گشت و گذار در پوکت با اسکوترهای برقی

جاذبه‌های گردشگری پوکت
گشت و گذار در پوکت با اسکوترهای برقی

پوکت جزیره‌ی تفریحات آبی تایلند یکی از بهترین نقاط این کشور برای سفر و اقامت است. جزیره‌ای که تمامی امکانات لازم برای ساختن روزهای متفاوت در زندگی را دارد و بودن در آن حسابی حال و هوای انسان را عوض می‌کند. جزیره‌ای که شب و روز نمی‌شناسد و در تمامی ساعات می‌شود در آن خوش گذراند. جزیره‌ای که انواع ماجراجویی‌ها را در آن می‌شود تجربه کرد و خاطره‌ها ساخت. در سفرتان با تور پوکت اگر به دنبال گشت و گذار در این جزیره به گونه‌ای متفاوت هستید همراه ما باشید تا تور پرسه‌زنی در شهر به وسیله‌ی اسکوترهای برقی را خدمتتان معرفی کنیم.

 

اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی به نوعی موتورهایی هستند که درون چرخ‌های آنها دینام به کار رفته است و این امر سبب می‌شود با سرعتی آرام بدون آنکه انرژی صرف کنید، بتوانید با آنها گشت و گذار نمایید و از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر بروید. راندن این موتورها به مهارت خاصی احتیاج ندارد و به راحتی می‌توانید آن را بیاموزید. این موتورها همچنین از آنجا که سرعت پایینی دارند سبب می‌شوند شما آرام و با صبر از معابر عبور کنید و توجه‌تان به جزئیات پیرامون‌تان باشد. در سفرتان به پوکت اگر به دنبال یک گشت و گذار عالی هستید در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا یک تور ویژه با این موتورها را خدمتتان معرفی کنیم.

 

در پوکت به استقبال چه تجربه‌هایی می‌رویم؟

تور گشت و گذار در پوکت با اسکوترهای برقی

اگر می‌خواهید در جزیره‌ی پوکت بگردید، بخش‌های مختلف این جزیره را ببینید، به صورت گروهی به جاهای توریستی سر بزنید و با مردم این جزیره به گونه‌ای راحت تعامل کنید در سفرتان به پوکت به شما پیشنهاد می‌کنیم در این تور ثبت‌نام نمایید. توری که شرکت در آن گران نیست و در حدود ۲ ساعت به درازا می‌کشد. با شرکت در این تور به اندازه‌ی ۲ ساعت فرصت دارید به همراه دیگر گردشگران تور تایلند در پوکت پرسه بزنید و جاهای دیدنی این جزیره را ببینید. این تور جزو تورهای شهری به شمار می‌آید که شما را با فضاهای روزمره‌ی ساکنان پوکت آشنا می‌کند. بنابراین اگر از شناخت فرهنگ‌ها، سنت‌ها و آداب لذت می‌برید می‌توانید در این تور شرکت کنید و یک روز متفاوت در سفر به پوکت برای خودتان بسازید.

امکانات تور گشت و گذار در پوکت با اسکوترهای برقی

۱- در این تور راهنمایی وجود دارد که به زبان انگلیسی مسلط است و شما را درباره دیدنی‌ها، مردمان و تاریخ پوکت آگاه می‌سازد. البته به غیر از راهنمای انگلیسی زبان، این تور با راهنمای مسلط به زبان عربی، اسپانیایی، چینی و فرانسوی نیز برگزار می‌شود.
۲- با شرکت در این تور شما یک نوشیدنی گرم مانند قهوه و یا چای مهمان برگزارکنندگان تور هستید.
۳- با شرکت در این تور بطری‌های آب معدنی در اختیار شما قرار داده می‌شود.
۴- با شرکت در این تور تمامی امکانات ایمنی اعم از کلاه و جلیقه‌ به شما ارائه داده می‌شود.

 

۴ تفریح شبانه در جزیره جذاب پوکت

تور گشت و گذار در پوکت با اسکوترهای برقی برای چه کسانی مناسب است؟

این تور برای تمام کسانی که عاشق گشت و گذار در شهرها هستند و می‌خواهند با مردمان و فرهنگ یک شهر آشنا شوند عالی است. توری که اگر تنهایی به پوکت سفر کرده‌اید می‌تواند شما را با دوستان جدیدی آشنا کند و اگر دسته جمعی نیز به این جزیره سفر کرده‌اید می‌تواند یک تور خصوصی برای شما به شمار آید. البته قبل از آن شما را به خواندن مطلب نکاتی برای آنها که تنهایی به پوکت سفر می‌کنند دعوت می‌کنیم.

ساعت برگزاری تور گشت و گذار در پوکت با اسکوترهای برقی

این تور در ساعات مختلفی از روز برگزار می‌شود. شما متناسب با زمان خودتان می‌توانید یکی از این ساعات را انتخاب و یا اگر تعدادتان زیاد است به برگزارکنندگان پیشنهاد بدهید.

 

محبوب‌ترین غذاهای خیابانی پوکت

نکات ویژه درباره تور گشت و گذار در پوکت با اسکوترهای برقی

۱- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید. برای ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه نمایید. در این وب‌سایت پس از جستجوی نام شهر پوکت می‌توانید به دنبال تور گشت و گذار با اسکوتر در آن باشید.
۲- این تور در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزار می‌شود و اگر شرایط جوی نامناسب باشد برگزاری آن لغو و روز دیگری به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر بخواهید تمامی هزینه‌ای که برای شرکت در تور پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده می‌شود.
۳- در صورت ثبت‌نام در این تور بنا به هر دلیلی اگر بخواهید حضورتان را لغو کنید، هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده نخواهد شد.
۴- شرکت در این تور به خانم‌های باردار، کسانیکه مشکلات قلبی دارند و آنهایی که تحت درمان خاصی قرار دارند پیشنهاد نمی‌شود.

۱۸ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران