لوکس‌ترین هتل‌های بانکوک: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
لوکس‌ترین هتل‌های بانکوک: قسمت دوم

آیا قصد دارید از شهر پر جنب و جوش بانکوک دیدن کنید؟ در این صورت اگر برایتان مقدور است، حتما در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های بانکوک اقامت نمایید و از این فضاهای آرام با استخرهای بزرگ و اتاق‌های باشکوه و غذاهای شگفت‌انگیز برخوردار شوید. این هتل‌ها اغلب ترکیبی از تجمل، تاریخ، هنر، فرهنگ و آشپزی را به مخاطبان هدیه می‌دهند و ما نیز قصد داریم در ادامه مقاله قبل در سفر با تور بانکوک، سری بزنیم به برخی دیگر از این اقامتگاه‌های شگفت انگیز!

 

Ariyasom Villa

این هتل ویلا با آبراه‌های آرام، ساختمان‌هایی از ساج و باغ‌های معطر شکل گرفته است. اقامتگاه Ariyasom تعداد انگشت شماری از اتاق‌های بالکن‌دار را در این عمارت باشکوه قرن بیستمی در برگرفته و بر روی کانال Saen Saep قرار دارد. گفتنی است فضای باغ این اقامتگاه که با رایحه یاسمن پر شده است، بسیار آرام و مناسب مدیتیشن است.

بعلاوه خدمات ماساژ درمانی با بالاترین کیفیت در این هتل ویلا ارائه می‌شود. در عین حال یک رستوران عالی برای گیاهخواران در این اقامتگاه لوکس وجود دارد. به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این هتل ۱۰ دقیقه پیاده تا جاده شلوغ سوخومویت فاصله دارد و از دسترسی مناسبی به جاذبه‌های مطرح شهر برخوردار است.

 

بهترین هتل‌های سیلوم بانکوک

 

آدرس: 65Sukhumvit Soi 1, Sukhumvit Rd Klongtoey Nua, Wattana, 10110, Bangkok, Thailand

 

Hotel Indigo Bangkok

این هتل ۵ ستاره جذاب با ۱۹۲ اتاق دنج و راحت، در منطقه تجاری بانکوک واقع شده و دارای یک استخر روباز بزرگ و بار روی پشت بام با چشم اندازهای خیره کننده از خط افق است. این اقامتگاه، دسترسی مناسبی به نقاط گردشگری شهر دارد و با پای پیاده یا یک سواری کوتاه می‌توان به مناطق محبوب جاده سوخومویت، سیام و پاتوموان رسید.

بعلاوه امکانات تجاری، یک مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان در سراسر ملک، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، خدمات اتاق و پارکینگ رایگان در این مکان خلاقانه و زیبا به استقبالتان می‌آیند.

و اما اتاق‌های مبله، چشم‌اندازی قابل توجه به شهر یا باغ دارند و همگی از تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی بار یخچال دار و حمام خصوصی برخوردارند. گفتنی است در برخی از اتاق‌ها، وان حمام نیز موجود است. در کنار این‌ها مهمانان همچنین می‌توانند از فضای باشکوه باغ و تراس این هتل لذت ببرند و یا انواع غذاهای تایلندی را در رستوران هتل همراه با نوشیدنی‌های گوارا میل نمایند.

آدرس: 81Wireless Road, Pathumwan, Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

 

The Athenee Hotel

این هتل لوکس، کمتر از ۳ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه Phloen Chit BTS Skytrain فاصله دارد و در حوالی منطقه پاتوموان دور از هیاهوی شهر واقع شده است.

طراحی دکوراسیون این فضا، بسیار خلاقانه است. در بدو ورود، استخری به سبک تالاب استوایی را ملاحظه خواهید کرد و  تمام ۳۷۴ اتاق‌ها و سوئیت‌ها‌ با از دکوراسیون استعماری تایلندی برخوردارند. این اتاق‌ها در عین حال مجهز به تلویزیون ال‌ای‌دی ۴۸ اینچی با کانال‌های بین‌المللی، حمام اختصاصی، مینی‌بار و بخش نشیمن مبله هستند.

از دیگر مشخصه‌های این اقامتگاه زیبا، وجود بوفه‌ها و یک صبحانه خاص در کافه Rain Tree، غذاهای سنتی تایلندی در Smooth Curry و غذاهای مدرن فرانسوی در رستوران The Allium Bangkok است. این هتل، دارای 2 بار و یک کافی شاپ نیز می‌باشد. در نهایت باید گفت مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته فعال است و در کنار آن می‌توانید با درمان‌های مرکز اسپای این هتل، خستگی سفر را از تنتان بیرون کنید.

آدرس: 61Wireless Road (Witthayu), Lumpini, Pathumwan, Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

 

The Sukhothai Bangkok

این ملک با فضایی آرامش بخش، بار روی پشت بام، باغ بهشتی و حوضچه‌ای پوشیده از برگ‌های نیلوفر آبی، ۲۱۰ اتاق جادار با  مبلمان چوب ساج و ابریشم تایلندی و کف پوش چوبی زیبا، خدمات اسپا، یک استخر روباز و هشت گزینه غذاخوری، لحظاتی خاطره انگیز را برای مسافران تور بانکوک به ارمغان می‌آورد. بعلاوه مهمانان می‌توانند برای برخورداری از یک تمرین کامل بدنی، ساعاتی را در مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته ورزش کنند یا به بازی تنیس و اسکواش بپردازند.

رستوران Celadon در این اقامتگاه که توسط مجله Travel and Leisure به عنوان "بهترین رستوران بانکوک" شناخته شده است، غذاهای لذیذ و اصیل تایلندی سرو می‌کند. گزینه دیگر رستوران La Scala است که غذاهای ایتالیایی ارائه می‌دهد. بعلاوه می‌توانید از خوراکی‌های لذیذ بوفه شکلاتی نیز بهره‌مند شوید.

گفتنی است این هتل شگفت انگیز، تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه متروی Lumphini MRT فاصله دارد و بعلاوه با رانندگی کوتاهی می‌توان به منطقه financial بانکوک، رودخانه چائو فرایا و مراکز خرید مطرح این شهر دسترسی داشت.

 

۵ هتل ترسناک در بانکوک که باید بشناسید

آدرس: South Sathorn Road, Thungmahamek, Sathorn, 10120 Bangkok, Thailand

 

Anantara Siam Bangkok Hotel

این هتل ۵ ستاره، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و در فاصله یک دقیقه پیاده روی از ایستگاه قطار هوایی Ratchadamri Skytrain  و ۱۰ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید پلازا و پارک لومپینی واقع شده است. گفتنی است این اقامتگاه، حسی از زندگی لاکچری تایلندی را در این شهر تداعی می‌کند. اینجا دارای مرکز اسپا، استخر روباز و پارکینگ رایگان است. بعلاوه مهمانان می‌توانند از باشگاه سلامتی که دارای اتاق بخار است و کلاس های تناسب اندام نیز ارائه می‌دهد، استفاده کنند.

تمام ۲۹۹ اتاق‌ آن دارای رنگ‌هایی زیبا هستند که از فرهنگ تایلندی نشات گرفته و دکوراسیونی از چوب ساج و ابریشم تایلندی ارائه می‌دهند. تلویزیون صفحه تخت و دی وی دی پلیر، حمام‌های مجلل و اختصاصی و وسایل چوبی حکاکی‌شده‌ از دیگر مشخصه‌های اتاق‌های هتل می‌باشند. جالب است بدانید این هتل دارای ۹ رستوران است که غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، غذاهای محلی تایلندی، فست فود، نوشیدنی‌های گوارا و کیک و کلوچه سرو می‌کنند. 

آدرس: 155Rajadamri Road, Siam, Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

 

Akyra Thonglor Bangkok

این هتل زیبا با تخت‌های راحت و اتاق‌های دنج، در ۱ کیلومتری ایستگاه Thonglor BTS قرار دارد و دارای استخری مشرف به شهر است. خدمات اسپا، وای فای رایگان و پارکینگ، رزرواسیون ۲۴ ساعته و خدمات تور از امکانات این مکان به یادماندنی به شمار می‌آیند.  تعداد ۱۵۶ اتاق و سوئیت‌ در این مکان وجود دارند که بسیار نورگیر بوده و بعلاوه  می‌توان از پنجره‌های بزرگ سقف به کف آنها چشم‌اندازی بی نظیر به زیبایی‌های شهر داشت.

ازطرفی مهمانان می‌توانند تمرینات بدنی خود را در یک مرکز تناسب اندام مجهز انجام دهید یا بعدازظهر آرامی را در کتابخانه سپری کنند. گفتنی است این هتل در منطقه شیک Thonglor واقع شده و مملو از رستوران‌ها، بارها و کافه‌های رنگارنگ و متنوع است. این هتل تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی، ۱۹ کیلومتر فاصله دارد.

 

معرفی بهترین اسپا هتل‌های بانکوک

آدرس: 88/333Sukhumvit 55, Klongton Nua, Wattana, Sukhumvit, Wattana, 10110 Bangkok, Thailand

 

COMO Metropolitan Bangkok

این فضای زیبا و رمانتیک، طرفداران بسیاری در میان مسافران تور تایلند خصوصا زوجها دارد. در این هتل ۵ ستاره، می‌توانید ۱۶۹ اتاق مدرن به‌ سبک تایلندی را بیابید که دارای روتختی و ملحفه‌های پنبه‌ای ۵۰۰ نخی، تلویزیون کابلی، تشک یوگا، حمام‌های بزرگ اختصاصی همراه با دوش و وان هستند.

جالب است بدانید در میان ۳ گزینه غذاخوری این هتل، رستوران آسیایی Nahm Thai در لیست ۵۰ رستوران برتر دنیا رتبه ۱۳ را توسط San Pellegrino و Acqua Panna کسب کرده است. بعلاوه غذاهای سالم و سبک و همچنین صبحانه روزانه، در رستوران Glow سرو می‌شود. بار باکلاس Met نیز غذاهای سبک مدیترانه‌ای ارائه می‌کند و با غروب خورشید، به یک مکان شبانه محبوب تبدیل می‌شود.

وای‌فای رایگان در سراسر ملک موجود است و استخر روباز ۲۵ متری، مرکز تناسب اندام و مرکز اسپای این اقامتگاه با خدمات ماساژ و آموزش یوگا مهمانان را بر سر ذوق می‌آورند. همچنین باید گفت این هتل، دسترسی دیجیتالی رایگان به بیش از ۲۰۰۰ روزنامه را فراهم می‌کند.

گفتنی است این هتل در نزدیکی سفارتخانه ‌ای استرالیا، آلمان، سنگاپور و مالزی واقع شده و همچنین ۱۵ دقیقه رانندگی تا پارک لومپینی و بازار شبانه پاتپونگ فاصله دارد. بعلاوه میهمانان می‌توانند از سرویس رفت و آمد رایگان برنامه ریزی شده به جاده Sathorn و ایستگاه Saladaeng BTS Skytrain  در جاده سیلوم استفاده کنند.

آدرس: 27South Sathorn Road, Tungmahamek, Sathorn, 10120 Bangkok, Thailand

 

Siam Kempinski Hotel Bangkok

این هتل لوکس ۵ ستاره، با موقعیت مکانی عالی و استخرهای متعدد در فضای محوطه‌سازی‌شده، اقامت‌ی مجلل را برای مهمانانش رقم می‌زند. این مکان به سبک ریزورت طراحی شده و با دسترسی مستقیم به مرکز خرید سیام پاراگون، وای فای رایگان، غذاخوری عالی، و مرکز اسپا در سطح جهانی مهمانان را شگفت زده می‌کند.

تعداد ۴۰۱ اتاق بزرگ این اقامتگاه مدرن و شیک، هر کدام دارای امکانات تهیه چای/قهوه با کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های بین المللی وحمام اختصاصی هستند. در عین حال برخی از اتاقها، به استخر دسترسی دارند. نوشیدنی‌های غیرالکلی و آبجوی محلی رایگان، نیز در مینی‌بار اتاقها موجود است. این هتل از بوفه بین المللی صبحانه و 3 رستوران برخوردار است که غذاهای مدرن تایلندی را به صورت تمام روز سرو می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه پاتایا

آدرس: 991/9Rama I Road, Pathumwan, Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

 

Praya Palazzo

این اقامتگاه جذاب و زیبا نیز، در میان زوج‌ها طرفداران بیشتری دارد. این هتل که کنار رودخانه چائو فرایا واقع شده، واحه‌ای زیبا در میان شهر شلوغ بانکوک به شمار می‌آید. در اینجا می‌توانید از وای فای رایگان و خدمات ۲۴ ساعته قایق شاتل رایگان برخوردار شوید. استخر ۱۵ متری روباز کنار رودخانه که با کاشی‌های زیبا ساخته شده و با صندلی‌های آفتاب‌گیر پر شده است، فضایی آرامش بخش و زیبا را به ارمغان می‌آورد.

در ضمن، میهمانان می‌توانند از نوشیدن چای بعد از ظهر در کتابخانه لذت ببرند و در عین حال در مورد فرهنگ و تاریخ تایلند مطالعه کنند. غذاخوری این اقامتگاه، غذاهای اصیل تایلندی را سرو می‌کند و انتخاب با خودتان است که غذا را در فضای داخلی رستوران صرف کنید و یا از فضای رمانتیک کنار رودخانه استفاده نمایید.

از طرفی ۱۷ اتاق در این ملک وجود دارند که همگی دارای تهویه مطبوع بوده و طراحی آنها با الهام از هنر و معماری سنتی ایتالیایی شکل گرفته است. این هتل، از اسکله معبد Rajathiwas و اسکله Phra Athit به راحتی قابل دسترسی است و در عین حال، با فرودگاه بین المللی سوارنابومی ۲۸ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: 757/1Somdej Prakinklao Soi 2, Bangyeekhan, 10700 Bangkok, Thailand

 

Capella Bangkok

در نهایت هتل گردی خود را در سفر با تور بانکوک با گشت و گذار در هتل لوکس Capella Bangkok خاتمه می‌دهیم. این ملک، در ۵ کیلومتری پارک لومپینی و مرکز خرید MBK واقع شده و دسترسی عالی به سایر جاذبه‌های گردشگری مهم شهر دارد.

این هتل با رستورانی زیبا، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام، یک بار، یک سالن مشترک، همچنین یک باغ به استقبال مهمانان می‌آید. بعلاوه می‌توان در این مکان از رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و صرافی برخوردار شد.

این ملک، ۱۰۱ اتاق را در خود جای داده که همگی دارای بالکن هستند و ضمن برخوراری از یک تهویه مطبوع مناسب، چشم اندازی به زیبایی‌های باغ هتل و شهر بانکوک دارند. گفتنی است صبحانه قاره‌ای و بوفه هر روز صبح، در Capella Bangkok در دسترس هستند.

مرکز سلامتی این اقامتگاه نیز شامل حمام، جکوزی و سونا است. در عین حال، مهمانان هتل می‌توانند از هتل دوچرخه کرایه کنند و از دوچرخه سواری در بانکوک و حوالی آن لذت ببرند. در آخر باید گفت این هتل، تورهایی را برای گردش در شهر ارائه می‌دهد و در صورتی که مایل باشید با خودروی شخصی در شهر بگردید نیز، می‌توانید از خدمات کرایه خودروی این اقامتگاه برخوردار شوید.  

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های جنگلی تایلند

آدرس: 300/2Charoenkrung Road, Yannawa, Sathorn, Bangkok 10120, Thailand, Sathorn, 10120 Bangkok, Thailand 

۲۰ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران