اقامتی ارزان در محله سلطان احمد استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اقامتی ارزان در محله سلطان احمد استانبول

استانبول به عنوان محبوب‌ترین شهر ترکیه سالانه هزاران نفر از سراسر دنیا را میزبانی می‌کند که بیشتر آن‌ها جذب محله قدیمی آن یعنی سلطان احمد می‌شوند. تور استانبول گشت و گذاری برای تمامی سلیقه‌ها با تنوع فراوان فعالیت‌هاست با این همه اغلب گردشگران در بازدید از منطقه سلطان احمد استانبول با هم اتفاق نظر دارند. البته این که اصلی‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های شهر همگی در این منطقه جمع شده‌اند عامل اصلی این همه توجه و اهمیت منطقه سلطان احمد است. همین باعث شده تا طیف وسیعی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها و اقامتگاه‌ها در این منطقه فعالیت کنند. در این مقاله ما قصد داریم بهترین هتل‌ها برای تمامی بودجه‌ها را بررسی کنیم.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره

 

Seven Hills Palace & Spa

این هتل زیبا که دارای چندین فضای داخلی، حیاط با استخر روباز و تراس است جایی عالی برای اقامت در منطقه سلطان احمد استانبول محسوب می‌شود. نمای بیرونی با سنگ‌های کرم و آجری رنگ ظاهری گرم و دل‌انگیز دارد اما در داخل همه چیز لوکس و سلطنتی بوده و حس و حال اشرافی را در شما زنده می‌کند. برای اقامتی خاطره‌انگیز و لوکس شما در اینجا به امکانات بسیار جذابی دسترسی دارید که می‌توانید وقت‌تان را با آن‌ها پر کنید. از جمله این امکانات می‌توان به حمام ترکی، سونا و اسپایی لوکس اشاره کرد. همچنین پارکینگ رایگان، استخر روباز و دسترسی به اینترنت در تمامی ملک نیز در همین رده قرار می‌گیرد. اگر نیاز به پول نقد داشته باشید هتل دارای صرافی هم هست که عموما چون صرافی‌های هتل‌ها کارمزد بالایی دریافت می‌کنند توصیه می‌کنیم تا حدامکان از آن‌ها استفاده نکنید. اتاق‌ها به شدت شیک و سلطنتی با مبلمان استیل مخملی، تخت‌های بزرگ و رو تختی‌های نفیس هستند. دراتاق‌ها نیز میز، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی، ملحفه و حوله، گاوصندوق و سیستم تهویه هوا قرار داده شده است. در اینجا صبح را با بوفه صبحانه آغاز کرده و سپس به دنبال ماجراجویی‌هایتان بروید.

 

مهمترین فعالیت‌ها در سفر به استانبول

آدرس: Kadı çıkmazı sokak Sultanahmet Mahallesi, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

 

Radisson Blu Hotel, Vadistanbul

رادیسون بلو واقع در سلطان احمد هتلی لاکچری و ۵ ستاره است که امکانات مدرن را با مناظر زیبای طبیعی در هم آمیخته و چیزی منحصر به فرد ارائه داده است. شما در این هتل به امکاناتی همچون کافه و رستوران، باغ، خدمات اتاق و مرکز تجاری، استخر سرپوشیده با نمای تپه‌های سرسبز و خیلی چیزهای بیشتری دسترسی خواهید داشت. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز، کتری، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و مجهز به ملحفه و حوله هستند. برای اهداف تجاری باشد یا گردشی و استراحت در اینجا به همه چیز دسترسی خواهید داشت.

آدرس: Vadistanbul, Ayazaga Mahallesi, Cendere Cd. Sanyer, 34396 Istanbul, Turkey

 

Fairmont Quasar Istanbul Hotel

این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین اقامتگاه‌های کل استانبول است که مشرف به خط افق شهر پر جنب و جوش یا تنگه بسفر در استانبول بوده و اتاق‌هایی عایق صدا با وای فای رایگان ارائه می‌دهد. همچنین اسپای Willow Stream با یک سالن بدنسازی کاملا مجهز، و استخر سرپوشیده و فصلی در فضای باز، مجموعه‌ای متنوع از رستوران‌ها و بارها از جمله امکانات تمام و کمال هتل هستند. در اتاق‌ها تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، بلندگوی بی‌سیم و همچنین آی‌پد ارائه می‌شود و همه آن‌ها دارای قسمت نشیمن، میز ناهارخوری و میز کار برای راحتی شما هستند. همچنین همه این اتاق‌ها پرده‌های برقی دارند. برخی دارای وان حمام یا دوش باران هستند و برخی اتاق‌ها دارای حمام ترکی آب گرم هستند. به علاوه سوئیت‌ها و برخی اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی مشرف به تنگه بسفر نیز هستند. امکانات این هتل به شدت کامل و حساب شده است که گفتن همگی آن‌ها در این معرفی نمی‌گنجد اما شک نکنید در اینجا به چیزی نیاز پیدا نمی‌کنید که ارائه نمی‌شود.

 

گشت و گذار در محله سیرکجی استانبول

آدرس: Büyükdere Caddesi No:76 Mecidiyeköy Şişli, Sisli, 34394 Istanbul, Turkey

 

Shangri-La Bosphorus, Istanbul

شانگلری لا از برندهای بسیار شناخته شده هتل‌داری لوکس در دنیا است که تقریبا همه آن را می‌شناسند. این هتل در سلطان احمد بین کاخ دولماباغچه در استانبول و موزه نیروی دریایی در سواحل اروپایی بسفر واقع شده و دارای استخر سرپوشیده، اسپا و اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا با امکانات مدرن است. این اتاق‌ها دارای دکوراسیون معاصر با عناصر آسیایی هستند. هر اتاق مجهز به محصولات با تکنولوژی بالا، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون صفحه تخت و اتصال آی پاد است. هر سوئیت نیز دارای یک اتاق نشیمن مجزا و دو تراس با منظره بسفر بوده و حمام‌های مرمر با کف گرم، وان و لوازم بهداشتی بولگاری هستند. در اینجا راحت بمانید و از بهترین غذاها نوش جان کنید و برای فراغت به استخر سرپوشیده گرم، سونا، حمام ترکی سنتی، جکوزی و اتاق‌های بخار بروید.

آدرس: Sinan Pasa Mah. Hayrettin Iskelesi Sok. No:1 Besiktas, Besiktas, 34353 Istanbul, Turkey

 

Swissotel The Bosphorus Istanbul

در این هتل لاکچری و ۵ ستاره اقامتگاه‌های لوکس با استخر منحصر به فرد روی پشت بام و اسپای برنده جوایز ارائه شده و با چشم انداز برجسته بسفر، این ملک در چند قدمی نیشانتاشی جایی که منطقه اصلی خرید لوکس استانبول محسوب می‌شود قرار گرفته است. همه واحدهای هتل که توسط طراح مشهور جهانی Khuan Chew با لمس طراحی سوئیسی و فرهنگ ترک تزئین شده‌اند، دارای فناوری پیشرفته و امکانات منحصر به فرد هستند و همراه وای فای رایگان، میز کار و قسمت نشیمن در همه اتاق‌ها ارائه شده‌اند. برخی از اتاق‌ها دوش دارند و در برخی دیگر وان حمام قرار داده شده است. با چندین کافه و رستورانی که هتل دارد نمی‌شود چیزی هوس کنید و پیدا نشود.

 

کاخ بیلربیی در استانبول برای گردشگران

آدرس: Visnezade Mah Acısu Sok No:19 Maçka, Besiktas, 34357 Istanbul, Turkey

 

هتل‌های میان رده برتر

 

Skalion Hotel & SPA

هتل اسکالیون ۴ ستاره که در ۸۰۰ متری بازار بزرگ استانبول واقع شده، ظرافت و تجمل را با نقاشی‌های رنگ روغن در سراسر هتل ترکیب می‌کند. هتل دارای اتاق‌های راحت و بار در لابی برای استراحت بوده و وای فای رایگان در همه مناطق در دسترس است. تمامی واحدهای تهویه مطبوع هتل اسکالیون دارای مبلمان مدرن و دارای کتری برقی با چای و قهوه رایگان، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان ارائه می‌گردد و همچنین وسایل اتو در صورت درخواست ارائه می‌شود.

آدرس: Mimar Hayrettin Mah. Ciftegelinler Cad. No:6 Kumkapi Sultanahmet Fatih, Fatih, 34126 Istanbul, Turkey

 

Hotel Bosfora

هتل ۳ ستاره بسفورا با وای فای رایگان در استانبول و در ۸۰۰ متری کاخ دولماباغچه واقع شده است. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای هستند و برخی از اتاق‌ها قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ را در دسترس قرار داده‌اند. همچنین همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش هستند و امکانات اضافی شامل روپوش حمام، دمپایی و لوازم آرایش رایگان نیز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید اقامتی آرام و راحت داشته باشید و از امکانات رفاهی خوبی بهره‌مند شوید.

 

معرفی مرکز خرید عمار استانبول

آدرس: Turkali Mahallesi Nuzhetiye Caddesi No: 30 Besiktas, Besiktas, 34357 Istanbul, Turkey

 

Agora Life Hotel

این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده از ایاصوفیه، مسجد آبی استانبول و کاخ توپکاپی فاصله دارد و اتاق‌هایی مدرن با دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان ارائه می‌دهد دارای تراس روی پشت بام و بوفه صبحانه است. هتل آگورا لایف در قلب سلطان احمد، موقعیت ایده آلی را برای مهمانانی که می‌خواهند در تور ترکیه آسان به مکان‌های تاریخی استانبول دسترسی داشته باشند، ارائه می‌دهد. هر یک از اتاق‌ها با سلیقه تزئین شده‌اند و دارای کفپوش‌های چوبی مدرن هستند. آن‌ها مجهز به تلویزیون LED و گاوصندوق در اندازه لپ تاپ هستند و از نکات قابل تامل همچنین می‌توان به سبد میوه و یک بطری آب معدنی در هنگام ورود اشاره کرد. همچنین در اتاق‌ها دستگاه قهوه/چای رایگان وجود دارد.

آدرس: Cagaloglu Hamami Sokak No:6 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

 

Walnut Shell Hotel

هتل Walnut Shell تنها ۳۵۰ متر از مسجد آبی، ۷۵۰ متر تا ایاصوفیه و تا کاخ توپکاپی استانبول ۱ کیلومتر فاصله دارد و با یک پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌ای به بازار بزرگ می‌رسد. اتاق‌های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی بوده و شما می‌توانید در طول اقامت خود قهوه و چای رایگان میل کنید. هتل هر روز صبح خدمات صبحانه ارائه می‌دهد و برای ناهار و شام، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در این نزدیکی وجود دارد.

 

هتل‌های مناسب خانواده‌ در استانبول: بخش اول

آدرس: Kucuk Ayasofya Mah. Aksakal Sok. No:22 Sultanahmet, Fatih, 34410 Istanbul, Turkey

 

White House Hotel Istanbul

هتل ۴ ستاره وایت هاوس دارای موقعیتی عالی در قلب شبه جزیره تاریخی بوده و در فاصله چند قدمی جاذبه‌ها از جمله ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است. مبلمان شیک در اتاق‌های مجلل قرار داده شده و هر کدام دارای یک تلویزیون دیواری و صفحه تخت با کانال‌های کابلی هستند. همچنین در برخی اتاق‌ها بالکن مشرف به منطقه تاریخی استانبول وجود دارد. شما می‌توانید صبحانه را در اتاق خود یا در رستوران هتل میل کنید. همچنین یک بار و سالن استراحت وجود دارد که در آن می‌توانید طیف وسیعی از نوشیدنی‌های تازه را امتحان کنید.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

 

هتل‌های ارزان قیمت

 

Taksim Wooden House Hostel

این هاستل جذاب و دوست داشتنی که در ۶۰۰ متری خیابان تقسیم واقع شده است دارای فضای سبز باغ و چشم انداز شهر است. به علاوه این هتل تنها ۱ کیلومتر تا مرکز کنگره استانبول و ۵۰۰ متر تا میدان تقسیم فاصله دارد. اتاق‌های اینجا همگی تمیز و بسیار ساده هستند. شما در اینجا می‌توانید در اتاق خصوصی و یا در اتاق عمومی با تخت‌های دیگر اقامت داشته باشید و با تناسب به بودجه و انتظاری که دارید تخت رزرو کنید. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا و کمد هستند و آشپزخانه‌ای با یخچال، اجاق گاز، کتری و همچنین سرویس بهداشتی با دوش و سشوار در دسترس قرار داده شده است.

 

۸ جاذبه‌ی گردشگری طبیعی در استانبول

آدرس: kocatepe mah feridiye cad no 137 beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

Archeo

هاستل کوچک و مقرون به صرفه در منطقه بی‌اوغلو استانبول واقع شده، ۱.۲ کیلومتر از میدان تقسیم، ۱.۷ کیلومتر تا خیابان استقلال و ۱.۹ کیلومتر تا بازار ادویه‌ها فاصله دارد. همچنین حدود ۲ کیلومتر تا برج ساعت دولما باغچه، ۲.۲ کیلومتر تا برج گالاتا و ۲.۴ کیلومتر تا کاخ دولما باغچه فاصله دارد. در اینجا اتاق‌های خصوصی و تخت‌های دو طبقه در اتاق‌های عمومی ارائه شده که به حسب این که می‌خواهید چقدر هزینه کنید امکان انتخاب وجود دارد. تمامی این اتاق‌ها شامل سیستم تهویه هوا و کمد لباس هستند. هر چقدر که اتاق‌ها ساده و مینیمالیستی هستند فضای عمومی با کافه و بوفه غذا حال و هوایی گرم صمیمی داشته و دسرهای بسیار خوشمزه با ظاهری زیبا سرو می‌شود.

آدرس: Boğazkesen Caddesi 25, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Stanpoli Hostel

این هاستل جذاب با تراس و چشم‌انداز زیبای سرسبز تنها ۲۰۰ متر از مسجد آبی و ۴ دقیقه پیاده تا ایاصوفیه استانبول فاصله دارد. اگر برای شما چیدمان لوازم اتاق اهمیت دارد و همچنان می‌خواهید از هزینه زیاد بپرهیزید این هاستل کاملا مناسب شماست زیرا اتاق‌های خصوصی دارای تخت‌های بزرگ، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های خارجی، کمد و سرویس بهداشتی با لوازم بهداشتی و دوش و سشوار هستند. اتاق‌های عمومی با تخت خواب دو طبقه و سرویس بهداشتی عمومی هستند. صبحانه به سبک بوفه در سالن صبحانه سرو می‌شود ولی برای ناهار و شام، رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای زیادی در فاصله کوتاهی از هاستل وجود دارد.

 

بهترین هتل‌های سمت اروپایی استانبول

آدرس: Kucuk Ayasofya Mahallesi Yeğen Sok. No:5/7 Sultanahmet , Fatih, 34120 Istanbul, Turkey

۲۶ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران