لوکس‌ترین هتل‌های بانکوک: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
لوکس‌ترین هتل‌های بانکوک: قسمت اول

بانکوک شهری که همیشه پر رفت و آمد است و هرگز نمی‌خوابد، در عین حال امکاناتی عالی را برای کسب آرامش و استراحت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در سفر با تور بانکوک، می‌توانید انواع اقامتگاه های رنگارنگ را در هر سطحی از بودجه بیابید و مقاله ۱۰ هتل برتر بانکوک در سال ۲۰۱۷ را بشناسید، اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد. اما اگر در این سفر دغدغه هزینه را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از لوکس‌ترین هتل‌های بانکوک را برای اقامت انتخاب کنید و سفری خاطره انگیز و رویایی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

 

137Pillars Suites Bangkok

آین هتل بوتیک ۵ ستاره و ۳۴ اتاقه منحصر به فرد، دارای استخر پشت بام، مرکز تناسب اندام، اسپا، سوئیت‌های مجلل با مبلمان لوکس و وای فای رایگان است. این ملک، در 1 کیلومتری ایستگاه BTS Skytrain واقع شده و دسترسی عالی به مراکز خرید دارد. همچنین برای راحتی میهمانان علاوه بر ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت رایگان برای گردش در شهر از طرف هتل ارائه می‌شود.

رستوران هتل نیز انواع غذاهای مختلف را با کیفیت و طعمی عالی سرو می‌کند.  گفتنی است سوئیت‌های این هتل مجهز با بالکن خصوصی، تهویه مطبوع، غذاخوری، آشپزخانه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های بین المللی و حمام‌های اختصاصی هستند.

 

نکات مهم درباره خیابان کائو سان بانکوک

آدرس: 59/1Soi Sukhumvit 39, Klongton Nua, Wattana, Wattana, 10110 Bangkok, Thailand

 

Shangri-La Bangkok

این هتل لوکس ۵ ستاره، در کنار رودخانه چائو پرایا واقع شده و چشم اندازی بی نظیر به طبیعت اطراف دارد. در اینجا می‌توانید یک مرکز تناسب اندام به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و استخر، اسپا ، سونا و اتاق بخار را پیدا کنید. همچنین ۹ گزینه غذاخوری، انواع غذاهای لذیذ و متنوع را ارائه می‌دهند و در این میان رستوران  Salathip که برنده جوایزی شده است، موسیقی زنده و غذاهای اصیل تایلندی را برای مهمانان ترتیب می‌دهد.

در عین حال برای تجربه یک غذاخوری رمانتیک، می توانید به بوفه رستوران Horizon II River Cruise بروید که یک بوفه بین المللی را روی قایق رودخانه خصوصی ارائه می‌دهد.

گفتنی است ۸۶۱ اتاق این اقامتگاه، چشم اندازی به نمای شهر یا رودخانه دارند و از تجهیزات کامل و دکوراسیون تایلندی با مبلمان ابریشمی و چوبی برخوردارند. بعلاوه در اینجا یک مرکز خرید، کلینیک و مرکز تجاری برای رفاه حال مهمانان درنظر گرفته شده‌اند. همچنین در این هتل مهمانان، می‌توانند به کلاسهای ایروبیک و رقص روزانه در هتل بپیوندند، یا در بازی تنیس شرکت کنند.

 

بهترین هتل‌های سیلوم بانکوک

آدرس: 89Soi Wat Suan Plu, Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

 

W Bangkok Hotel

این ملک، در ۵ کیلومتری مرکز خرید سیام پاراگون و ۹ کیلومتری معبد زمرد بودا و کاخ بزرگ واقع شده و اقامتی لوکس با امکانات مدرن و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. این هتل ۵ ستاره دارای استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته و امکانات خشکشویی است.  

تعداد ۴۰۳ اتاق شیک مجهز به تمام امکانات رفاهی، از جمله تلویزیون صفحه تخت کابلی و حمام اختصاصی در این اقامتگاه وجود دارند. بعلاوه میهمانان می‌توانند از ماساژهای جوان کننده‌ای که در مرکز اسپا ارائه می‌شوند لذت ببرند یا با شنا در استخر ریلکس نمایند.

در ضمن، انواع غذاکده‌ها در این هتل به استقبال مهمانان می‌آیند. رستوران تمام وقت Kitchen Table در این اقامتگاه، انواع غذاهای بین المللی را سرو می‌کند. در WOOBAR می‌توانید از نوشیدنی‌های خوش طعم و موسیقی زنده لذت ببرید. کافه House of Sathorn نیز چای بعد از ظهر ارائه می‌د‌هد و رستوران Paii نیز غذاهای دریایی تایلندی سرو می‌کند.

آدرس: 106North Sathorn Road, Silom, Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

 

Oriental Residence Bangkok

در این اقامتگاه ۵ ستاره، تعداد ۱۴۴ اتاق زیبا و دنج با تختها و مبلمان راحت و پنجره‌های بزرگ سقف به کف به استقبال مهمانان می‌آیند. وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رزوراسیون ۲۴ ساعته، مرکز تجاری و کافه Claire که غذاهایی لذیذ سرو می‌کند، از مهمترین امکانات این اقامتگاه رویایی به شمار می‌آیند.

بعلاوه مهمانان می‌توانند در صورت تمایل، در تورهای روزانه‌ای که هتل برای گردش در شهر ترتیب می‌دهد شرکت کنند. گفتنی است این اقامتگاه، تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا پارک لومپینی و ۱۰ دقیقه رانندگی تا مراکز خرید اصلی نظیر سیام پاراگون و مرکز خرید MBK فاصله دارد.

 

معرفی بهترین اسپا هتل‌های بانکوک

آدرس: 110Wireless Road, Lumpini Patumwan , Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

 

Hotel Nikko Bangkok

این هتل لوکس ۵ ستاره، در مه ۲۰۱۸ در منطقه Sukhumvit بانکوک افتتاح شد و تنها ۳ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه BTS Skytrain Thong Lo فاصله دارد. در اینجا ۳۰۱ اتاق و سوئیت مجهز و دارای وای فای رایگان و حمام اختصاصی درنظر گرفته شده‌اند. گفتنی است هر اتاق و سوئیت، با دکوراسیون منحصر به فردی به سبک ژاپنی طراحی شده است. این هتل ۲۲ طبقه همچنین از استخر روباز، پارکینگ ۴ طبقه، سالن بزرگ رقص و امکانات مختلف برگزاری جلسات با تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری برخوردار است. مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته مجهز، استخر و سونا نیز در اینجا به استقبال مهمانان می‌آیند.

برای صرف غذا، مهمانان می‌توانند غذاهای ژاپنی را در رستوران Hishou امتحان کنند، یا تمام روز از غذاهای مرسوم در رستوران The Oasis لذت ببرند. مرکز خرید EmQuartier و پارک Benjasiri  تنها ۱.۵ کیلومتر از هتل فاصله دارند و نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه سووارنابومی است که در ۲۴ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: 27Sukhumvit 55 (Soi Thonglor) Klongton Nua, Watthana, Wattana, 10110 Bangkok, Thailand

 

SO/ BANGKOK

این هتل زیبا و منحصر بفرد و رمانتیک نیز دارای طراحی داخلی خیره کننده و بسیار شیک است که برای دکوراسیون از ۵ عنصر طبیعی آب، زمین، چوب، فلز و آتش الهام گرفته است. در این اقامتگاه ۳۰ طبقه می‌توانید ۲۳۷ اتاق مجهز به تلویزیون هوشمند، وای فای رایگان، مینی بار و حمام اختصاصی را بیابید که همگی دارای تم مدرن و پنجره‌های تمام قد با چشم اندازی به شهر یا پارک لومپینی هستند.

 

معرفی هتل‌های عاشقانه کنار ساحلی بانکوک

صبحانه عالی این هتل طرفداران بسیاری دارد و گزینه‌های غذاخوری متعددی در این اقامتگاه در نظر گرفته شده‌اند. رستوران Red Oven غذای سنتی تایلندی سرو می‌کند و بار رستورانHI-SO  در پشت بام هتل، هیجان غذاخوردن را دوچندان می‌نماید. البته کافه Chocolab  نیز گزینه مناسبی برای شکم گردی در این اقامتگاه است.

گفتنی است مرکز اسپای SoSPA خدماتی در سطح جهانی ارائه می‌دهد و با ماساژهای آرامش بخش و وان‌های داغ جوان کننده، لحظاتی آرامش بخش را برای مهمانان رقم می‌زنند. همچنین استخر روباز و مرکز تناسب اندام مجهزی در اینجا درنظر گرفته شده‌اند و در عین حال می‌توانید برای گشت و گذار در این حوالی از هتل دوچرخه کرایه کنید.

آدرس: 2North Sathorn, Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

 

Bangkok Marriott Hotel The Surawongse

این هتل لوکس ۵ ستاره نیز چشم اندازهای عالی از کافه بار پشت بام ارائه می‌دهد و همچنین دارای یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام و یک رستوران داخلی است که انواع غذاهای بین المللی، تایلندی و چینی را سرو می‌کند. تمامی ۳۰۳ اتاق این هتل مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، یک اتاق نشیمن و یک تلویزیون صفحه تخت هستند. پرسنل رزرواسیون به زبانهای انگلیسی ، چینی و تایلندی مسلط هستند و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان هتل می‌باشند. گفتی است این هتل، در فاصله ۲ کیلومتری از مرکز خرید MBK و بازار سامپنگ لین قرار دارد.

 

۷ رستوران قدیمی و محبوب بانکوک

 

آدرس: 262Surawong road Si Phraya, Bang Rak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

 

The Siam

این اقامتگاه بسیار شیک و منحصر بفرد که از  طراحی داخلی فوق العاده‌ای برخوردار است، در کنار رودخانه چائوپرایا واقع شده و اقامتی لوکس با امکانات مدرن را برای مهمانان فراهم می‌کند. مهمانان این هتل می‌توانند از استخر روباز، امکانات پارکینگ در محل و وای فای رایگان در سراسر ملک برخوردار شوند. این هتل در فاصله ۵ کیلومتری کاخ بزرگ گرند پالاس و ۳۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی سووارنابومی واقع شده است. گفتنی است در اینجا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، قایق شاتل رایگان از هتل به اسکله Sathorn در دسترس است. 

ویلاها و سوئیت‌های این اقامتگاه دارای دکوراسیون زیبا و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار هستند. مهمانان همچنین می‌توانند از سبد میوه تازه لذت ببرند و به تماس‌های تلفنی محلی نامحدود دسترسی داشته باشند. بعلاوه می‌توانند در مرکز تناسب اندام مجهز به ورزش پرداخته، در مرکز اسپا ریلکس کنند یا به مطالعه در کتابخانه هتل مشغول شوند. از دیگر خدمات موجود می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، صرافی و امکانات نگهداری از کودکان اشاره کرد. بعلاوه رستوران Chon Thai در مجموعه‌ای از سه فضای چوبی ساج تایلندی قرار دارد و غذاهای خوشمزه تایلندی را سرو می کند.

آدرس: 3/2Thanon Khao, Vachirapayabal, Dusit, Dusit, 10300 Bangkok, Thailand

 

Waldorf Astoria Bangkok

این هتل ۵ ستاره که در مرکز شهر واقع شده، یکی از بهترین اقامتگاه‌های رمانتیک در بانکوک به شمار می‌آید. در اینجا ۱۷۱ اتاق و سوئیت بزرگ وجود دارند که از امکانات لوکس برخوردارند. هر یک از اتاقهای مهمان، با اکسسوری‌های  برنزی، سقف‌های بلند و پنجره‌هایی از کف تا سقف آراسته شده‌اند و بسیار نورگیر و زیبا هستند.

جالب است بدانید که این هتل، دارای ۶ رستوران و بار از جمله Bull & Bear است که در آن مهمانان می‌توانند استیک‌های لذیذ و غذاهای دریایی را مزه کرده و از طبقه ۵۵ ساختمان، از مشاهده منظره شهر بانکوک لذت ببرند. همچنین کافه Peacock Alley  در این اقامتگاه شیرینی‌های خانگی، چای بعد از ظهر و غذاهای سبک سرو می‌کند.

اگر مایلید مراسم خاصی را در بانکوک برگزار کنید، باید بدانید این هتل دارای تالارهای زیبا برای برگزاری انواع مجالس و جشن است. از طرفی استخر روباز دارای کابین خصوصی و کنترل دماست، مرکز تناسب اندام به مدت ۲۴ ساعت باز است و یک مرکز اسپا نیز وجود دارد که دارای سه اتاق درمان خصوصی است و در ارائه خدمات ماساژ سنتی تایلندی تخصص دارد. گفتنی است این هتل، از مرکز خرید CentralWorld 7 دقیقه پیاده روی و از مرکز خرید سیام پاراگون ۱۰ دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

 

بهترین رستوران‌های سیلوم بانکوک

آدرس: 151Ratchadamri Road. Lumpini , Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

 

Ad Lib

این ملک دوست داشتنی که از فضای آرامش بخش و طراحی داخلی زیبا برخوردار است، یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامتی رمانتیک در سفر با تور تایلند است و در میان زوجین محبوبیت بالایی دارد. در اینجا می‌توانید از یک استخر روباز، یک مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان در سراسر ملک و پارکینگ اختصاص رایگان برخوردار شوید. بعلاوه هتل، خدمات رایگان شاتل توک توک به BTS Nana و Ploenchit را ارائه می‌دهد.

و اما باید گفت تمام ۴۸ اتاق این هتل ۵ ستاره، دارای فضای نشیمن و تلویزیون کابلی صفحه تخت، حمام اختصاصی و سایر امکانات لوکس هستند. رزرواسیون ۲۴ ساعته بوده و همچنین هتل همچنین دارای خدمات اتاق، میز تور و خدمات خشکشویی است. در نهایت باید گفت یک رستوران که غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می‌کند، به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مهمانان هتل است.

آدرس: 230/5Sukhumvit Soi 1, Wattana, Wattana, 10110 Bangkok, Thailand

 

VIE Hotel Bangkok

این هتل ۵ ستاره مجلل که از موقعیت عالی و دسترسی بی نظیری به جاذبه‌های گردشگری شهر برخوردار است، در ۳ کیلومتری محله چینی‌ها و معبد کوه طلایی واقع شده است. استخر روباز در پشت بام، محیطی آرام را برای مهمانان فراهم می‌کند تا شنا کنند و برنزه شوند. این هتل همچنین دارای مرکز تناسب اندام مجهز و خدمات ماساژ در مرکز اسپا می‌باشد.

 

۱۰ تجربه ی جذاب غذا خوردن در بانکوک

و اما رستوران شیک La VIE، یک تجربه غذا خوری عالی را برای مهمانان مهیا می‌کند که ضمن سرو صبحانه‌ای عالی، انواع غذاهای حلال و گیاهی، مجموعه‌ای بی نظیر از غذاهای خلاق فرانسوی و یک لیست شراب درجه یک را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

از طرفی ۱۵۴ اتاق شیک با طراحی ویژه دارای اکسسوری‌های هنری، مبلمان جالب توجه و رنگهای گرم و جسورانه در هتل درنظر گرفته شده‌اند. اتاقها همگی جادار بوده و با وجود پنجره‌های کف تا سقف، چشم اندازی زیبا و سرگرم کننده از منظره شهر را ارائه می‌دهند.

آدرس: 117/39-40Phaya Thai, Ratchathewi, 10400 Bangkok, Thailand

۲۵ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران