آشنایی با منطقه فایا بانکوک (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
آشنایی با منطقه فایا بانکوک (قسمت دوم)

همانطور که در قسمت اول این مطلب اشاره کردیم تور بانکوک پر از شگفتی و جاهای دیدنی مختلفی است که واقعا باید هنگام سفر درباره آن‌ها بدانید تا بتوانید در مورد جاهایی که تمایل دارید بازدید کنید بیشتر اطلاعات داشته باشید. فایا تای یکی از مناطق بسیار پربازدید بانکوک است که هر آنچه که یک خریدار به آن نیاز دارد را فراهم می‌آورد. جذب سرمایه‌های عظیم و در گردش بسیاری ویژگی‌های دیگر برای این منطقه داشته که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

بهترین هتل‌های لوکس در فایا تای

با ورود جمعیت زیادی از توریست‌هایی که صبح تا شب خود را در این منطقه می‌گذرانند زمینه برای هتل‌های لوکس و مدرنی فراهم آمده تا با ارائه خدمات عالی و باکیفیت نیازهای توریست‌ها را در همین منطقه و یکجا پاسخگو باشند. برخی از این هتل‌ها به شرح زیر هستند.

هتل آماری واترگیت

هتل چهار ستاره مدرن، راحت و شیکی است که، روبروی مرکز خرید Platinum Fashion در جاده پتچابوری واقع شده است. اتاق‌های بزرگ و مجموعه‌ای از رستوران‌های عالی در طبقه ۵ با غذاهای عالی و خوشمزه این هتل را به انتخابی عالی در محله تبدیل کرده است. در کنار تمام این‌ها در هتل طیفی از امکانات رفاهی بی‌نطیر هم ارائه می‌شود.

سنتارا واترگیت پاویلیون

هتل Centara Watergate Pavillion واقع در مرکز خرید جدید واترگیت پاویلیون در جاده راچاپراپپ، یک هتل چهار ستاره مدرن و راحت است. استخر آرامش بخش پشت بام و رستوران‌های روباز، Centara Watergate Pavillion را به انتخابی عالی در پراتونام تبدیل کرده است. با اقامت در اینجا یکی از بهترین سفرهای کل عمرتان را تجربه خواهید کرد.

 

معرفی بهترین اسپا هتل‌های بانکوک

هتل VIE

VIE Hotel یک هتل با طراحی مدرن است که در فاصله کمی از BTS Ratchathewi قرار دارد. هتل VIE به لطف استخر شنای روباز شیک با چشم انداز مسیر BTS مجاور و خدمات توک توک به Siam Paragon ، یک انتخاب مناسب و مجلل برای خریداران است.

هتل سوکوسول بانکوک

Sukosol Bangkok Hotel یک هتل پنج ستاره راحت است که در سری آیوتایا واقع شده است. با یک پیاده روی کوتاه از Phayathai BTS و چند دقیقه پیاده روی تا راه آهن فرودگاه، این یک انتخاب مناسب برای مسافرانی است که می‌خواهند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در بانکوک کاوش کنند.

بهترین هتل‌های میان رده در فایا تای

Novotel Bangkok Platinum Pratunam

Novotel Bangkok Platinum Hotel  که از طریق اسکای‌بریج به مرکز خرید Platinum Fashion Mall  متصل شده یک هتل چهار ستاره مناسب و مدرن است. این هتل با مرکز جهانی و دیگر مراکز خرید برتر بانکوک در Ratchaprasong فاصله کمی دارد.

هتل بایوک اسکای

هتل Baiyoke Sky در بلندترین ساختمان بانکوک یعنی برج Baiyoke II واقع شده است. به این ترتیب  برخی از بهترین نماهای موجود از خط افق متراکم شهر بانکوک را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها بزرگ و مبله شیک هستند در حالی که رصدخانه پشت بام هتل پس از غروب آفتاب تبدیل به مکان مفرحی می‌شود.

 

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه در منطقه چیدلوم بانکوک

هتل سنتر پوینت هتل پراتونام

هتل سنتر پوینت پراتونام که به راحتی در نزدیکی مرکز خریدPlatinum Fashion ، Pantip Plaza  و Pratunam واقع شده، یک انتخاب عالی برای خانواده‌ها و مسافران انفرادی محسوب می‌شود.

هتل ایده آل پراتونام

به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی بازار پراتونام، هتل ایده آل پراتونام در بین خریدارانی که به دنبال پوشاک و لوازم جانبی تخفیف دار هستند محبوب است. اتاق‌ها ساده و تمیز هستند، اما کارکنان و موقعیت مناسب برای خریداران، هتل ایده آل پراتونام را به مکانی مناسب برای اقامت تبدیل کرده است.

بهترین هتل‌های ارزانقیمت در فایا تای

Good Day Hostel

Good Day Hostel  واقع در Petchaburi Soi 15 ، یک خوابگاه تمیز، ساده و مینیمالیستی است که با خوابگاه‌های مشترک و اتاق‌های خصوصی به شما حق انتخاب می‌دهد. با فاصله کمی از مرکز خرید پلاتین، این هاستل یک انتخاب خوب برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی نزدیک  Ratchaprasong  هستند.

 

معرفی هتل شرایتون گرند بانکوک

هاستل Boxpackers

نزدیک به بازار پراتونام و مرکز خرید پلاتینیوم، Hostel Boxpackers یک خوابگاه تمیز، ساده و راحت است که در پراتونام واقع شده است. این هاستل با ارائه یک اتاق بزرگ، با میز استخر مخصوص خود، به مکانی عالی برای اقامت با دوستان تبدیل شده است.

Link Corner Hostel

Link Corner Hostel واقع در جاده Ratchaprarop، فاصله کمی از ایستگاه Airport Rail Link در Ratchaprarop دارد. اتاق‌های خصوصی و خوابگاه‌ها در دسترس هستند، و این را برای مسافرانی که به دنبال اقامت ارزان در نزدیکی فرودگاه فرودگاه و BTS هستند، گزینه مناسبی می‌سازد.

زندگی شبانه در فایا تای

مانند هر منطقه پر رفت و آمد و توریستی وجود مردمی ک به دنبال خرید به این طرف و آنطرف می‌روند باعث شده تا کافه‌های شبانه زیادی در سراسر فایا تای تا ساعات اولیه بامداد فعال باشند که برخی از آن‌ها از دیگران محبوب‌تر و شناخته شده‌تر هستند. در ادامه برخی از بهترین کافه‌های شبانه را بررسی می‌کنیم.

The Rock Pub

راک پاب کافه‌ای در نزدیکی BTS Ratchathewi است که توسط گروه کاور خانه ارائه می‌شود. در حالی که کوکتل‌های ارزان و در اینجا سرو می‌شود آن را به مکانی عالی برای شبگردی تبدیل می‌کند. اینجا یکی از بهترین کافه‌های شبانه در بانکوک به حساب می‌آید.

کوکو واک

Coco Walk واقع در کنار BTS Ratchathewi، مجموعه‌ای از رستوران‌ها و بارهای کوچک است که از غذاهای تایلندی گرفته تا غذاهای ژاپنی را سرو می‌کنند. اگرچه از دور دیدنی است، Coco Walk یک فرار خوب از جنگل بتنی فایا تای محسوب می‌شود.

 

معرفی ۷ هتل ۵ ستاره‌ی پاتایا

۰۳ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران