوچک در طبقه دوم نیز وجود دارد که مشرف به باغ و مناظر اطراف است.

از طرفی، طیف وسیعی از اتاق‌ها با اندازه‌های مختلف در دسترس بوده و تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، تلویزیون و رادیوهستند. پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه سنتی ترکی، وای فای در لابی و فضاهای مشترک، کرایه دوچرخه، پارکینگ و خدمات خشکشویی در این اقامتگاه برای مهمانان فراهم است.

 

معرفی هتل سلکتیوم آنتالیا

آدرس: Barbaros Mah.Hamitefendi Sok. 9 Kaleici, Antalya, Antalya, Turkey

 

Mavi Konak

ترکیبی از رنگ‌های آبی و سفید، راحتی، قیمت‌های مقرون به صرفه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ترانسفر فرودگاهی، در بدو ورود به استقبال مسافران تور آنتالیا می‌آیند. در این فضای زیبا که ۶ اتاق یک نفره و دو نفره را در برگرفته است، می‌توانید از تعطیلات خانوادگی لذت ببرید و یا دورهمی‌های خاطره انگیزی را با دوستانتان تجربه کنید. حتی اگر به صورت انفرادی نیز سفر می‌کنید، اینجا فضایی امن و راحت را برای استراحت شما رقم می‌زند.

گفتنی است مصرف دخانیات، در این اقامتگاه ممنوع است. در ضمن هر روز صبحانه‌ای لذیذ در رستوران این ملک سرو می‌شود. وای فای رایگان در سراسر هاستل، خدمات خشکشویی، تجهیزات امنیتی کامل، پارکینگ رایگان، بار، دستگاه خودپرداز و مجموعه‌ای از کتاب‌های جالب توجه برای گذران اوقات فراغت، در این فضای دنج در اختیارتان هستند.

آدرس:Kılıcarslan Mahallesi Tabakhane Sokak 1, Kaleiçi (Old Town) Antalya, Antalya, Antalya, Turkey

 

Zeybek 2 Pension

این هاستل شیک با طراحی زیبایش، از سال ۱۹۸۹ توسط سونر و خانواده‌اش اداره می‌شود. پانسیون، در چند قدمی ساحل معروف پاتارا قرار دارد. صبحانه در تراس با شکوه پشت بام با منظره ۳۶۰ درجه از زیبایی های شگفت انگیز اطراف سرو می‌شود و همچنین می‌توانید در این تراس به مطالعه و استراحت بپردازید. البته استخر نیز گزینه‌ای عالی برای ریلکس کردن و لذت بردن از فضای باز است. در ضمن همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، بالکن، تخت خواب راحت و پشه بند هستند.

گفتنی است این هاستل، ۲۴۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و این اقامتگاه خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد. از آنجایی که این ملک به فاصله تنها ۴ دقیقه پیاده روی از ایستگاه دلموس در تپه غربی واقع شده است، به راحتی می‌توانید در شهر به رفت و آمد بپردازید و به جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار دسترسی داشته باشید.

آدرس: Patara Kas, Antalya, Antalya, Turkey

 

Beta

مهمانخانه بتا، دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و سایر امکانات رفاهی است. این مکان رزرواسیون ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، سالن مشترک، پارکینگ، خدمات کرایه دوچرخه و خدمات خشکشویی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

این اقامتگاه در منطقه مرکزی شهر آنتالیا واقع شده و حدود ۱۱.۵ کیلومتر تا مارینا شهر قدیمی، ۳.۱ کیلومتر تا موزه آنتالیا و ۴.۴ کیلومتر تا آکواریوم آنتالیا فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۹.۴ کیلومتری از این ملک واقع شده است.

آدرس: Elmalı, KEMAL BAL İŞMERKEZİ, 4. Sk. 24, Antalya, Antalya, Turkey

 

Kunduz Kamp

اینجا یک فضای کمیپنگ لوکس و زیبا را رقم می‌زند و به معنای واقعی کلمه راحتی و زیبایی‌های طبیعی و سادگی را به مخاطبان هدیه می‌دهد. این مهمانخانه، توسط جنگلی در دنج ترین گوشه ساحل الیمپوس احاطه شده و دارای یک باغ سرسبز و فضایی برای ۹ چادر می‌باشد.

همچنین می‌توانید از یک استخر بزرگ که در یک گلخانه شکل گرفته، مبلمان فضای باز، زمین چمن، یک آشپزخانه فضای باز و پارکینگ نیز برخوردار شوید. بعلاوه هر روز صبحانه‌ای کامل و خوشمزه، در این فضای تازه سرو می‌شود و دورهمی‌های شاد و لذت بخشی را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان می‌آورد. گفتنی است ورود افراد زیر ۱۸ سال، به این مکان ممنوع است.

 

معرفی هتل لاکچری Rixos Downtown آنتالیا

آدرس: Yazır Mah. Kilise Yakası Sok. 156, Olimpos, Antalya, Antalya, Turkey

 

Captain Eudemos Pansion

و در پایان سفر سری می‌زنیم به دهکده الیمپوس و یکی از هاستل‌های خاطره انگیزش. الیمپوس که زمانی یک شهر بندری شلوغ لیسیایی بود، اکنون ترکیبی از دانشجویان، مسافران کوله پشتی و کسانی که به دنبال فضایی آرام و دنج هستند را به سوی خود جذب می‌کند. این دهکده آرام، در دره‌ای خنک با نهری زیبا واقع شده که  از کنار خرابه‌های باستانی به سمت آب‌های شفاف دریای مدیترانه گذر می‌کند.

در این میان، پانسیون Captain Eudemos که نزدیک ساحل بزرگ واقع شده و فضای زیادی برای شنا و آفتاب گرفتن ارائه می‌دهد، یکی از اقامتگاه‌های مقرون به صرفه و پرطرفدار این حوالی به شمار می‌آید. مهمانان این ملک، می‌توانند از اتاقهای تمیز در کلبه‌هایی که برای استقبال از مهمانان ردیف شده‌اند برخوردار شوند. بعلاوه رستوران و صبحانه و شام رایگان، فضای مشترک سنگی سرپوشیده و باغ نیز در این فضا مهیا هستند. وای فای رایگان در تمام اتاقها و باغ موجود است و این اقامتگاه همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته، پارکینگ، امکانات باربیکیو، کتابخانه و خدمات خشکشویی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Olympos, Antalya, Antalya, Turkey

۱۲ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران