گشت و گذار در ساحل راوای در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
گشت و گذار در ساحل راوای در پوکت

در راوای علاوه بر استراحت در ساحل، کارهای جالب زیادی برای انجام دادن وجود دارد. به لطف ترکیبی از فضای شهر کوچک دوستانه، رستوران‌های ارزان قیمت، و امکانات مدرن، این جایی است که بسیاری از مهاجران پوکت در آن ساکن می‌شوند. یکی از مشهورترین مکان‌های دیدنی راوای، دماغه Phromthep، به‌خاطر مناظر تماشایی غروب خورشید معروف است. در این قسمت پوکت کارهای جذابی وجود دارد که می‌توانید در طول مدت تور پوکت انجام دهید و تعطیلات فعال و شادی را سپری کنید. در ادامه به بررسی ظرفیت‌های گردشگری این ساحل می‌پردازیم.

 

Phromthep Cape

دماغه Phromthep مناظر عالی از پوکت و دریای آندامان را ارائه می‌دهد که آن را به یکی از فتوژنیک‌ترین مکان‌های جزیره تبدیل کرده است. این قسمت مخصوصا در عصر شلوغ می‌شود، اتوبوس‌های بزرگ تور، اسکوترها و ماشین‌های شخصی که از ساحل راوای و جنوبی‌ترین تپه جزیره بالا می‌روند تا غروب خورشید را در اوج تماشا کنند. برای کسانی که دوست دارند ناهاری با منظره خیره کننده داشته باشند، به رستوران کیپ پروتپ وجود دارد که چشم اندازهای عالی از سواحل یا نویی و نای هارم ارائه می‌دهد.

 

معرفی ۶ شهر دیده نشده تایلند

 

آدرس: Laem Promthep, Rawai, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

پارک راوای

پارک راوای در واقع یک پارک آبی، یک زمین بازی نیمه سرپوشیده و یک باشگاه کودکان با تهویه مطبوع است که اکثر امکانات و تفریحات آن برای کودکان ۲ تا ۱۴ سال تهیه شده است. محوطه باشگاه کودکان به مساحت ۲۵۰ متر مربع دارای اسباب بازی های رنگارنگ، هزارتو، ترامپولین، مینی خانه‌ها و دوچرخه است. فرزندان شما همچنین می‌توانند در منطقه آبی، که دارای استخر کم عمق، سرسره و فواره است، خنک شوند. رستورانی نیز وجود دارد که غذاهای مدرن تایلندی-اروپایی را با قیمت‌های مناسب سرو می‌کند.

آدرس: 58/88 Moo 6, Soi Rouyphad, Rawai, Muang, Phuket, 83130, Thailand

 

Wat Sawang Arom

وات ساوانگ آروم معبدی کوچک اما پرآذین است که در خدمت جامعه بودایی راوای و روستاهای مجاور است. در داخل، می‌توانید تصاویر و نقاشی‌های سنتی بودا را ببینید که زندگی او را به تصویر می‌کشد. توجه کنید که این معبد جایی مقدس بوده و باید مراقب لباس‌هایی که می‌پوشید باشید وگرنه از ورود شما جلوگیری خواهد شد.

 

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت

آدرس: 3/10 Wiset Road, Rawai, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

کلاس‌های آشپزی در راوای

اگر به دنبال پیوستن به کلاس آشپزی تایلندی در راوای هستید، مکان‌های محبوب شامل مرکز فعالیت‌های بزرگسالان در ویجیت ریزورت پوکت و رستوران بادام هندی در سوئی سای یوان است. یک کلاس آشپزی معمولی معمولاً با بازدید از یک بازار محلی برای خرید مواد اولیه شروع می شود. پس از آن، به مدرسه بازمی‌گردید و طرز تهیه غذاهای معمولی تایلندی را در آشپزخانه آن یاد می‌گیرید.

آدرس: The Vijitt Resort Phuket, 16 Wiset Road, Rawai, Muang, Phuket 83130, Thailand

 

اسپای آیووردا در Mangosteen Resort

اسپای آیورودا در Mangosteen Ayurveda & Wellness Resort طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه می‌دهد که برگرفته از یک روش باستانی هندی برای شفای طبیعی است. موارد ضروری شامل پادابیانگام (بازتاب شناسی پای آیورودا) و شیرودهارا (درمان سر هندی) است. همچنین می‌توانید از لایه‌برداری گیاهی آسیایی، ماساژ سوئدی، ماساژ اروپایی صورت و ضد استرس لذت ببرید که همه این‌ها با چشم‌انداز عالی از اطراف همراه خواهد بود.

 

بهترین مناطق پوکت برای غواصی در آب‌های کریستالی

آدرس: 99/4 Moo 7 Soi Mangosteen, Rawai, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

باع ارکیده پوکت

مزرعه ارکیده پوکت یکی از بزرگ‌ترین پروشگاه‌های جوانه گل ارکیده جزیره است. این مکان خانوادگی به شما امکان می‌دهد تا بیش از ۱۵ هزار گونه مختلف گل را مورد بازدید قرار دهید همچنین گل‌های ارکیده برای فروش هم در دسترس هستند که مزرعه می‌تواند آن‌ها را برای سفرهای هوایی بین‌المللی بسته بندی کند. هزینه ورودی حدود ۳۰۰ بات برای هر بزرگسال و ۱۰۰ بات برای هر کودک (۳ تا ۱۲ سال) است که شامل یک دسته گل ارکیده رایگان است. شما می توانید با پرداخت حدود ۴۰۰ بات برای هر نفر به یک تور باغ بپیوندید.

آدرس: 67/1 Soi Suksan 1, Viset Road, Chalong, Muang, Phuket 83130, Thailand

 

موزه صدف پوکت

موزه صدف پوکت برخی از ارزشمندترین صدف‌های دریایی جهان را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه دارای ۴ نمایشگاه اصلی است که همگی اطلاعات به زبان انگلیسی و تایلندی دارند. شما می‌توانید بسیاری از چیزهای کمیاب و صدف‌های عجیب و غریب، از جمله بزرگت‌رین مروارید طلایی جهان (۱۴۰ قیراط)، سنگ‌های رسوبی حاوی فسیل، و حتی پوسته‌ای با وزن ۲۵۰ کیلوگرم را بررسی کنید.اگر در سفر اهل موزه گردی هستید، حتما سری به دیگر موزه‌های معروف پوکت بزنید.

آدرس: 12/2 Moo 2, Wiset Road, Rawai, Muang, Phuket 83130, Thailand

۲۳ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران