اقامت در بهترین هتل‌های گالاتای استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اقامت در بهترین هتل‌های گالاتای استانبول

استانبول شهری تاریخی است که بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته و دوره‌های مختلف تاریخ را به چشم دیده است. به لطف این تاریخ پر فراز و نشیب این شهر چهره‌ای بسیار دیدنی و بی‌نظیر به خودش گرفته است و هر محله‌ای تقریبا جاذبه خودش را دارد. گالاتا که در منطقه بزرگ بی‌اغلو واقع شده به خاطر برج سنگی و تاریخی‌اش شهرت دارد. این برج با کلاهک مخروطی‌اش از تمام خیابان‌های اطراف قابل رویت است.  جذابیت گالاتا باعث شده تا کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در اطراف آن میزبان توریست‌ها شوند. با اقامتی به یادماندنی در گالاتا می‌توانید تور استانبول را با خاطراتی فراموش نشدنی سپری کنید.

 

DORUK PALAS HOTEL

این هتل که در فاصله چند دقیقه‌ای برج گالاتا در استانبول واقع شده با تراس رو به شهر منظره زیبایی را در دسترستان قرار می‌دهد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته و سالن مشترک، و وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. به علاوه این هتل دارای خدمات دربان، میز تور و صرافی برای مهمانان نیز هست. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، حمام خصوصی با دوش، سشوار و کمد لباس هستند. به علاوه برای شما لوازم بهداشتی رایگان هم قرار داده شده است. شما در اینجا می‌توانید در بوفه از صبحانه آمریکایی لذت ببرید و برای گردش در فاصله کمی به نقاط اصلی مثل بازار ادویه و خیابان استقلال استانبول بروید.

 

۶ رستوران عالی در کادیکوی استانبول

آدرس: Emekyemez Mahallesi Nazlı Hanım Sokak No: 19 Galata, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

Walton Hotels Galata

هتل والتون در منطقه گالاتا و در فاصله دو دقیقه‌ای این برج واقع شده است. در حالی که همچون سایر هتل‌ها پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و خدمات دربانی ارائه می‌شود تیم پذیرش و مدیریت می‌تواند به ترکی، عربی، انگلیسی، روسی و اسپانیایی صحبت کند که مزاج مهمانان بین‌المللی بسیار خوش می‌آید. اتاق‌های هتل والتون به طرز کاملا مشهودی از سبک مدرن پیروی می‌کنند و به زیبایی دکوراسیون شده‌اند. شما در این اتاق‌های مدرن و بزرگ به ایستگاه آیپاد، رادیو دیجیتال، کفپوش پارکت، تهویه مطبوع، گرمایش و مینی بار و میز تحریر دسترسی خواهید داشت. اتاق‌ها همچنین دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و برخی از واحدها دارای اتاق نشیمن برای استراحت بعد از یک روز شلوغ هستند. اتاق‌ها شامل حمام خصوصی مجهز به دوش هستند. برای راحتی شما، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان نیز در نظر گرفته شده است. همچنین برای صرف چای یا قهوه می‌توانید از دستگاه چای / قهوه ساز در اتاق‌تان استفاده کنید. همچنین رستوران و بار پشت بام Zula Galata غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌کند که در آن می‌توانید صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی‌های خود را در طول روز میل کنید و از چشم اندازهای برج گالاتا، شاخ طلایی، ایاصوفیه، مسجد آبی استانبول و شهر قدیمی استانبول لذت ببرید.

آدرس: Bereketzade mah. Şair Eşref Paşa Sokak No:4, Galata Beyoğlu, Beyoglu, 34724 Istanbul, Turkey

 

Azzap Hotel Galata

این هتل ۴ ستاره راحت و زیبا که در فاصله ۱ کیلومتری بازار ادویه واقع شده با ارائه کافه، سالن مشترک و چشم انداز دریا، رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق، وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. همه واحدها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، قهوه ساز، دوش، سشوار و میزتحریر هستند. این اتاق‌ها کمد لباس و حمام اختصاصی با لوازم مورد نیاز بهداشتی هم در دسترس شما قرار می‌دهند. می‌توانید صبحانه را در بوفه میل کنید و برای تماشای مناظر بی‌نظیر شهر به تراس هتل بروید.

 

۸ جاذبه‌ی گردشگری طبیعی در استانبول

آدرس: Arapcami Mahallesi Billur Sokak No:4, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

 

The Galataport Hotel

این هتل که دو دقیقه با برج گالاتا فاصله دارد با منظره بی‌نظیری از شما پذیرایی می‌کند. کاراکوی استانبول، خیابان استقلال و ایستگاه مترو همگی در فاصله کمی از این واقع شده‌اند و فرصت گردش‌های متنوعی را در تور ترکیه برایتان فراهم می‌آورند. اتاق‌های هتل Galataport که به سبک کلاسیک عثمانی تزئین شده‌اند دارای تهویه مطبوع و عایق صدا هستند و هر اتاق مینی بار، کتری برقی، چای و قهوه و گاوصندوق شخصی ارائه می‌دهند. همچنین اتاق نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها وجود دارد. هتل دارای رستورانی روف با نمای بی‌نظیر گالاتا است اما شما می‌توانید به یکی از ده‌ها رستوران‌ها و کافه‌های های متعددی در منطقه اطراف وجود دارد بروید و از انواع غذاهای مختلف لذت ببرند.

آدرس: Bereketzade Mah. Lalelicesme Sok. No 10 Galata , Beyoglu, 34200 Istanbul, Turkey

۱۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران